Hakutulokset

  1. Junnila

    Ehkäisy petti...

    Eilen meillä petti ehkäisy kp12/28. Mitä veikkaatte, tärppääkö? Olen helposti raskautuvaa sorttia ja yksi yllärilapsikin on aikaisemmin saatu, kahden harkitun välissä. Aamulla tein ovistestin, se oli puhdas nega. Näkyykö tikussa oviksen kehittyminen viivan vahvistumisena, vai voiko yht'äkkiä...
  2. Junnila

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mamadread Täällä kohtalotoveri turvotuksen kanssa. Näen kun töissä ihmisten katseet käy mun mahassa. Kunpa tää laskisi, oon yrittäny syödä ananasta ja mansikoita. Mulla on eka neuvola vasta 10.6. Eikä kuulemma kuunnella ennen ultraa sydänääniä. Mä luulin, et dopplerilla eka kuunnellaan. Mä...
  3. Junnila

    Tammikuun tähtöset 2017

    Hei. Edelleenkään en oo missään ryhmässä. Näkyykö mun viestiä siellä Katja Marenki?
  4. Junnila

    Tammikuun tähtöset 2017

    Eilen aamulla klo8.54 laitoin ohjeen mukaan viestin Katja Marengille, mutta mitään vastausta en ole saanut. Varmaan voisi edes jotain vastata, vaikka ryhmään ei olisikaan huolittu :(
  5. Junnila

    Tammikuun tähtöset 2017

    Hei. Tänään plussasin rv3+6. Laskettuaika olisi 26.1.2017. Salaiseen fb ryhmään haluaisin myös. Ei kai sitä vielä suljeta, että ehtii loppukuisetkin mukaan? :) Muutama piinailija löytyy vielä kuumeilijoissa :)
  6. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenta :D Tänään kp25/25, dpo14, yk2. Cb testiin pärähti vahva plussa +. Heti kun tikku kastui, alkoi viiva muodostumaan. Piti ihan käydä tarkistaa ohjeista, etten oo ymmärtäny väärin :D Niin kuin sanoin, mun kaikki lapset on saanu alkunsa helokkiöljykierrosta ja näin nytkin :D Lähdin vain...
  7. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Marrasmai I feel you <3 Mut kuulostaa hyvältä, toivotaan parasta. Ainakaan ei oo ihan puhdas tyhjä :D Huomenna uusi testi? Millä olis hyvä testata? Mulla taitaa olla 2xClearbue kaapissa, mut siinä lukee, et samana päivänä, ku pitäis alkaa... mitä ku ei tiedä milloin pitäis alkaa? Huomenna on...
  8. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Aamuyöstä heräsin ja mietin testaanko, dpo13. Rinnat on valtavat, nännipihat ihan turvonneet nyppyläiset. Alavatsa turvonnu ja raskas, mä oon kaasupallo. Mutta viime kuussa oli vielä hurjemmat oireet ja sit ihan hirvee vuoto ja kipu. Jos tää on vaan normi kierto (ilman hormonaalistaehkäisyä), ni...
  9. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Dana kävi niin mielessä, et ihan varmana on tärpänny sulla. Hienoa, onneksi raskaushormoni nopeasti kohoaa ja vahvistaa plussaa :) Miten herkällä testasit? ON juupas eipäs juupas eipäs... Ke pitäis alkaa aikasintaan, voi olla nyt pidempikin kierto, kun edellinen 25 oli kierukan poiston...
  10. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Cubula Taitaa olla hyväksi juu noi öljyt. Toi helokki vaan ei oo niin tutkittu, mutta mulle se on sellanen "raskausneliapila", kun kuopuskin tärppäs ihan pyytämättä, sellaisessa kierrossa, kun sitä omaan hyvinvointiin söin :D sormet ja varpaat ristissä, et olis näin nytkin, vaikka onkin ikää...
  11. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Cubula Mun henk koht aivoitus on, että vähän viiniä ennen plussaa ei haittaisi. Ajattelen, että voi auttaa kiinnittymisessä jne. Istukkahan alkaa vasta kehittyä.. Mutta toiset ovat tosi tarkkoja. Btw. Mun raskaudet on alkaneet aina siitä kierrosta, kun olen ottanut säännöllisesti...
  12. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onhan tää ihan mahdotonta :D Yhtenä päivänä on varma raskaudesta ja seuraavana ihan varma, et ei ja sitä rataa. Ei tätä turhaan kutsuta piinailuksi :) Nyt siis dpo10, mahdollisesti vasta dpo6. Tuosta epävarmuudesta johtuen, testaan vasta neljän pälvän päästä, jollei vuoto ala. Tänään lellin...
  13. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Lomaterveisiä :) kauhea hinku tuli päästä testaamaan, kun katseli ketjun uusia viivoja. Ihana viikko sattui ja mökkeiltiin. Toivottavasti oli aitassa taikaa, sillä nyt olis kutakuinkin dpo4. Mitään oloja ei ole suuntaan, eikä toiseen. Kohdunsuu kyllä sulkeutu napakasti kiinni ja ylös oviksen...
  14. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ihan kamalat kuukautiset! Varmaan universumin kosto viimeisestä kolmesta vuodesta ilman vuotoja kierukan kanssa ;) No, mutta nyt tuntuu paikat puhdistuneilta, kaks ekaa päivää oli kammottavaa mustaa vuotoa, nyt jo normia ja lopettelee. Pakko oli ottaa buranaa pahimpina päivinä, vaikka luin et...
  15. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenta. Putosin korkeelta. Kaikki ne oireet, se huippauskin... tänään tuhruttaa ja eilen katos kaikki oireet :( Ajattelin, että oltais menty hormonipiikillä raskaaksi, kun kierukka poistettiin. Mut ei käyny niin. Nyt sitä sit ajattelee kaikkia hyviä puolia, mitä löytyy. Esim. Mulle on...
  16. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei. Kiva, kun kirjoittelette. Ihana tulla tänne aina kun siltä tuntuu. Onnea plussannelle, jotenkin toivoa antavaa, että aina välillä joku siirtyy odotuspuolelle. Mulle vois päivittää dpo5, kiitos :) Vaikkei mun tikutteluista tullut mitään, luulen oviksen tulleen vähän myöhemmin. Muistelin...
  17. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Sunnuntaihuomenta kaikille :) Alkoi ottaa todella päähän noi ovistestit! Pelkkää hailakkaa viivaa. Nyt ne on loppu, enkä lisää osta :F Kp20 eikä mitään ihmeitä, yleensä on jo rinnat pinkeinä, joka helpottaa vasta menkkojen alkaessa. Alavatsassa nippailee ja noin, et olisin luullu olevan ovis...
  18. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Eilen olin tuntevinani oviksen, mutta tikuttamalla ei oo tullut kuin hailakka viiva. Mä vaan en pysty pidättää tarpeeksi kauaa, johtuisko siitä. Takana siis kohtutulehdus ja silloin tuli ravattua pissalla ja näin on edelleen :/ Eli kp16/28-30. Turha piinailijoihin vielä ilmoittautua kuitenkaan...
  19. Junnila

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei. Olen uutena nyt tässäkin ketjussa :) [punkee mukaan] Illuminated: Onneksi olkoon ja kiitos kuvista :) Mulla avautuu harmiksi vain eka niistä. Tänään mulla pitäisi olla ovis kp16, jalat ristissä odotan kellon etenemistä tikuttamista ajatellen :D Kaunis päivä täällä Etelä-Suomessa, ihana kun...
  20. Junnila

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pissu1: Just niin noin :D Katoin mä jo vaunujakin netissä, saahan sitä vähän fiilistellä :) Mun mies on kivasti mukana, varsinkin kun tää olis sen eka oma lapsi, mut en haluu sille turhia paineita ite innostumalla ihan kauheasti :) Tsemppiä kaikille! Oi kun huomenna saisin ilmottaa dpo0...

Yhteistyössä