40+ so what wol.13

Tervehdyt leidit, täällä ilmoittautuu mukaan yksi varovainen kuumeilija. Ikää on 43v, ja meillä on yksi 3v lapsi. Kun ensimmäinen lapsi tuli hankittua 'vasta' 40 vuotiaana, niin jotenkin ajattelin, että se oli siinä kaikki. Nyt kuitenkin ajatus toisesta on pyörinyt mielessä, ja olen teidän kirjoituksia täällä lukenut. Ainakin tulen nyt keskusteluun mukaan, ja seuraillaan miten asiat etenee ....:)
Ennen kuin tapasin mieheni, en ollut oikein edes ajatellut, että minulla koskaan olisi lapsia. Jotenkin elämä vaan meni niin töitä tehden, harrastaen yhtä sun toista, ja matkustaen. Ja sitten 'vanhoilla päivillä' törmäsin mieheeni - ja suurin piirtein saman tien naimisiin. No, kyllä kannatti edes kerran elämässä tehdä jotain nopeasti ja turhaa murehtimatta (y) Aika hyvin on saatu sovitettua yhteen kahden pitkään yksin asuneen tavat ja lapsi - ja kyllähän tänne toinenkin lapsi mahtuisi... ;)
Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Keltsi. Mä en oo ainakaan se sun himmaaja. Tässä kierrossa ei mua pahempaa olekaan. Testata jo nähtyä. Hölmön puuhaa sanon minä. Mähän aloitin käsittääkseni dpo11 tämän jokapäiväisen testaamisen kerran blasto siirrettiin ja pp oli 6. Jos niitä voi nyt noin verrata.
Eli tässä päivän alkajaisiksi kaksi: Wondfon onestep ja clearblue plus siihen rinnalle.

Pirtsi. On se nyt kumma jos toi väkimäärä ei yhteen lapseen riitä. Melkoset sembalot siel sit pitäisikin olla, että lääkäri olis tyytyväinen. Millä testeillä sä muuten ovista jahtasit?

Tammis. Helppo se on lääkärin sanoo, että himmaa vähän. Jos on sisäinen tarve, niin asiaa haluaa itsekseen tutkia, että tekisi niitä oikeita asioita raskautuakseen.

Lumikki, aivan mahtavaa. 3krt päivässä. Sun mies on kyllä melkoinen kone ja sinä erittäin kuuma pakkaus! Mikäs dpo nyt menossa?

Leijis, tervetuloa joukkoon. Sulla on niin tuoreessa kropan muistissa tuo lapsen teko, jospa se muistais miten nää hommat toimii ja toinen ilmoittaisi piankin itsestään. Tsemppiä!
Jos haluat listalle (niinkuin muutkin uudet) niin laitelkaa kiertopäiviä ja niiden pituuksia palstalle, niin seuraava päivittäjä voi listoille lisäillä.

Kaikille ihanaisille ihanaista vkoloppua ja jos jollakulla on ovis kohdillaan, niin nauttikaa miehistänne huolella!
 
Huomenia kaikille


Niinhän siinä kävi että menkkajuilimiset osoittautui raskausoireiksi, nyt jälkeenpäin kun mietin että olihan niitä selviä oireita ( voiko pissatulehdus olla oire??) jo vaikka kuinka, mutta jotenkin vaan olin niin varma että se johtuu alkavista menkoista.
Siis :p eilen tein testin tai itse asiassa kolme kun en heti uskonut, haaleita mutta selviä viivoja tuli... sekä CB:llä raskaana 1-2 :LOL: olin päättänyt että testaan vasta kun menkat myöhässä mutta kun saunaoluita isännän kans illalla ostettiin, niin tuli jotenkin sellainen olo että nyt pitää ensi testata.... saunajuoma vaihtui lennosta. Nyt olis laskujen mukaan 4+1 eli varovaisen onnellinen olen....

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille (y)
 
Nuppu. Aivan mahtavaa! Onnea teille!
Täällä minä menin tuossa ostamaan maksamakaaraa ensimmäisen kerran vuoteen pariin kun teki mieli. No siellä se maksamakkara on vielä avaamattomana jääkaapissa, kun meni tuo plussa näyttäytymään. Tosin tokkopa tuo vähäinen määrä haittaa yhtään mitään tässä vaiheessa, mutta silti.
 
Zandi kiitos.. Ja onnittelut myös teille plussista(y) Ajattelin vielä varmistaa viikon päästä josko viivat tummenis... olivat sen verran hailakoita...

ostin myös kinkkusiivuja, jotka kyllä nyt jostain syystä ällöttävät oikein kunnolla.. YÖK!

Aamuyöstä oli pakko käydä wc:ssä tarkistamassa että menkat ei ole alkaneet, sen verran on kovaa juilimista edelleen... mut ei onneksi;)
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74 ja Zandi
Jes ! Zandin raskaus jatkuu varmasti ku junan vessa (y)

Nuppu onnea ja peukkuja että pysyy!! :love:

Mä en ole ikinä ymmärtänyt ku kaikki puhuu vaan että on menkkaoireita:D. Mullla ainakin mun menkkaoireet (kivut, vitutus tms ) on yhtä kaikki myös raskaana. Ainoa ero on että (luomuna) lämmöt pysyy pitkään ylhäällä tai jopa nousee entisestään ja maha pysyy sellaisena pallona joka ei laske edes yön aikana. Ilman raskautta maha saattaa turpoilla mutta se menee on off ja aamulla yleensä on lituska. Muut oireet, tissikipu tai huono-olo tulee vasta paaaaljon paljon myöhemmin.. Ne kerrat ku on oksettanu pian oviksen jälkeen on olleet tasan tarkkaan negoja.

Jaa että testaaminen päätöntä :whistle: ..mähän aloitin siirrossa pp3 :unsure:. Tosi moni on plussannu blastosta pp4 alkaen joten ajattelin että pikkuhiljaa jotain näkyy jos näkyäkseen, ainakin ovistestissä. Mutta kun kaikki pysyi blankkona sinne pp9 saakka niin tiesin että mitään siihen ei enää ilmesty. No.. r.testissä oli välillä olevinaan "jotain " kuivuttua, mutta koska ovistikku oli vitivalkoinen niin tiesin ettei siellä mitään ole. Esim nyt vaikka on estrogeenilaastarit päällä niin samaan ovistikkuun tulee kunnon pinkki viiva. Raskaana olessa r.testin haaluhaamuissa ovistikku ollu jo about plussaa.
 
Tammis, eikö sun muksu ole vieläkään parantunut?

Mä kyllä kaipaan mun raskaustissejä. Ne ei oo siis kipeät, vaan ihanan täyteläiset. Tosin hyvä vaan etteivät ole, niitä olis vielä pakko esitellä miehelle. :D Mä kun yritän pysyä kaukana petipuuhista nyt alkuraskauden... Tiedän jo nyt ettei onnistu. Ja jos tissit vielä ilmaantuu, tulee siitä hankalampaa.

Muuten nyt aamulla, kun tein testit niin mies perään kysyi sängyn pohjalta, et mitä näytti. Totesin, että meeppäs katsomaan. No, tää lähti ja huomautin ettei ottanut edes laseja matkaan. Kylppäristä kuului ettei näiden näkemiseen mitään laseja tartte. :D
 
Lauantai 31.10.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Meibijees...............................................33kp/
Zandi(40)........................2................27/27(PAS 21.10)
Woodoo(40).....................4..................26kp/24-26(letrot)
C. rotundifolia (40)...........2................25kp/26-29
Pilvilinna74 (40)................6.................24kp/25
Jimima (43).......................2................23kp/28-30
KeltainenSeepra................2................21kp/26-28
Tupsu71 (44)...................4......................
elotar74 (41)...................3...................18kp/27
Jelli75 (40)........................3.................18kp/26
Lumikki 1970 ( 45 ).............1...............17kp/30-32
Esteri1 (42)......................2..................15kp/
Minttu 71 (44)..................5..................15kp/30
Pirunpelto (39).................1..................14kp/29-30(IVF 30.10)
MaiMei (39) ....................2..................13kp/26(letrot)
Toiveilija38 (38)................3..................13kp/28
Tammityttö (39)................3...............11kp/
Babez74 (41) ...............1.....................6kp/29
Kalabaliikki (39)...................................5kp/22-28
Virkki (39)........................2..................4kp/26
Zini76 (39)........................4..................2kp/26-28


Piinailupäivät:


Zandi(40)..............................pp 10
KeltainenSeepra......................dpo 10
Jelli75 (40)...........................dpo 7
Jimima...................................dpo 6
Pirunpelto (39).......................pp 1

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Tyydeli. Kiitos onnitteluista! (niinkuin kaikille muillekin viikon aikana onniteille). Ehkä ne tosiaan jo uskaltaa sinällään ottaa vastaan, vaikka pelkääkin että mitenhän tässä tällä kertaa käy.
Tällä kertaa en edes sille toiselle puolelle hötkyile. Jos nämä tämän palstan immeiset jaksaa mua pitää luonaan, niin olisin iloinen. Viimeksi hötkyilin ja ei käynyt hyvin, niin nyt mennään varovaisemman kautta.
Ja kun en jossain ihmeen taikauskossa uskalla sinne puolen edes kurkkia, niin Sahrikselle terveisiä: Onnea ja iloa synnärille matkaan!
 
Tammis. Mulla sama että pojan syntymän jälkeen en ole osannut nukkua niin että olisi levännyt olokin joskus. Paitsi nyt tämä keskenmennyt raskaus. Kun plussasin sen, on ollut aikoja jolloin nukun jo kokonaisia öitä putkeen tai käyn vain kerran vessassa. Omituista, että tuommoinen opettaa nukkumaan yli 14 vuoden jälkeen. Mulla ei tosin lapsi oo pahemmin valvotellut ekan parin vuosen jälkeen vaan se oon minä itse.
Muoks. Oon kyl sitä mieltä, ettei siihen väsymykseen totu. Tosin sen muksun 2ekaa vuotta olin aina pirteä mieli ja olo vaikka käytännösä en nukkunut juurikaan.
 
Niimpä. Mäki herään vaikka kukaan ei herätä. Esikoinen nukkui hyvin ja tämäkin jos kaikki on ok. Jostain syystä nyt on menty pari vk huonosti. Mäkin aavistin esim kevään ja kaks aikaisempaa luomu raskautt siitä ku heräsin ihan sikiunesta aamulla koko yön nukkuneena :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Onnittelut Nupulle ja Zandille!!!!
Ihanaa kun hommat tuottaa tulosta ja saadaan positiivisia tuloksia!!
Ehkä se just on niin että kunnvähiten sitä odottaa, niin tärähtää kohilleen. Zandi, todella upeasti on viivat vahvistuneet.

Pirtsi - kivat oli lääkärit sulla!! Kyllä luulis ruon määrän riittävän, kun kerran vielä huonot siittiöt pestään pois. Toivottavasti tämä tuottaa kuitenkin tulosta joten thumbs up! Ja sulle ei tartte sanoakaan testaamisesta mitään:)

Itsellä menossa kp6 & vielä siis tämä ja huoinen letroja - ei vielä ainakaan mitään sivuoireita. Pientä munisnippailua ollut. Mites muilla letrokerholaisilla? Ens vkolla ultra ja sitä seuraavalla se lapsettomuuspolikäynti. Täytyy sitten kysellä lisää, että kannattaako rahoja laittaa ivd:ään vielä vai joko tämän kanan tarina on förbi...

Hyvää vkl kaikille!!
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Onnea Nuppu!!

Täällä mies ilmoitti, että ei sittenkään halua pikkulapsihelvettiä, ehkäisy takas takas heti. Johon minä että sorry dear, merkeistä päätellen saatan olla jo raskaana, nyt joutuu jännittää ainakin reilun viikon. Mitäs minä sitten teen jos tosiaan olen raskaana? Jaksaisiko yksin vauvan, kahden teinin ja vaativan työn kanssa? Miksi kaikki on aina niiiin pirun hankalaa....
 
Nuppu onnea! Ihanaa, kun tulee plussia :)

Ja Zandi :love::love::love: Ihanan vahva plussa! Minä en ainakaan kyllästy noiden testien näkemiseen. Kiva nähdä plussia muilla, kun omissa ei näy mitään! Pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että pieni pysyy kyydissä kokonaisen yhdeksän kuukautta!

Jelli, jos maltat niin on ihan viisasta odottaa sinne menkkoihin asti. Voi, kun minäkin olisin malttanut... Kurjaa, että mies muutti mieltään. Oliko ihan ehdoton ei vai luuletko, että mieli muuttuu, jos plussa pärähtää testiin? Useinhan se on niin, että kun asiat alkaa tapahtua, niin hetkeksi saattaa se pakokauhu iskeä (meillä naisillakin). Tsemppiä sinne asioiden selvittelyyn!

Kiitos tikkukannustuksista naiset! Teistä ei kylläkään ole mitään apua himmailussa :rolleyes:

Aamulla testasin sekä raskaustestillä että ovistestillä. Blankoja molemmat, huoh. Vakaasti päätin, että huomenna en testaa. Tuskin ne tuosta kummenee. Mulla on ollut jotenkin tosi tosi toiveikas olo ja nyt pitäisi varmaan valmistella itseään menkkojen alkamiseen. Mites näitä pilvilinnoja puretaan? :confused: (Tosin voihan kai olla, ettei dpo 10, vielä mitään näy, vai kuinka?)
 
Zandi ei noihin kyllästy. :love:

Keltsi mulla alkoi haamua näkyä vasta dpo11 tai 12 eli toivoa on vielä. :love:

Onnea plussista...olin huomaavinani että siellä muitakin oli joukossa. (y)

Piinailijoille toivon kärsivällisyyttä ja toivoa on aina.:rolleyes:

Me ollaan suunnistamassa romanttiselle viikonloppu lomalle miehen kanssa tässä lähiaikoina ja ovis osuis siihen.. Saa nähdä miten käy että uskalletaanko hyödyntää. Viimeksi luotettiin "varmoihin" päiviin. :rolleyes: Tosin en mä raskaaksi ole tullut helposti vaikka oltais ovista hyödynnetty.:unsure:
 
Nuppu onnea! Ihanaa, kun tulee plussia :)

Ja Zandi :love::love::love: Ihanan vahva plussa! Minä en ainakaan kyllästy noiden testien näkemiseen. Kiva nähdä plussia muilla, kun omissa ei näy mitään! Pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että pieni pysyy kyydissä kokonaisen yhdeksän kuukautta!

Jelli, jos maltat niin on ihan viisasta odottaa sinne menkkoihin asti. Voi, kun minäkin olisin malttanut... Kurjaa, että mies muutti mieltään. Oliko ihan ehdoton ei vai luuletko, että mieli muuttuu, jos plussa pärähtää testiin? Useinhan se on niin, että kun asiat alkaa tapahtua, niin hetkeksi saattaa se pakokauhu iskeä (meillä naisillakin). Tsemppiä sinne asioiden selvittelyyn!

Kiitos tikkukannustuksista naiset! Teistä ei kylläkään ole mitään apua himmailussa :rolleyes:

Aamulla testasin sekä raskaustestillä että ovistestillä. Blankoja molemmat, huoh. Vakaasti päätin, että huomenna en testaa. Tuskin ne tuosta kummenee. Mulla on ollut jotenkin tosi tosi toiveikas olo ja nyt pitäisi varmaan valmistella itseään menkkojen alkamiseen. Mites näitä pilvilinnoja puretaan? :confused: (Tosin voihan kai olla, ettei dpo 10, vielä mitään näy, vai kuinka?)
Älä vielä luovuta.... tein kaksikin erilaista testiä jotka olemmat olivat selviä negoja dpo 11.... olin varma että ei onnistuu tällä kierrolla... mutta mutta..eilen dpo 15 kaksi haaleta viivaa sekä dg sen varmisti (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Joyzy

Yhteistyössä