Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Mulla meni muuten viisi viikkoa kkm:n jälkeen, ennenkuin vuoto lakkasi ja testi näytti negaa. En tiiä johtuiko siitä, että olin niin pitkillä viikoilla jo? Tosin sairaalassa lääkäri tarkasti ennen kotiinlähtöä ja ruopaisi istukan pois, kun se ei meinannut tulla itsekseen. Jos ei olisi siihen kipujen vuoksi suostunut tai kohtuun olisi jotain jäänyt, olisi kaavittu samana iltana vielä. Mutta jestas se toipuminen kesti!! Vaikka epäilen, että viides vuotoviikko oli jo ekat menkat.

Toivottavasti Haavekesä asiat lähtevät lutviintumaan pian, niin päästään sitten nauttimaan kaikki kesävauvoista vuoden päästä.
 
Mulla tänään tehty pc:n liuska oli aikasta puhdas nega ja keskenmenosta reilu 3 vkoa. Oletan että kaikki raskausmateriaali on tullut ulos. Ens viikolla vielä se verikoe.
Raskaustestin ollessa nega tunteet tulvi pintaan ja aika haastava päivä ollut. Tulee väkisin mieleen kun tein plussatestin ja kaikki oireet monen viikon ajan ja ihan turhaan. Hukkaan heitettyä aikaa.. Samoja tunteita kuin tuossa edellä kirjoitelleilla: Oli suunniteltu että töissä loppuvuosi ja sitten saa jäädä kotiin odottamaan uutta perheenjäsentä saapuvaksi. Olin ajatellut että ihanaa saan olla kotona kun nykyinen kuopus aloittaa eskarin. Pah. Tosiaan ei mene elämä kuten haluaisi. Olin vielä ajatellut että isäni kävis mun luona päivisin kun on töissä niin lähellä. No ei toteudu sekään enää. Eihän tää elämän loppu ole, mutta vaikeaa on. Se on pakko myöntää.
 
Mulla "loppui" keskenmenon jälkeen vuoto viime viikon tiistaina vuodettuani 21päivää. Sen jälkeen on välillä tiputellut vielä niin ettei ole tarvinnut suojaakaan käyttää, ei ihan joka päivä. Nyt sitten tänään, 1,5 viikkoa siitä kun viimeksi sidettä tarvitsin alkoikin taas vuotaa..? Vieläkö tää on tätä tyhjenemistä? Ei kai kyseessä vielä voi olla kuukautiset? Keskenmenon alkamisesta on 4,5viikkoa, tyhjennyslääkkeistä 3,5viikkoa. Loppuis jo.
 
Mulla "loppui" keskenmenon jälkeen vuoto viime viikon tiistaina vuodettuani 21päivää. Sen jälkeen on välillä tiputellut vielä niin ettei ole tarvinnut suojaakaan käyttää, ei ihan joka päivä. Nyt sitten tänään, 1,5 viikkoa siitä kun viimeksi sidettä tarvitsin alkoikin taas vuotaa..? Vieläkö tää on tätä tyhjenemistä? Ei kai kyseessä vielä voi olla kuukautiset? Keskenmenon alkamisesta on 4,5viikkoa, tyhjennyslääkkeistä 3,5viikkoa. Loppuis jo.

Mulle sanottiin sillon kun lääkkeet sain että menkat alkaa 4-6 viikon päästä keskenmenosta, en sit tiedä että lasketaanko ekasta vuotopäivästä vai mistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Summer2
Dpo 8

Väsymys ollu hirveetä. Lievää närästystä ollu nyt parina päivänä ja tänään kun nousin sängystä ni mahaan koskee ihan ku menkat alkas ihan just! Säteilee selkään, pakaroihin ja reisiin. Ei ainakaan menkat pitäs alkaa vasta kun joskus torstai-lauantai akselilla..
Alakerrassa märkä tunne, mut ei alkkareihin asti tuu..
Rinnat tuntuu täyteläisemmille, mut ei kyl kipuile juuri ollenkaan. Ehkä nännit on herkemmät kun yleensä.
Pää edelleen pöhnäsen olonen, ollu jo lähes viikon. Voi kyl johtua lyhyistä yöunista.. Mistä näistä tietää ;)

Jotenkin raskautunu olo.. Ei auta kun ootella. Testi odottaa kaapissa valmiina. Keskiviikkona vois testailla :)

Vuotojen kanssa kamppaileville tsemppiä! Mulla kesti tuulimunan tyhjennyksen jälkeen vuoto 3 vkoa ja sen jälkeen alko 21 päivää kestävä vuoto, joka stopattiin Primolut Norilla. Hcg laski todella hitaasti ja siinä meni lähes kaks "kiertoo" hukkaan.
Toivottavasti pääsette kuumeilemaan taas pian!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Hantta81 Kylläpä kuulostaa lupaavalta! Jo edellisen kerran kun oireistasi kirjoittelit, niin miulle tuli vahva tunne, että sie oot nyt kyllä raskaana. :love:
 
Nyt on jännät paikat. Mies lämpeni mun vauvahaaveille vaikka ollut sitä mieltä, että ei enempää. Ja mielikuvitus tekee nyt varmasti kaikenmaailman oireita. Mahaa jomottelee, jomotellu jo muutaman päivän. Tisseissä muka jotain tuntemusta välillä kans. Närästystä ollu parina iltana. Ovulaatio ehkä oli viime viikonloppuna ja menkkojen pitäis alkaa viikon päästä. Viikko aikaa tutkailla omaa kroppaa ja kehitellä raskausoireita :LOL::sneaky::rolleyes::D
 
Tuhru loppui sitten lähestulkoon ennen kuin alkoikaan. Tästä innostuneena päätin, että kusaisen kuppiin, kunnes tajusin ettei mulla ole ainuttakaan r-testiä! Tein kuitenkin ovistestin, sehän helottaa kirkkaanpunaisena. Onkohan toi nyt sitten millään tapaa luotettava? Toimintaperiaatteen tiedän kyllä, mutta mutta... Vai pitääkö tästä nyt laukata lähikauppaan?
 
Mulla alko kova mahakipu eilen illalla ja aamulla tuhrua...ultrasivat tänään ja ei merkkejä kohdunulkosesta. Nyt seurataan hcgtä...veikkas uutta raskautta tai jäänyt joku pala kohtuun vaikka kohtu näytti siistiltä yms..ja kohdussahan ei oo kokoaikana näkynyt mitään raskausmatskua...oli aika ihmeissään lääkärikin...
 
Onko muilla joilla on yksi lapsi tai enemmän niin tullut keskenmenon jälkeen pelko menettää muut lapset. Mä nään kauheita painajaisia ja pelkään että tuolle meidän ainokaiselle tapahtuu jotain. Ja siis olen huolehtivainen ja murehtiva luone muutenkin, mutta nyt kun oli toi keskenmeno niin pelko vaan vahvistunut....
 
tupuna08 Pitää vielä todeta toistamiseen, että on kyllä kummallinen tilanne siulla.. :eek: Millon siulla on seuraava hcg-mittaus? Pidetään peukkuja että kyseessä olisi uusi raskaus! :love:

Omanapa Tänne ei kummempaa oireiden tiimoilta, mutta elämään tulossa nyt radikaali muutos, kun ostettiin omakotitalo, jota aletaan remppailemaan piakkoin. Ensi kuussa muutetaan. Ihan hyvä, että saan välillä jotain muutakin ajateltavaa kun tämän vauva-asian. Toki viikon päästä on myös amk:n penkkiin paluu, joten varmasti muuta mietittävää riittääkin. :)

Nyt menossa dpo 5, oireita ei juurikaan ole. Dpo 3 tuli sitä oranssihtavaa/vaaleanpunertavaa limaista valkovuotoa ja sen jälkeen valkovuoto ollut tosi outoa, sellaista klimppimäistä.. Nännejä aristi yhtenä päivänä ja mahassa oli muutamana päivänä menkkamaista juilintaa ja paineentunnetta, mutta nyt ei enää mitään. Ei ole sellainen olo, että tästä kierrosta raskaus olisi alkanut. Toki nyt vielä pienet dpo:tkin, mutta silti.
 
Tuhru loppui sitten lähestulkoon ennen kuin alkoikaan. Tästä innostuneena päätin, että kusaisen kuppiin, kunnes tajusin ettei mulla ole ainuttakaan r-testiä! Tein kuitenkin ovistestin, sehän helottaa kirkkaanpunaisena. Onkohan toi nyt sitten millään tapaa luotettava? Toimintaperiaatteen tiedän kyllä, mutta mutta... Vai pitääkö tästä nyt laukata lähikauppaan?
Pitää ja nyt heti! Voi kun olisi sitä mitä me kaikki halutaan ja toivotaan! :love:

Täällä kp30. Ei ovista ei menkkoja ei mitään. Ovista metsästän siksi, kun on ollut limoja. Alkais edes menkat tai jotain.

Mun lähete oli mennyt omakannan merkintöjen mukaan polille. Asiat etenee kohti apujoukkoja, hyvä niin.
 
Heipo dei arvon naiset!

Hiljaiseloa vietetty....ajatuksia on koitettu siirtää muualle.....

Kp on jotain....öö....kp14.
 
Juoksin eilen sinne lähikauppaan sitten. Viivanpaikka parin tunnin pidätyksellä. Aamupissasta testiluukku värjäytyi tosi pahasti punaiseksi, mutta jätti viivanpaikan valkeammaksi. En osaa sanoa, jäikö siihen lainkaan väriä. Taidan pistää reklamaation kehiin, ei tässä tilassa viallisia testejä kestä!
 
Tää hullu alkoi taas testailla liian aikaisin, vaikka viime kuussa kemiallisen jälkeen vannoin, ettei enää ikinä yhtään testiä ennen kuin menkat ovat myöhässä... No... tilasin halpa-testiltä 10kpl liuskoja ja pakkohan niihin oli alkaa pissailla. Eka tietty siksi, että piti pari testata, ettei anna turhaa viivanpaikkaa ja ihan täysin blankoja olivat. Tänään saattaisi olla dpo9, jos ovis tuli siis myöhässä... ja viivanpaikka sinne tuli, ihan väritön kylläkin. Voi persus, nyt sitte saa taas jännittää, että tuleeko siihen väriä ja vahvistuu. Jos tulee niin saa kyllä pysyä kiinni ihan sinne huhtikuun loppupuolella asti. Jotenkin ehkä uskaltaisin jotain toivoa, kun on tosi paljon ollut nyt alavatsalla ja nivusissa vihlontaa ja auton kyydissä olemisesta sekä kalasta tullut etova olo. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Kylläpä on monella ollut viimeaikoina huonoja kokemuksia testeistä, ei todellakaan oo mukavaa kun näyttävät turhaa viivoja tai sitten taas herkät ei näytä mitään vaikka pitäis näyttää (n) vesilintua sais heittää sellasilla.

Mä pysyn mamintesteissä, koska niillä en oo saanu mitään turhia viivoja aikaseksi. Ja ovistestit on hyvin toiminu niin kuin pitääkin. Clearbluen digejä tietysti tekisin kaikista mieluiten mutta köyhällä oo varaa sellasiin :giggle:

Kp 14 menossa, ei oo vielä ovista löytyny..sellaset fiilikset kyllä on ja ovistestit näyttää mulla plussaa vasta samana päivänä tai sillä oviksen hetkellä vasta. Mulla kait se hormonipiikki tulee ja menee niin nopeesti, sen takia näkyy testeissä tosi myöhään ja lyhyen ajan. Tässä kierrossa halusinkin testata mitä testit näyttää kun testaan 3 krt päivässä, aamupäivällä, iltapäivällä ja illalla. Vielä ei oo mitään tulkittavaa näkyny. Toivotaan että parissa päivässä ovuloin, muuten voi taas odotella kuukauden kaks menkkoja :confused:

Tsemppiä kaikille <3 <3 <3
 
Aargh.. mulla menee jo hermo tähän keskenmenon. Monta päivää ollut jo ettei vuoda mitään, jopa uskallettiin jo viikonloppuna hommaillakin..heh... no nyt sit taas turvottaa ja ihan sellainen olo kun menkat alkais ja pieni tuhru tullut suojaan. En edes uskalla tehdä r-testiä kun sekin varmaan vielä plussaa näyttäis. Mä niin haluisin tästä jo eroon. Haluisin johonkin tarkistus ultraan, mut en varmaan edes pääsis. Jokohan huomenna uskaltaisi taas testata sit olis 3 viikkoa ja 1 päivä vuodon alusta.? Vai odottaisko keskiviikkoon.. hmm... mäkin haluisin jo päästä piinailijoiden joukkoon :mad:
 
haavekesä voisko kyseessä olla ovulaatiotuntemukset vatsan turvotuksineen?! Mulla tuli keskenmenovuodon loputtua ns. Ovulaatiotuntemuksia (vatsan turvotus ja limoja) tosin en tiedä irtosiko mitään kun en mitään vihlaisuja kummallakaan puolella tuntenut. Tuskinpa. Tee ovistesti?
Hitsi pitäis mennä verikokeisiin kun tällä viikolla tulee 4 viikkoa keskenmenon toteamisesta.. Tsemppiä kanssasisarille! Kovasti tärppituulta puhaltelen!
 

Yhteistyössä