Hakutulokset

  1. Leijis

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei Onni71, onnittelut! Vaikka mihin ratkaisuun päädyt, raskautuminen tässä iässä kertoo hyvästä terveydestä - näin jostain luin. Itse olen 46 v. ja 35. viikolla, eli viime joulun aikoihin olin samoissa tunnelmissa kuin sinäkin. Osaan vain omasta kokemuksestani kertoa, mutta jos yhtään on...
  2. Leijis

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Täällä näyttää olevan aika hiljaista - mutta minäkin täältä huhuilen muita :) Laskettu aika on elokuun puolivälissä ja 2. lapsi tulossa.
  3. Leijis

    40+ so what wol.13

    Huomenta naiset pitkästä aikaa! Isot onnittelut kaikille plussista! Ja tsemppiä pettymyksiä kohdanneille! Pirtsi, olen niin iloinen nähdessäni nimesi plussalistalla! Onnea!! Itse olin täällä viime vuoden loppupuolella kuumeilemassa, mutta siirryin taustalla alkuvuodesta. Tuntui, että turhaan...
  4. Leijis

    40+ so what wol.13

    Paljon onnea Keltsi! (y) Täällähän on hyvä vauhti päällä, ja lisää vaan näitä!! Minut voi siirtää taustalle. Jos nyt tulisi iso ylläri, niin tulen kyllä kertomaan. Kana on vanha ja jotenkin on vaan mielikin muuttunut, enkä halua käyttää aikaa turhaan pohtimiseen. Jos täällä on muita, joilla on...
  5. Leijis

    40+ so what wol.13

    Iltaa naiset! Onnittelut plussanneille! :) Vuosi on alkanut hienosti! Täällä odotetusti kp1, joten korkealta en pudonnut. Jimima, minäkin palstan vanhimmasta päästä ja toinen olisi tervetullut. Tämä kana on toki vanha, mutta ei meillä kyllä ole yhtään ollut hyvää tuuria viime aikoina...
  6. Leijis

    40+ so what wol.13

    Hyvää lauantaita! Tälle kanalle kuuluu periaatteessa ihan hyvää, vaikka kierrot yks' toisensa jälkeen näyttää menevän ohi lähinnä töiden takia. Aina tuntuu tulevan jotain kiireellistä reissua niin kuin tälläkin viikolla, ja kun katsoin taakse päin, niin eihän kunnollista yritystä ja ajoitusta...
  7. Leijis

    40+ so what wol.13

    Hyvää uutta vuotta kaikille! Toivotaan runsasplussaisia aikoja! :love: Meibijees, isot onnittelut plussasta! Ihana vuoden alku. Uuteen kiertoon joutuneille oikein paljon tsemppiä! Ja kaikille uusille tervetuloa! Minulla jo kp 12 menossa; en päässyt lomalla aiemmin päivittämään. Ei ollut...
  8. Leijis

    40+ so what wol.13

    Kiireen keskellä täälläkin mennyt pari viimeistä viikkoa, mutta nyt alkoi loma :LOL: Tänne palstallehan näyttää plussaa pukkaavaan, peukut pystyssä Tinkeraq! Toivottavasta tästä tuuli kääntyy koko palstalle!! (y) Täältä ei odotettavissa mitään uutisia. Ovis oli ja meni, tai ainakin...
  9. Leijis

    40+ so what wol.13

    Eipä tule positiivisia uutisia täältäkään, mutta kierto ihan kummallinen täälläkin. Nyt on menossa kp6, ja normaalisti olisin tässä vaiheessa iloinen, että menkat ovat vihdoin loppuneet. Nyt kesti vain päivän-pari paljon niukempana kuin koskaan. Epäilin, ettei ovista tapahtunut, kun oireet oli...
  10. Leijis

    40+ so what wol.13

    Pirtsi, oireet ainakin kuulostaa hyviltä! Pidetään peukkuja!! Täällä odotetusti kp1. Onneksi ei sentään pahat menkkakivut, kun on jo muutenkin aika raato olo. Flunssa vaan jatkuu ja on tullut nukuttua huonosti viime aikoina... mutta tästäkin suosta noustaan ennemmin tai myöhemmin!
  11. Leijis

    40+ so what wol.13

    Zini, hienoa!! :) Ihania uutisia heti viikon alkuun!!
  12. Leijis

    40+ so what wol.13

    Zinille peukut pystyssä täälläkin! Rohkaisuksi sanoisin, että esikoista odottaessa minulla testit näytti vaihtelevasti negaa tai haamua kun menkat muutaman päivän myöhässä. Kunhan vauhtiin päästiin, niin raskaus meni hyvin ja terve poika syntyi.
  13. Leijis

    40+ so what wol.13

    Hyvä woodis, pikkujouluvillitystä vaan palstalle, niin ei tarvitse itse kunkin turhaan kurkkia olisiko jotain piristystä päivään (y) Minzi, Joyzy ja muut piinailijat, tsemppiä ja toivotaan muikeita pikkujoulu-plussia! ON: Täällä mennään myös oireiden kyttäys-aikoja, vaikka ajoitukset ei edes...
  14. Leijis

    40+ so what wol.13

    Huomenta leidit täältäkin! Vaikeita aikoja on täällä monella. Oikein paljon voimia ja kärsivällisyyttä teille! Toivotaan, että joulunaika ja uusi vuosi tuo paljon plussia ja kaikkea ihanaa. Ja piinailijoille peukkuja! Täällä kp 17 menossa, mutta tämä kierto taisi mennä ohi työreissujen takia...
  15. Leijis

    40+ so what wol.13

    Nuppu, olen pahoillani! Mutta hyvä, että ajatuksesi on jo uudessa yrityksessä. Jimima, voi surku! Tsemppiä alkupäiviin ja hyvää uutta kiertoa! Minulla menossa kp7, ja osaan olla taas suurin piirtein ihmisiksi (y) Ei ollut mitään piinailtavaa, joten ei pettymystäkään - mutta ne pms oireet...
  16. Leijis

    40+ so what wol.13

    Toivottavasti Zandi oli vain väärä hälytys. Voimia sinne reissuun ja toivon, että kaikki menee hyvin!
  17. Leijis

    40+ so what wol.13

    Onnea plussanneille täältä uudelta palstalaiselta! Ihanaa luettavaa :) KeltainenSeepra, oikein paljon tsemppiä sinulle! Ei ollenkaan epäreilua toivoa itselleen jotain ihanaa! Se ei kuitenkaan ole keneltäkään pois vaikka saat toivomasi. Tässä samalla puhun itselleni, kun en oikein meinaa edes...
  18. Leijis

    40+ so what wol.13

    Tervehdyt leidit, täällä ilmoittautuu mukaan yksi varovainen kuumeilija. Ikää on 43v, ja meillä on yksi 3v lapsi. Kun ensimmäinen lapsi tuli hankittua 'vasta' 40 vuotiaana, niin jotenkin ajattelin, että se oli siinä kaikki. Nyt kuitenkin ajatus toisesta on pyörinyt mielessä, ja olen teidän...

Yhteistyössä