Hakutulokset

  1. M

    Grillausvinkkejä

    Siis jotain muuta kuin makkaraa, lihaa tai maissia! Mielellään kasvisvaihtoehtoja.
  2. M

    Laskettu aika helmikuussa 2009

    http://groups.msn.com/Helmivauvat2009 Reippaasti mukaan vaan ja juttelemaan muiden helmivauvojen odottajien kanssa.
  3. M

    Laskettu aika helmikuussa 2009?

    http://groups.msn.com/Helmivauvat2009 käykäähän kaikki kynnelle kykenevät liittymässä. Siellä voi jutella niistäkin asioista joista ei täällä viitsi kirjoitella kun ei tiedä kuka näitä lukee...
  4. M

    Suositelkaa meille jotain leffaa illaksi.

    Siis mies haluaa illalla ehdottomasti katsoa jonkun leffan joten mikäs ois hyvä. Perustelut kans :D
  5. M

    Soutulaulun sanat

    Poikani oppinut päiväkodissa kivan soutulaulun. Mutta nyt kävi niin että sanat on hukassa ja pieni vaatii sanoja äidiltä,tietääkö kukaan miten menee? En ollut sellaista ennen kuullutkaan eli nähtävästi aika uusi.
  6. M

    Ootsä tossa kuvassa viesti-mesessä

    Onko se joku virus? Erehdyin aukasemaan linkin,mutta tosin mitään kuvaa ei näkynyt. Onko koneelle kuitenkin nyt sitten päässyt joku virus jo? :headwall:
  7. M

    Ketään neljättä odottavaa/jo neljän lapsen äitiä paikalla?

    Tein raskaustestin aamulla. Kaikesta mahdottomuudesta huolimatta testi oli positiivinen. Kertokaa miten paljon se neljäs lapsi muuttaa elämää,mitkä kaikki asiat menevät uusiksi? Olen autoton ja ajokortiton joten en sitten ainakaan pääse missään kulkemaan kun automme on vain viidelle...
  8. M

    Ketään neljättä odottavaa/jo neljän lapsen äitiä paikalla?

    Tein raskaustestin aamulla. Kaikesta mahdottomuudesta huolimatta testi oli positiivinen. Kertokaa miten paljon se neljäs lapsi muuttaa elämää,mitkä kaikki asiat menevät uusiksi? Olen autoton ja ajokortiton joten en sitten ainakaan pääse missään kulkemaan kun autome on vain viidelle henkilölle...
  9. M

    Ei kenelläkään sattuis pyörimään nurkissa tarpeetonta mutta ehjää kaninhäkkiä

    Olisi kiirus ja iso tarvis saada meidän pian poikivalle kanille uusi häkki,vanhasta nakersi muovit... Jos joltain löytyy,olisitko niin ystävällinen ja laita yv:tä tulemaan. Kirppis-osioonhan tämä kaiketi kuuluisi,mutta kun se on mennyt niin oudoksi etten osannut edes käyttää,tyhmä kun olen...
  10. M

    Kani vailla kotia

    Olen 1.6.2007 syntynyt kanipoika. Etsin itselleni uutta kotia mieluiten sellaisesta paikasta,jossa saisin olla myös ulkona.En halua häkkikaniksi,olen tottunut olemaan vapaana. En myöskään halua minkään toisen eläimen ruuaksi. Nykyisessä perheessäni on puhjennut astma,joten tarvitsen nopeasti...
  11. M

    Hometta?

    Lauantaina käytiin kirppiksillä kiertelemässä.Ostin tytölle takin hameen ja paidan yhdestä ja samasta pöydästä,ulkoilmassa vaatteesta ei tullut mitään hajua,mutta autoon päästyämme leijaili nenään ummehtunut haju. Ajattelin että pesun jälkeen varmasti haju katoaisi,mutta ei,liotin yön yli...
  12. M

    Mitä mä tein väärin (päiväkotiasiaa)

    Vein poikani päiväkotiin. Jäivät ulos heti samantein. Jo mennessäni eräs hoitaja seisoskeli juttelemassa jonkun vanhemman kanssa. Sellanen parivuotias pikkupoika makas mahallaan vesilätäkössä ja itki ettei pääse ylös,mutta aikuinen ei kuule,nostin pojan ylös,autoin kurahanskat takaisin käteen ja...
  13. M

    Uusia meiliystäviä kaipailee hän

    Olen 26vuotias,kolmen lapsen äiti. Päivät toistaa toisiaan,sähköpostiin kertyy vain turhia kiertokirjeitä (toki nekin ihan kivoja toisinaan) eikä postikustikaan tuo muuta kuin mainoksia ja laskuja. Olisi kiva löytää sellaisia ihmisiä joiden kanssa turista asiasta kuin asiasta useammin kuin...

Yhteistyössä