Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Aamulla tuli otettua kuvia siitä pc raskaustestistä testiajalla ja nyt kun katson kuvia ihan kun jotain olisi. En tiedä ei siinä varmaan mitään ole, mut laitan kuvan teille ihmeteltäväksi. Kännykällä sen voi varmaan nähdä selvemmin kun tietokoneella. Ainakin mä kun katselen teidän viivoja niin kännykällä näkyy selvemmin yleensä. Ei ole vielä menkat alkanut. Eli nyt on kp 28 dpo 16. Luulis, että olis selvempi viiva, jos raskaana olisin.

http://aijaa.com/7CrIv5
En kylllä valitettavasti näe mitään, mikä testi kyseessä? Mutta olet oikeassa et joissain testeissä näkyy paremmin kännykän ruudulta kun tietokoneelta. Kuinka hölmöltä sitten kuulostaakin.
 
Mä sain tänään myös viivanpaikan testiin... Siinähän ei sinänsä ole mitään ihmeellistä tai tarkoita välttämättä mitään, mutta oon tehnyt kokeeksi nyt parina päivänä aiemmin testit kun oon tiennyt et varmasti ei voi näyttää vielä raskautta ja ovat olleet niin blankoja kuin olla ja voi. Eli jos ovis on ollut myöhässä ja silloin kuin epäilen niin tänään olis ehkä dpo9. Ja taas sitä jännittää täällä kuinka käy, vaikka juuri viime kuussa päätin etten tee yhtään testiä ennen kuin menkat ovat myöhässä, mutta nyt on vaan niin paljon ollut alavatsalla ja nivusissa vihlontaa :ROFLMAO::p Torstaina pitäisi menkat alkaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Emeli- kyllähän siinä meinas sydän pakahtua! Itse vasta ensimmäistä kertaa pääsin kokemaan sen ihanuuden :rolleyes:
Olin jo niin luovuttanut tämän raskauden suhteen ja menin vaan odottamaan keskenmeno tuomiota.. ja sitte tämmönen ylläri!

Tämä kyllä osottaa, että meillä kaikilla on toivoa ♡
 
Ultrassa käyty, siellä pienen sydän löi vimmatusti ja kaikki oli niin hyvin kun vaan voi olla ♡♡
Nyt voi hyvillä mielin lakata viivojen tuijottamisen!
Ihanaaa :love::love::love::love:


Kp 14 menossa, missä mun ovis on :confused:
noh viime kierrossakin se oli vasta kp 16 muistaakseni ja mulla ovistestit näyttää tummaa viivaa/plussaa vasta samana päivänä kun ovis on tai vasta kun se jo tapahtuu.
Tässä kierrossa halusin kokeilla mitä ovistestit oikeesti näyttää, eli oon nyt muutaman päivän testannu 3 kertaa päivässä, aamupäivällä, iltapäivällä ja illalla. Eipä vielä mitään ihmeellistä tulkittavaa oo näkyny, samaa haaleeta viivaa niin kuin yleensäkin ennen ovista..jännäks jää nähtäväks mitä näyttää kun on ovis päällä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Maria82
Nyt on kp 29/28-32 dpo 17 ja menkat ei ole vielä alkanut. Tein pc raskaustestin ja ihan kun siinä taas olisi jotain. Mulla on nää viivalasit päässä niin nään niitä viivoja.:LOL::ROFLMAO: Ei siinä varmaan mitään ole. Odotellaan sitten niitä menkkoja.

http://aijaa.com/M0r4ai
Ihan samanlainen tosiaan kun mulla! Koneella katsottuna näkisin valkoisena viivanpaikkana, en haluaisi olla tyly mutta siltä se näyttää :( Miksi niiden valmistajat jättävät edes tollaisen näkyviin.. en ymmärrä, en alkuunkaan.

Toivon plussatuulia kaikille, poistun paikalta sillä otan ehkäisyn tähän väliin emmekä toistaiseksi yritä raskautta. Sofin testeihin en enää koske, tein reklamaation ja asia otettiin IHMEEN hyvin vastaan. Saan valita jotain tuotteita samalla rahalla sivustolta.

Palataan myöhemmin asiaan ja toivottavasti teistä ketään en enää tässä ketjussa tapaa jos näin voi sanoa. ;)
t. Emeli-
 
Täällä muistaakseen dpo 7 menossa
Voi olla yhtä hyvin dpo 3 tai dpo 10 mut edelliset kaks kierto olleet sekavat 26 ja 33 pv ja muut aiemmat 28 ni ei voi tarkkaan sanoa :D
Ovistestit ei oo näyttäneet oikeastaan mitään, hyvin halee viiva viikko sit la ja sunnuntaina, muuten aivan valkosta. Uitinnyt kuitenkin pcn ja nega tietysti... Alan tästä nyt himotestaamaan kunnes menkat alkaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Mä en ala, taas sama juttu varmaan kuin viimeksikin. Kierto siis max 28 päivää aina, yleensä alle, nyt jo päivä 31 eikä menkkoja näy. Viimeksi (ja sen ainoan kerran) kun olivat myöhässä, alkoivat kp 44, tännekkin linkkasin kuvan raskaustestistä jossa aika selkeä viiva, mutta taisi olla joku viallinen. myöhäinen ovis oli kai syynä menkkojen noinkin pahalle myöhästymiselle koska olin tuntevinani oviksen vasta 2 päivää ennenkuin menkkojen piti alkaa, mutta tässä kierrossa en ole tuntenut koko ovista. Voi tietysti olla, että on ollut yöllä. Kp 24-25 tuntui jo siltä kuin menkat alkais, mutta sitten tuli monen päivän tauko ettei tuntunut miltään.

Nyt varmaan jo taas 4 päivää tuntunut silloin tällöin että kohta alkaa menkat, yleensä mulla tuntuu korkeintaan samana päivänä kun ne alkaa, usein ei tunnu mitään.
kp 30 raskaustesti nega. Koskahan sitä viitteis testata uudestaan? Testi oli prisman halppis liuskatesti, herkkyys kai 25. Näyttäisiköhän saman valmistajan herkkä testi jo tänään jotain, se taitaa olla 10 tai 15, lupaa jo 4 päivää ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa.

Tai koska ihan viimeistään raskaustestin pitäis näyttää? Jos se kp24-25 tuntemus olisikin ollut jo kiinnittymistä ja ovis olisi ollut vain myöhään?

Uskon, että taas kyse samasta jutusta mikä viimeksikin sai menkat viivästymään noin hirveän paljon. Viimeksi kierto palasi samantien normaaliksi, ovis tuli ajallaan menkkojen loputtua ja sen jälkeen on ollut jo 3 normaalia kiertoa (27,26 ja 28 päivän kierrot)

Onko järjetöntä tehdä siis jo tänään uusi testi, herkempi kuin eilinen?
 
Mä en ala, taas sama juttu varmaan kuin viimeksikin. Kierto siis max 28 päivää aina, yleensä alle, nyt jo päivä 31 eikä menkkoja näy. Viimeksi (ja sen ainoan kerran) kun olivat myöhässä, alkoivat kp 44, tännekkin linkkasin kuvan raskaustestistä jossa aika selkeä viiva, mutta taisi olla joku viallinen. myöhäinen ovis oli kai syynä menkkojen noinkin pahalle myöhästymiselle koska olin tuntevinani oviksen vasta 2 päivää ennenkuin menkkojen piti alkaa, mutta tässä kierrossa en ole tuntenut koko ovista. Voi tietysti olla, että on ollut yöllä. Kp 24-25 tuntui jo siltä kuin menkat alkais, mutta sitten tuli monen päivän tauko ettei tuntunut miltään.

Nyt varmaan jo taas 4 päivää tuntunut silloin tällöin että kohta alkaa menkat, yleensä mulla tuntuu korkeintaan samana päivänä kun ne alkaa, usein ei tunnu mitään.
kp 30 raskaustesti nega. Koskahan sitä viitteis testata uudestaan? Testi oli prisman halppis liuskatesti, herkkyys kai 25. Näyttäisiköhän saman valmistajan herkkä testi jo tänään jotain, se taitaa olla 10 tai 15, lupaa jo 4 päivää ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa.

Tai koska ihan viimeistään raskaustestin pitäis näyttää? Jos se kp24-25 tuntemus olisikin ollut jo kiinnittymistä ja ovis olisi ollut vain myöhään?

Uskon, että taas kyse samasta jutusta mikä viimeksikin sai menkat viivästymään noin hirveän paljon. Viimeksi kierto palasi samantien normaaliksi, ovis tuli ajallaan menkkojen loputtua ja sen jälkeen on ollut jo 3 normaalia kiertoa (27,26 ja 28 päivän kierrot)

Onko järjetöntä tehdä siis jo tänään uusi testi, herkempi kuin eilinen?
Taidat puhua rfsu liuskasta. Punainen pää? Ne ei näytäkään ja rfsun herkätkin on ihan surkeita. Osta apteekista apteekin raskaustesti tai prismassa myydään pregcheck liuskoja. Nekin on parempia kuin rfsu. Voit hyvinkin olla raskaana, sulla vaan huono testi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Taidat puhua rfsu liuskasta. Punainen pää? Ne ei näytäkään ja rfsun herkätkin on ihan surkeita. Osta apteekista apteekin raskaustesti tai prismassa myydään pregcheck liuskoja. Nekin on parempia kuin rfsu. Voit hyvinkin olla raskaana, sulla vaan huono testi. :)

Millaisessa paketissa ne on? Oon aina ostanut noita punapäisiä, oranssissa laatikossa 2kpl paketissa, samoja myydään myös lidlissä. Sittariin olis asiaa tänään, onko siellä jotain hyviä testejä? Viimeksi ostin sieltä sen herkän, oisko ollu myös sitten rfsu.
 
Millaisessa paketissa ne on? Oon aina ostanut noita punapäisiä, oranssissa laatikossa 2kpl paketissa, samoja myydään myös lidlissä. Sittariin olis asiaa tänään, onko siellä jotain hyviä testejä? Viimeksi ostin sieltä sen herkän, oisko ollu myös sitten rfsu.
Liilaa ja valkoista ja siinä lukee pregcheck.pktissa on 2 liuskaa myös. Ne on parempia kuin rfsut vaikka niihin viivanpaikkoja tuleekin.
 
Ajattelin yrittää jättää testit kaupan hyllylle. Eli en testaa ovulaatiota ja en tee raskaustestejä. Raskaustestin teen vasta jos menkat on kunnolla myöhässä. Saa nähdä pystynkö tähän. Pidän vähän taukoo näistä himotestaajien sivulta. Tulen tänne kertoon ja näyttään kuvan jos saan selvän plussan. Onnea teille yritysiin ja toivon teille plussia.
 
Kysympä täältäkin; onko täällä joku testaillut pitempiä pätkiä ovistesteillä? Lähinnä kiinnostaisi miten paljon väriä ovistestit ovat antaneet ovisplussan jälkeisinä päivinä ja miten kauan? Itsellä meni töhliltyä ja aloitettua testailu liian myöhään ja olen saanut tummahkoa viivaa (ei plussatummaa) viimeisinä kahtena päivänä ja tänään oli ehkä hitusen vaaleampi kuin eilen. Mietin olisiko plussa ollut ennen kuin aloitin testaamaan vai olisiko ovuloimaton kierto.. Oireita ei yleensäkkään ole kuin nännien aristus ennen ja jälkeen oviksen mutta nyt ei ole sitäkään. Tummeneeko ovistestit ollenkaan ovuloimattomassa kierrossa?

Kiitos etukäteen. Oli miten oli niin tiedän piinailevani joka tapauksessa kunnes uusi kierto päättää alkaa :whistle:
 

Yhteistyössä