Hakutulokset

  1. Rouva Pii Poo

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Pakko tulla kommentoimaan: Rutiinisti ei ketään synnytyksessä katetroida, jos vaan pystyy itse käymään pissalla ja saa rakon tyhjenemään. Kertakatetrointi voidaan tehdä, jos ongelmia ilmenee. Ja kakkaa synnyttäessä pusertaa ulos vauvan lisäksi lähes kaikki, mutta kätilöt on tottuneet ja osaavat...
  2. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Moikka kaikille! Hiljaiselon jälkeen palailen palstalle, oon yrittänyt saada opinnot rullaamaan ja siksi olen ollut pimennossa jonkin aikaa. Ja aivan ihanaa, että tämä ketju on aktivoitunut! Onnea kaikille kollektiivisesti plussista. Itsellä olisi tänään siis jo 9+0. Viimeiset pari viikkoa...
  3. Rouva Pii Poo

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Minttumar: Tuolla on enemmän tietoa noista ruoka-ainerajoituksista. Lakritsia ei tosiaan suositella, mutta siellä on sanottu myös, että lakujätski tai muutama makeinen silloin tällöin ei haittaa...
  4. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Korkea hemoglobiini ei välttämättä tarkoita ns. paksua verta, ts., että hyytymistekijöissä olisi jotain vikaa. Sulla on mainio hb kyllä, vaikka oot vuotanut niin kauan! Mutta minidisperin tai primaspan hakusanaksi, niin löytyy lisätietoa sen vaikutuksesta.
  5. Rouva Pii Poo

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Varovainen moi! Km:n jälkeen kolmas kierto näytti tuovan hailakan plussan Pii Poon perheeseen. Vielä sen verran pöllämystynyt tällä hetkellä ja ruoanlaittoon kesken, että jatkan tuonnempana. Fb ryhmä passaa myös mulle. PP 4+2!! :-D
  6. Rouva Pii Poo

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Siinä se nyt kummittelee. Kp 30, dpo 14, yk 6.
  7. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Siinä se nyt möllistelee. Meidän huhtikuun hölmerö. LA lähes sama, kuin edellisen raskauden km oli. Pelottaa...
  8. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Sinuna soittelisin vaikka heti huomenna lääkäriaikaa. Ei noin kauaa tarvitse odotella. Tsemppiä ja jaksamista!
  9. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Ja niin. Mulla juilinnat tuntuu kanssa aina vaan oikealla puolella. Molemmat munikset toimii kyllä, vaikka vähän toista epäilin. Kiva kuulla, etten ole ainoa.
  10. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Olin yöllä todella kipeä, kohdunkaulan repäisyt oli aivan samoja kuin cytojen jälkeen. Selvisin kauratyynyn ja teen kanssa. Aamulle soitin polille ja kävin testauttamassa hcg:n. Sen mukaan (jotain parinsadan kieppeillä?) raskaana ollaan, mutta ultrassa ei näy juuri mitään eikä kivutkaan oikein...
  11. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Armadillo: Monesko kp Sulla on ovis? Millainen Sun luteaalivaihe on? Eli siis oviksesta menkkoihin? Tai siis kerro kaikki!!:D
  12. Rouva Pii Poo

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Yk 6, kp 29 (20-60) ja dpo 13. Yksi onneton viivanpaikka testattu, sekä yksi viallinen pc. Perjantaihin meinasin odottaa ensi alkuun, mutta on mun huomenna jo PAKKO! :p
  13. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Keski-Suomessakaan ei ollut jälkitarkstusta, ainoastaan antoivat raskaustestin, joka tuli tehdä 5 viikon kuluttua. Toisaalta sairaalassa lääkäri tarkasti sen verran tarkkaan, että jos ei hänen mielestään olisi kaikki tullut ulos, olisin joutunut kaavintaan. Neuvolaterkkari soitti kyllä minulle...
  14. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Juoksin eilen sinne lähikauppaan sitten. Viivanpaikka parin tunnin pidätyksellä. Aamupissasta testiluukku värjäytyi tosi pahasti punaiseksi, mutta jätti viivanpaikan valkeammaksi. En osaa sanoa, jäikö siihen lainkaan väriä. Taidan pistää reklamaation kehiin, ei tässä tilassa viallisia testejä kestä!
  15. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Tuhru loppui sitten lähestulkoon ennen kuin alkoikaan. Tästä innostuneena päätin, että kusaisen kuppiin, kunnes tajusin ettei mulla ole ainuttakaan r-testiä! Tein kuitenkin ovistestin, sehän helottaa kirkkaanpunaisena. Onkohan toi nyt sitten millään tapaa luotettava? Toimintaperiaatteen tiedän...
  16. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Tupuna08: Johan nyt on! Maanantaina heti aamusta soitto ja labrapyyntö, se on vähintä. En usko, että ultrakaan ois pahitteeksi.
  17. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mulla meni muuten viisi viikkoa kkm:n jälkeen, ennenkuin vuoto lakkasi ja testi näytti negaa. En tiiä johtuiko siitä, että olin niin pitkillä viikoilla jo? Tosin sairaalassa lääkäri tarkasti ennen kotiinlähtöä ja ruopaisi istukan pois, kun se ei meinannut tulla itsekseen. Jos ei olisi siihen...
  18. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Plääh. Tuhruttelu alko, ketuiks meni tämäkin kierto. Ja seuraavan oviksen aikaan ukko reissussa. Itkettää.
  19. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Morjensta tas hiljaiselon jälkeen kaikki! Viime kuu meni vähän niinkuin Punaiselle Ristille, en saanut mitään aikaiseksi oikeastaan minkään suhteen. Oviksen tosin taisin bongata ekaa kertaa vuoteen, tai tikutellessa viiva oli ekan kerran yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Luonnollisesti mies teki...
  20. Rouva Pii Poo

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Tyyppinen - surunvalittelut, ja suunnattomasti voimia!! <3

Yhteistyössä