~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Pahottelut gemmylle vielä tällekin puolen, toivottavasti pääset pian tänne takaisin!
Osanotto Carolle hauvan menetyksestä.. ite kans joutunu useita pitkäkorvia vuosien saatossa viemään viimeselle matkalle. Aina se luopuminen on yhtä kauheeta, on ne niin rakkaita perheenjäseniä :cry:

En nyt vielä tänne uskalla "virallisesti" siirtyä, ei tunnu että kuuluis oikein mihkään ja vaikee mieltää että ois raskaana...mutta tänään toisen verikokeen tulos 848, perjantaina siis 149. Huomenna selvitän varhaisultraa, sitä kun ei ilmeisesti enää Taysin ja Hatanpään yhdistymisen jälkeen tarjota julkisella jos on ollu yksityisellä hoidossa..:eek::mad: no muutama kymppi enempi sinne tänne tässä konkurssissa, ihan sama, mutta periaateessa jotenkin väärin.

4+5
 
Lullaby, onnittelut hyvistä hcg lukemista ja tervetuloa vaan tälle puolelle❤

Kiuski, älä noita kauhuskenaarioita ala pohtimaan. Ainahan kaikki on mahdollista ja itselläkin käy kaikenlaista mielessä, varsinkin kun kaksi on mukana, mutta yritetään silti luottaa siihen, että kaikki olisi hyvin❤ Se on kuitenkin paljon suurempi todennäköisyys.
Ehkä itseäni lohduttaa sekin, että jos jotain käy, niin mitään ratkaisuja ei pystyttäis itse tekemään, ottettais vastaan se mitä tulee. Sairas lapsi olisi varmasti tosi kuluttavaa henkisesti ja fyysisesti, mutta uskon kyllä, että oli se oma pieni minkälainen tahansa, rakkaus kyllä voittaisi.
Just sain kuulla karmeen uutisen terveen tyttölapsen kuolemasta tähän vallalla olevaan flunssaan.....koskettaa kyllä kovasti kun tämä lapsi oli meiän tytön ikäinen ja yhtäkkiä vaan mennyt keuhkot niin tukkoon, ettei siitä selvinnyt. Ikinä ei tiedä mitä voikaan tapahtua. Vielä joulukortissa tämä tyttö oli hymyilevänä ja täysin kunnossa. Tuntuu ihan hirveen pahalta, itku tulee väkisin. Taas kyllä havahtui siihen, kuinka jokainen hetki ja päivä on äärimmäisen arvokas ja kuinka noista pikku aarteista saakin olla kiitollinen joka ikinen hetki.

Marrasmai pohti, että on niin pitkä aika odotella rakenneultraa. Ihan samat fiilikset on itselläkin kun ehti jo tottua noihin tiheisiin ultriin. Liikkeet ei vielä niin selvästi tunnu, että niiden perusteella voisi kovin luottavainen olla. Tuskin mää kuitenkaan saan mentyä tässä välissä ultraan, jos ei mitään ihmeempiä tuu. Täytyy dobblerilla kotona tsekata tilanne kun sinne taas palataan. Ihanaa kun oot nyt löytäny sykeet, se kyllä rauhoittaa, ei se jumpse tyhjästä synny, vaan siellä ihan oikeasti ollaan kotona❤

Mulla kyllä masentaa kun kerään teiän kaikkien kilot. Miksi mulla nousee paino kohisten, kun teillä muilla ei(n) Varmasti moni luulee että syön kolmen edestä. En todellakaan syö, en yhtään mitään makeaa ja annokset on pieniä kun vatsalaukku pienentynyt. Silti vaan olo tuntuu joka päivä isommalta ja isommalta....mahakin on kasvanut, mutta se "ylimääräinen" on kyllä täysin muualle kerääntynyt ku mahaan. Olo ei oo hyvä kun ylimääräisiin kiloihin ei oo tottunut.
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby
Gemmy oon todella pahoillani :cry: Voimia kovasti!

Caro87 oon pahoillani koiranne menetyksestä :( Oman lemmikin kuolema on kyllä kamalaa, kyllä niihin niin kiintyy. Tsemppiä menetyksen ja muutenkin voinnin kanssa!

Lullaby hieno HCG lukema, onnea! :)

Aika moni on näköjään kertonut melko hyvissä ajoin raskaudesta työnantajalle. Mäkin ajattelin ny tällä viikolla kertoa, jos vaan tulee sopiva tilaisuus. Työnantaja ei ole läheskään joka päivä paikalla. Vähän jännittää kertominen, koska se on vähän vaikeasti lähestyttävä ja omanlainen persoona... No onneksi on kuitenkin vakipaikka, että siinä mielessä voi olla suht levollisin mielin.

Muakin rupesi ahdistamaan rakenneultra ja Lian kohtalo :cry: Mutta MyMan ja Siidan sanat kyllä lohdutti. Onneksi tuo on tosiaan hyvin harvinaista. Ja eihän sitä tiedä, mitä elämässä milloinkin tapahtuu. Turha etukäteen murehtia liikaa kaikkia mahdollisia asioita, mitä voi tapahtua. Vaikka välillä se on kyllä vaikeeta, koska itse ainakin oon kyllä melkoinen murehtijatyyppi :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby
gemmy suuren suuret pahoittelut täältäkin! Sitkeästi on toinen yrittänyt kun oli vielä jakautunutkin. Voimahalit ja tsemppiä! Tulehan pian takaisin!

Kiuski mulla oli sit vähän erilainen neuvolalääkäri vaikka käteen jäi varmaan yhtä paljon. Paitsi meillä kyllä ultrattiin. Meni melkein tunti, kun mieskin oli mukana ja hänellä tapana selitellä ummet ja lammet kaikesta mikä ei todellakaan liity asiaan. :D

Oli niitä kiloja kertynyt! Joko oon kirinyt tai sitten meidän vaaka on eri mieltä neuvolan vaa’an kanssa. 2,5kg oli tullu lisää 5-6 vkon aikana.

SalamaT mäkin aloitin uudessa toimipisteessä toukokuussa, sama työnantaja toki, mutta hieman sama tilanne. Mutta elämä on, turhaa niitä murehtii kauanko on ehtinyt olemaan.

Caro pahoittelut koiruuden menetyksestä! :( Kyllä varmasti alkaa välillä tökkiin kun kaikkensa yrittää tuon ruokavalion yms kanssa ja silti tulee ylityksiä..

marrasmai toisena päivänä voi tosiaan olla vaikeampi löytää sykkeitä kuin toisena. Onneksi ne kuitenkin löytyi! <3 Kysy ihmeessä jonkinlaista keskusteluapua tms, varmasti siitä voisi olla hyötyä. :)
 
Joo ei pitäisi miettiä että mitä kaikkea sitä voikaan vielä käydä, harvinaisiahan ne on mutta kuiteskin. Onhan tässä nyt kuitenkin se isoin 12viikon etappi ja ultra jo takana että eiköhän kaikki ole ihan hyvin! Ihan en kaikkea lukenut sen jälkeen, yrittikö Lian vielä sen jälkeen uudestaan? Ja ihan totta että elämästä ei ikinä tiedä mitä se eteensä tuo. Ja ihan hirveetä toi mitä @Siida kerroit :cry: Pitäisi vaan osata elää täysillä jokainen päivä! Pitää rakkaimmistaan huolta ja näyttää että he ovat tärkeitä. Jotenkin taas jotkut masispäivät menossa vaikka periaatteessa ei ole mitään edes vialla. Ihan kun menkat olis alkamassa kun tekee mieli vetää ranteet auki. Noh onneksi huomenna on päivä uus!

@lullaby hyvin on lähtenyt hcg nousemaan! Tänne vaan sieltä jo, ja yritähän repiä se Domikin mukaan. Toivottavasti kaikki olisi hyvin teillä molemmilla<3

@mavli Höh miks meillä ei ultrattu. Kaivettiin vaan sellanen arkkupakastimen kokoinen 80luvun dopleri jolla kuunneltiin :LOL: sillai 2-3viikon välein kun olis aina ultra niin varmaan ei tulis näitä ihme masiskausia. Enää 5viikkoa seuraavaan jee :cautious:

Nyt kun on kertonut aika monelle jo että vauva tulossa niin jännästi kyllä ihmiset reagoi ihan eri tavalla. Toisista näkee että on aidosti iloisia ja toiset on vaan että "ok". No joo eipä sitä nyt taas tiedä että millasta veistä itse käännän jonkun haavoissa. Samaa kun on kokenut itse niin yritän kyllä melkoisen vähän siitä edes puhua ja jos toinen kyselee niin kerron sitten vasta lisää. Toisaalta tekis mieli huutaa tämän kaiken jälkeen koko maailmalle että JEE OLEN RASKAANA JEE JEE, sitten toinen puoli musta muistaa miltä se itse tuntu kun alkoi tulla niitä saatanan mahakuvia facebookkiin joka vitun viikko. Ja joku kolmas persoona musta taas ei haluais puhua kellekkää kun pelkää joka toinen sekuntti että päin mäntyä menee. On tääki niin vaikeeta :ROFLMAO::ROFLMAO:

Hetkellisesti masentunut kiuski 15+2
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby
kiuski mullakin on kaikki nuo persoonat.. ;) Esikoisen odotuksessa en uskaltanu kertoo kenellekään kun olin ihan varma että jos sen sanoo ääneen niin se viedään pois. Nytkin on vähän saman tyylistä välillä ilmassa, lähinnä sellasta että en kerro kun ”ei tästä vielä tiedä”. Työkaveri nauro tällä viikolla mulle ku kerroin ton ajatuksen, ”kyllä sen kuule alkaa tietään kun tota sun mahaas kattelee” :D
 
Taustailen täällä välillä edelleen ja bongasin itseni.. En voi hirveän tarkkaan kuvailla omaa tilannettani, koska se on todella tunnistettava (kamalia tapahtumia on ollut matkalla enemmänkin, täysin biologista lasta ei meille tule). Tuohon täällä olleeseen tapaukseen haluan vaan tarkentaa, että meillä kyse ei ollut siitä, halutaanko sairas lapsi elämäämme. Valinta oli keskeytyksen ja sen välillä, synnytänkö täysiaikaisen kuolleen vauvan/pari tuntia kipujen kanssa elävän vauvan. Keskeytys tuntui ja tuntuu edelleen vähemmän julmalta vaihtoehdolta.

Onneksi iso osa pääsee rakenneultrasta puhtain paperein. Tai jos ei puhtain, niin löydös voi olla aika pieni ja parhaimmillaan ajan kanssa korjaantuva. Tsemppiä matkaan tasapuolisesti ja mukava nähdä, että täällä on "tuttuja" onnellisessa tilanteessa.
 
Viimeksi muokattu:
@Lia_ Keskeytys oli kyllä kohdallanne täysin ymmärrettävää ja moni meistä olisi tehnyt saman päätöksen, itseni mukaanlukien. En voi kuin kuvitella miltä moinen mahtaa tuntua! Paljon voimia ja hyviä tuulia elämäänne. Toivottavasti asiat kohdallanne vielä menisi hyvin jos muutenkin on ollut paljon vastoinkäymisiä!<3
 
Lia, ihan liian rankka taival on ollu teillä, ei sitä vaan voi ymmärtää miksi asiat menee noin. Musta tuntuu että oon ollut koko viime vuoden hyvin lähellä todella surullisia tapahtumia. Useampi lähelle tullut vauvan kuolema, ennen syntymää, tai heti syntymän jälkeen ja sitten terveiden lasten kuolemia tapaturmaisesti, tai yhtäkkisen sairauden seurauksena, joita ei tahdo jaksaa ymmärtää, että miksi!? Välillä tuntunut todella rankalta elää ja kuulla näitä asioita ja oon miettinyt, mikä tarkoitus noilla kaikilla on ollut, kun niitä joutunut vähän lähempää tai kauempaa seuraamaan. Onneksi ei ihan lähimmässä lähipiirissä, mutta ystävien kautta nähnyt
sen valtavan tuskan, mikä läheisillä ihmisillä on kun rakkaansa menettää. Varmasti tämä kaikki on itselle antanut perspektiiviä siihen, kuinka ainutlaatuinen ja ihme elämä ylipäätään on ja kuinka nopeasti kaikki voidaan sammuttaa ja ottaa pois.
Kirjoituksellani en millään muotoa halunnut arvostella kenenkään ratkaisuja keskeytyksen suhteen. Tiedän etten itse siihen pysty missään tilanteessa, mutta jokainen siinä tilanteessa tekee ratkaisunsa oman sydämen ja vallalla olevan tilanteen mukaan.
Lia, ihan hirvittävästi teille voimia tään kaiken tuskan ja monen kysymyksen keskellä. Toivon todella teille vielä suuren onnen hetkiä, jotka edes vähän laimentaisivat näitä raastavia muistoja.
 
Ihan kamala tilanne teillä ollut @Lia_ , niin sydäntä särkevä. Saako kysyä miltä teillä näytti nt-ultrassa? Ei tarvitse vastata jos et halua.

Nyt vasta Caro huomasin että menetit koirasikin, otan osaa. Karvakaverin menetys on todella raastavaa.

Yritän vielä tossa vartin päästä kun soittoaika alkaa kinuta neuvolasta lääkäriaikaa, muuten varaan yksityisen ultran.
 
@lullaby tervetuloa tänne puolelle! Tulee tuota hoitoketjuakin seurattua ja ihanaa, että pitkän taipaleen jälkeen sullakin tärppäsi :) Toivotaan että raskaus jatkuu sulla normaalisti, hcg:t näyttää ainakin kivasti nousevan! (y)

@Siida mullakin paino kyllä nousi alussa ihan turhan nopeasti, ja sitä täällä valittelinkin aiemmin. Parhaimmillaan taisi tulla puoli kiloa viikossa :eek: Nyt jossain rv24 (?) jälkeen painonnousu on tasaantunut ja nyt ei ole tullut pariin kuukauteen kuin yhteensä ehkä kilo. Mutta eiköhän sullakin se tasaannu kans ajan myötä ja saahan kaksosista enemmän tullakin:)

@Lia_ mäkin taisin vähän epäselvästi ilmaista itseni kun aloin siitä sairaan lapsen pitämisestä puhua. Muistelinkin että teidän lapsi oli sun kertoman mukaan peruuttamattomasti sairas ja siksi jouduitte keskeytykseen. Oon todella, todella pahoillani teidän perheen puolesta ja toivotan teille kaikkea hyvää, niissä puitteissa miten teidän jaksaminen onkaan ❤
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby
En pahoittanut mieltäni kenenkään viestistä, ymmärrän kyllä että toisissa tilanteissa pohdinta olisi ollut erilaista. :rolleyes:

Marrasmai - Vastaukseni ei nyt kauheasti lohduta, mutta siinä raskaudessa kaikki oli hyvin nt-ultrassa. Turvotusta oli 1,6mm ja veriarvot olivat kunnossa. Onneksi yleisimmät ongelmat kuitenkin löytyvät jo varhain! Enkä jotenkin jaksa uskoa, että alussa matalalla hcg-arvolla olisi tekemistä näiden kanssa (meillä oli normaalit arvot). Jos alkio olisi jo silloin kovin heikossa kunnossa, niin kyllä se raskaus menisi kesken jo varhain.
 
Onnea Lullaby ja tervetuloa joukkoon! Domi vaan kanssa tänne mukaan sieltä hoitoketjusta.

Voihan ummetus, kaiken maailman konstit lääkkeistä luumuihin käytössä ja silti vaan on kiusanut viime viikon ajan sitkeä ummetus. Painokin pompasi muutamassa päivässä kilon ylöspäin, kun mitään ei tule ulos. On tää raskaus välillä niin "ihanaa" näiden vitsausten kanssa.
Niin, että jo Siida lähettelee kiloja muille niin minä otan vastaan sitä pehmeää :poop: Kiitos! ;)

Helios 18+6
 
Saitko muuten @marrasmai mitään aikaa julkiselle vai päädyitkö yksärille? Ja entäs @#hope miten meni ultra tänään!?

Mulle oli kans hoitojen jälkeen neuvolan normaaliksi asiakkaaksi siirtyessä suorastaan järkytys, että koko raskaudessa on periaatteessa oletuksena vaan kaksi ultrausta (jos ei tule mitään erityistä). Hoidoissa oli tottunut että tyyliin pari kolme kertaa joka ikinen kuukausi oli ultran alla... Siihen sitten tietysti tottuu, että muutenkin on jotenkin tilanteen päällä koko ajan ja yksityiskohtaista tietoa omasta kohdun tilasta, hormonitasoista ym. on koko ajan saatavilla.
Piti oikein muuttaa omaa ajatusmaailmaa että tavallisille ihmisille raskaus ei ole mikään yksi pitkä "toimenpide" niinkuin meille hoitotaustaisille. Raskaushan on maailman luonnollisin asia eikä sitä pitäisi joutua koko aikaa tarkkailemaan kuin jonkin sairauden etenemistä ;) Seuranta on tottakai tärkeää ja seulonnat ym, mutta no te kaikki tiedätte mitä tällä tarkoitan.

Sitten kun np-ultrasta tuntui olevan valovuosi rakenneultraan, niin kun se vihdoin koitti niin silloin mä osasin jotenkin rentoutua. Että nyt saa vaan olla ja odottaa ja tietty siinä vaiheessa vauvan liikkeetkin oli ihan selkeät. Toki olen ollut tosi iloinen kun muutama ylimääräinen uä on tehty, että on päässyt moikkaamaan murua välillä :):love:

@lullaby onko siis ennen Treellä pääsyt julkiselle varhaisultraan, vaikka olisi ollut yksärillä hoidossa? En tiennytkään tota. Mun käsittääkseni Treellä normaalisti raskaaksi tulevillakaan ei julkisella varsinaista varhaisultraa (tyyliin rv 5-9) ole mitenkään automaattisesti, korjatkaa jos olen väärässä?

MyMa mahakovetus 33+3
 
Kiitos Lia kun vastasit. Ei sitä koskaan siis tiedä mitä tulee tapahtumaan, täytyy vaan toivoa hartaasti että kaikki olisi kunnossa. Toivon että olisin tilastoihme vain sanan positiivisessa merkityksessä. Teille toivon koko sydämestäni pysyvää onnea tulevaisuudessa ❤

@MyMa joo sain onneks ajan tälle päivälle mun omalle ihanalle neuvolantädille (hän on paikalla vain keskiviikkoisin). Otti verenpaineet ja näytteet ja laittoi pissanäytteenkin vielä varuiksi analysoitavaksi, ja sydänäänet kuunneltiin dopplerilla. Lääkärille pääsen ensi viikon perjantaina. Rauhoitti aika paljon kun joku vaan otti tosissaan mun huolen, mutta harkitsen vielä josko buukkaisin ultran vaikka Suomen puolelle, jonne reissataan muutamaksi päiväksi viikonloppuna. Verenpaine 95/60 ja hb oli noussut (!) ja oli nyt 129.
 
Helios... Domi niin mielellään tulis tällä puolella, vaan istuu täällä vaipathousussa ja vuotaa :cry: Eilen ja tänään ei niin paljoa ku toissapäivänä, vaan ei oo loppunutkaan :cry: Viiva eilen illalla haaleampi kun aamulla, mutta tänä aamuna kylläkin taas ainakin yhtä vahva kun eilen aamulla (ja nyt tein one stepejen lisäksi yhen pregchecinkin ja siinä oli minusta vahvempi ku kontrolli..) Tänään en kyllä illalla ees testaa. Eilen kävin siis verikokeessa, mutta en saanut tänään vielä sitä tulosta (kun soitin niin oli joku hässäkkä, eikä saanut katottua onko tullut ja sano et soittavat jos on, vaan eivät soittaneet), saan varmaan tietää aamulla kun käyn uudessa, mutta eihän se yks arvo nyt tässä tapauksessa mitään kerro :( huoh (sehän se puuttuu et ne innoissaan onnittelee et plussa. ööh jooo´o tiiän kyllä (eihän heillä oo mitään hajua mikä on tausta ja tilanne).. ja hitto jos se huomisen tulos ei kerkii pe iltapäivään.. Oikein on kiva sit vielä vkl ootella..Periaatteessa kai toivoa on, niin kun monet on sanoneet et voi vuodella, mutta ei siihen itse vaan jaksa uskoa..
 
Jos Domi PC näyttää vahvempaa ku kontrolli, niin sulla on kyllä hcg noussu kohisten:love: ne one stepit näyttää välillä haaleeta ja välillä tummaa, ihan miten päättävät näyttää...niistä ei kannata huolestua.
 
Niin se kai on selvää et noussut on, vaan että lähteekö myös laskuun :cry:(onko lähtenyt) Ei varmaan virtsasta niin nopeesti näy se muutos kun verestä (luulisin) kun kuitenki on selkeesti tosiaan aluks noussut..
 
@Caro87 suuri osanotto koiran johdosta, se on kova paikka ❤

@MyMa, ultra meni pääsääntöisesti hyvin :) Muru oli kovin vilkas ja kuvia oli vaikea saada, aivojen ja sydämen (ja jalkoväliin :LOL:) yksityiskohtia oli mahdoton nähdä. Edessä oleva istukka myös vaikeutti ilmeisesti ja kaasu vatsassa :ROFLMAO: sain 1,5vk päähän uuden ajan, jolloin uusi yritys. Mutta kaikki mitä pystyi katsomaan niin kuulemma normaaleja ja mitat vastasi viikkoja. 300g pötkylä siellä möngersi :love: olin iloinen että paino normaali, kovasti jännittää tuon deen takia ettei kasvaisi makrosomisena. Vieläkin oli sellainen olo että onko se nyt varmasti mun kohtu jota tässä katsellaan vai joku video :ROFLMAO: Tosi epätodellista. Nyt jotenkin alkaa vasta uskoa että saatan oikeasti saada oikean, terveen vauvan muutaman hassun kk päästä syliin ❤
Verenpaineet edelleen koholla (146/90), hb matala (92) ja kuulemma tukisukkahousut pitäisi ottaa käyttöön kun jalat turpoaa kovasti nyt jo (istumatyö ja liikkumattomuus). 3h settihän se taas oli, on huolehdittu olo! Paino oli vähän noussut mutta 900g vasta lähtöpainosta kun alkuun vähän laski, niin ihan hyvä varmaan :ROFLMAO: toivoisin edelleen että ei paljon nousisi, kumpa jaksaisi vähän liikkua... ylipainoa on siis paljon eikä kyllä tarvis yhtään enempää tulla. Kilpparin vajis, deen hoitotasapainon parantaminen ja hoidot päälle on tuoneet ainakin 20kg lisää jo ennestään pyöreeseen vartaloon. :cry:

@kiuski ihan samoja fiiliksiä muille kertomisesta, töissä ja kaveripiirissä tuttuja joiden tiedän kokeneen kovia ja yrittäneen js kun itse tietää miltä se tuntuu, ei halua kääntää veistä kenenkään haavassa :( siinä seurassa puhunkin asiasta vain jos itse kysyvät. Suurinosa suhtautumisesta on ollut ihanaa ja onnitteluista tulee hyvä mieli :love:

@marrasmai Kiva että pääsit neuvolaan ja vähän rauhoittelemaan mieltä ❤
 
Otetaanpa uusiksi,

Tässä siis digiovis, Preg Check, One Step ja liuska ovistesti. Yllätys yllätys, One Step ainoa, joka näyttää negaa... Ja muut testit jo useita päiviä näyttäneet plussaa.. Nämä siis viime vuodelta.



Tässä Ovistesti, Preg check, kahdelta eri aamulta, sitten jälkimmäisenä One Step, nega...

Yritin ladata tänne myös sarjan Preg checkiä, siinä näkyy miten hitaasti ne tummenee, yritänpä vielä jos näkyy:


Nämä on siis otettu aina aamulla ja illalla. Ja mulla oli tasapaksut viivat vasta 4+ jotain, ekassa raskaudessa 5+ jotain. Preg checkillä siis. Jos Domi olis jäänyt kemialliseksi, mun järkeen ei mahdu miten niin pieni istukka voisi vielä nostaa vuorokauden päästäkin hormonia, niin että se näkyy testin tummenemisena? Kyllä se veri nyt tulee todennäköisemmin kohdunsuulta tms. Ota rauhallisesti, lepää, juo paljon. Toivotaan, että vuoto loppuisi!!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Tupsuli uskon luomisesta. Siis kyllähän jos tikkuihin olisi uskominen tämä olis "selvää" mutta se vuoto tässä tosiaan huolestuttaa... Ja koska kerran aijemmin kun oli kemiallinen vaikkakin vuosi jo ennen testipäivää ja ei koskaan noin tummaksi tummunut, tummui kuitenkin kaks vai kolme päivää vielä vuodon aikana ennen kun alkoi haalistumaan.. tästä syystä en vaan jaksa uskoa..
http://aijaa.com/T0XdEj
Siinä testirivi.. vähän sekava, mutta yleensä siis kaks kertaa päivässä testannut.. punasella merkatut on vuodon jälkeen, eli eilis aamu, ilta ja tämä aamu. Ja pregchec aamulla samasta pisusta..
muoks. kolme ekaa saatto olla samalta päivältä :whistle:
 
Muistui täälläkin mieleen tuo Lia_n järkyttävä tilanne sillon....kumpa sielläkin päivä lopulta paistais risukasaan!

Domi
, älä ny enää niitä onestepin kökköjä kattele, sulla on hcg:tä ja PALJON jos pc:n r-liuska on tummempi kun c-viiva! En muista että ite oisin koskaan vahvimmillaankaan saanu edes aivan tasavahvaa niillä. Se voi hyvinkin olla vaan joku hematooma mikä siellä vuotelee, nekin on tuntunu olevan melko yleisiä näissä hoidoissa.

MyMa, kyllä on ennen päässy yhteen varhaisultraan hoito-, tai ainakin ivf-alkuisissa raskauksissa. Vieläkin tilanne on epäselvä, sain ristiriitasta tietoo ultrauspaikasta, niiden mukaan ei mitään ongelmaa jos yksityinen esim. epikriisissä suosittaa ultraa ja tietenkin neuvolan lähete pitää olla.. no neuvolassa ei sit suostu kirjottaan sitä koska on annettu eri ohjeistukset eikä niiden mukaan enää kuuluis sinne, ja monia muitakin tullu bumerangina takas!? Huomenna lupas ilmotella kun selvittää asiaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Domi, mulla oli ekaa kertaa pp14 testiviiva vahvempi ku kontrolli nyt kaksosten tarttuessa. Kyllä toi sun viiva näyttää enemmän kuin hyväktä. Onhan toi vuotelu tosi rasittavaa ja ihan varmasti aiheuttaa kovaa huolta, mutta sun viiva näyttää niin hyvältä❤
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
lullaby itse asun naapurikunnassa mutta nuo Tampereen neuvolat.. :unsure: Joo, oon kuullut hyvääkin, mutta erityisen vaikeaa on saada ”mitään ylimääräistä” ja voin niin hyvin kuvitella tuon kun eivät suostu tuota aikaakaan antamaan.. Onnea vielä plussasta!

Domi pc on kyllä herkkä testi mutta se että testiviiva on vahvempi kuin kontrolli, vaatii jo aika paljon! Kunpa siellä olisi kaikki hyvin, niin kauan on tätä jo odotettu.
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby ja Domi

Yhteistyössä