Hakutulokset

  1. Lia_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    En pahoittanut mieltäni kenenkään viestistä, ymmärrän kyllä että toisissa tilanteissa pohdinta olisi ollut erilaista. :rolleyes: Marrasmai - Vastaukseni ei nyt kauheasti lohduta, mutta siinä raskaudessa kaikki oli hyvin nt-ultrassa. Turvotusta oli 1,6mm ja veriarvot olivat kunnossa. Onneksi...
  2. Lia_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Taustailen täällä välillä edelleen ja bongasin itseni.. En voi hirveän tarkkaan kuvailla omaa tilannettani, koska se on todella tunnistettava (kamalia tapahtumia on ollut matkalla enemmänkin, täysin biologista lasta ei meille tule). Tuohon täällä olleeseen tapaukseen haluan vaan tarkentaa, että...
  3. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa pitkästä aikaa! Minut saa poistaa listoilta kokonaan, en oikein osaa enää kirjoitella tänne. Meillä lähtee myös 5. hoito käyntiin, ja oma jaksaminen alkaa olla vähäistä. Enpä olisi uskonut että näin pitkälle joudutaan, varsinkin kun toinen hoito päästi meidät jo varsin lähelle maalia...
  4. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mielenkiintoinen hemoglobiinikeskustelu, vaikka toki ikävää kun Siidalle vasta nyt selvisi tämä. Pistää vaan miettimään omaa tilannetta, kun oli alkuvuodesta synnytyksen jälkeen hemoglobiini 75.. Ja hoitojen määrästä, täällä mennään kohti neljättä hoitoa. En voi käsittää, että niitä on kohta...
  5. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Taustalta huutelen, että minullakin on ensi viikolla punktio edessä. En oikein vaan jaksa koko aiheesta kirjoittaa, palaan asiaan jos siltä tuntuu. Ehkä viimeistään piinailemaan. Lista on kohdallani oikein, kolmas hoito on meneillään.
  6. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mamido - Jos sinulla on kaapin pohjalla e-pillereitä niin niillä saa varmasti kierron pituuden sopivaksi. Minä ohjailen niillä kierron elokuun punktioon. 3. ICSI voi päivittää tietoihin jos joku jaksaa. Aika matelee ja sattuneista syistä mieli on aika maassa. Tulisipa elokuu pian..
  7. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    adelmiina_ - Minulla ei maksanut alkioiden siirto julkiselta yksityiselle mitään! Maksoin vaan normaalihinnan jatkoviljelystä ja alkionsiirrosta. Tosin olen eri kaupungissa, mutta täällä hakivat siis ilmaiseksi jos samassa kaupungissa on alkiot. :) Ja tiedot saatiin siirtymään kun...
  8. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    marrasmai - Tsemppiä, sinulla on täysi oikeus olla huonolla tuulella. Tänne saa purkaa kaikki tunnot! Toivotaan nyt kuitenkin pientä ihmettä.. Ja jos huonosti käy niin seuraavaan hoitoon saatte varmasti eri lääkkeet ja sitä myötä alkioita voisi tulla enemmän ja niiden laatu parantua. Minulla jäi...
  9. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pikainen kommentti, tänään päättyi piina ja tulos oli odotetusti nega. Aiemmin on 2-päiväisillä alkanut edes jonkinlainen raskaus (ja kunnon raskaus), mutta nyt ei blastolla onnistunut. Eilen Sofin testiin tuli erittäin selvä ja yllättävän tumma viiva, mutta se oli harmaa. Näkyi ihan joka...
  10. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ei tuonut pp12 aamu mitään uutta testeihin. :cry: Pregcheckin liuska tällä kertaa, ja siihenkin se typerä harmaa viivanpaikka näkyviin. Nyt se kirves on jo syvällä kaivon alla, sekin olisi ollut ihme jos tänään vasta olisi blastosta ilmestynyt jotain testiin (vaikka niitäkin kokemuksia olen...
  11. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kyllä se nyt niin taitaa olla, että jos blastolla ei pp10 mennessä saa aikaan kuin harmaita viivanpaikkoja ja negoja päivästä toiseen eri testeihin, niin ei tule mitään muutakaan. :cry: Jatkan nyt silti kiltisti lääkkeitä ja testaan pp14 klinikan ohjeiden mukaisesti. Sen jälkeen pitää vielä...
  12. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mimmi - Ei haittaa, kyllä mä vielä ylihuomisen katson ennen kuin kirves on kaivossa. ❤
  13. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kyllä mä tota ihan negana pidän, jos olisi edes häivähdys punaista niin sitten asia olisi eri. Mutta harmaa tihrusteltava viivanpaikka on Googlen mukaan tullut muillekin. Kokeilen silti vielä ylihuomenna, vauvaa en tästä usko saavani mutta olisi edes kemiallinen todistamassa että kroppa toimii...
  14. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    No nyt on PC:ssä harmaa haalea viivanpaikka, tuli ihan heti näkyviin. Luulin että sellaisia ei näihin tule (ei ole ainakaan mulle ennen tullut, toissapäivänä esim. Ihan puhdas). Pp8 blastolla eli pitäisi mun järjen mukaan näkyä jo muutakin. Joskus pidin lugejen "häviämistä" raskausoireena...
  15. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    YrittäjäJ - Kiitos, täytyy toivoa parasta vaikka itse jo masentelen tuota lopputulosta. Ei näy halpisliuskoissa mitään, joten todellinen ihme on jos jotain ilmestyy tyhjästä huomiseen Pregcheckiin. Sillä testillä sain viimeksi kaksipäiväisellä alkiolla pp10 haamun, ja huomenna on pp8 blastolla...
  16. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    marrasmai - Ei minullakaan tuon aiemmin ultrattu, mutta annos oli pienempi. Jarrut aloitin myös ennen ultraa. Pregcheck tehty pp6, ei saanut hyvällä mielikuvituksellakaan mitään näkyviin. :( Ylihuomenna uusi, vaikka epäilen vahvasti että huonosti tässä käy. Blasto kuitenkin kyseessä.
  17. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pikainen omanapa, tein sitten aamuyöstä tollasen Sofin halpisliuskan ja ei siihen muuta tullut kuin surullisenkuuluisa harmaa viivanpaikka. Pp5 ja pitäisi edelleen muistaa että on aikaista blastollekin, mutta silti vähän luovuttajaolo. Taidan hakea tänään paremman testin kaupasta ja tehdä...
  18. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Emmiina - Mulla oli plussakierrossa kovat menkkaoireet, mutta se taisi kuulua vaan asiaan. :) Lugeista tulee taas paha olo, erityisesti autossa istuminen tekee pahoinvointia. Yäk.. Muutenkin on vähän mieli maassa, nyt aloin pelkäämään sitä testaamista.. Keskiviikkona meinasin aloittaa, noissa...
  19. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos Mandala. <3 Sulle myös tsemppiä lopputaipaleelle, uskomatonta että olet jo melkein maalissa!
  20. Lia_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kyllä mä nyt sen verran iskin jäitä hattuun, että ei ihan vielä huomenna. Luin tästä ketjusta edellisen plussaamiseni, silloin sain 2-päiväisellä haalean haamun pp10. Jos nyt pp6 ottaisi tavoitteeksi 5-päiväisen kanssa, tosin siihen tarvitaan vain pieni ajatus vääränä hetkenä kun tuo tavoite...

Yhteistyössä