Hakutulokset

  1. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hellouuuu ladyt!:) Pitkästä aikaan täällä,jotku varmaan muistaakin miksi katosin,mutta tilanne on nyt vielä hieman sekaisin ja asioita koetetaan järjestellä. Unohtui kaikki ovistestaukset sun muut hetkeksi,en edes muistanut kiertopäiviäni enää seurata. Mulla on ollut pari päivää tosi etovaa oloa...
  2. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pikainen pyrähdys täällä tauon jälkeen. Kiitos kaikille tsemppaajille.Olette todellisia helmiä ja teidän sanat lohdutti oikeasti.:love: Minun viivat ei pysynyt matkassa,valitettavasti.Tosin tässä tilanteessa en ollut ollenkaan varma haluanko raskautuakaan. Kamalaa sanoa se näin ääneen,mutta...
  3. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    En ole kirjoittanut hetkeen. Sekavat tunteet. Viime pe. sain haamun testiin,mikä oli ihana juttu,mutta aviomieheni myös paljasti samana iltana,että on pettänyt minua. En tiedä mitä tehdä tai ajatella. Sain vielä flunssan ja makaan kuumeessa sängyssä. En ole jaksanut lähteä apteekkiin hakemaan...
  4. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Okei,tosi ikävää. Onko sulla kotona oma mittari? Olen myös tunnesyöppö ja kun pms pamahtaa päälle,minusta kuoriutuu sokerihiiri.Ja napostelija.Ja suolasen himoitsija. Ja,ja,ja.
  5. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Arvaa vaan odottelenko..Olen jo kyttäillyt ikkunasta näkyykö oranssia fillaria meidän nurkilla.:ROFLMAO: Menen kyllä kauppaan tänään ja ostan testejä..kärsivällisyys ei ole hyveeni.:oops: Hitsit,oon niin onnellinen sun puolesta.:)(y)
  6. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    jiihaaaaa!!Niiiin mahtavaa, Maria82! Paljon,paljon,paljon onnea.:love::love: Kaikki menee varmasti oikein hyvin.(y)
  7. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mua himottais testata jo,mutta meidän alueen postinkantajat kai leikkailee nurmikkoja,kun mun raskauskeijun tilaus ei oo tullut.o_O Yleensähän sieltä tulee seuraavaksi päiväksi,tilasin maanantaina. Nyt muut testejä kehiin.(y) Mua jännittää maria82:n tulos.:) Qia, okei,siis taitaa olla ihan...
  8. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ah,mä rakastan kaikkia tälläisiä tutkimuksia ja tilastoja. Myöskin jostain kumman syystä olen tosi kiinnostunut kaikista lääkkeistä,vitamiineistä tai mikä auttaa mihinkin. Harmillista vaan,että mun kärsivällisyys ei aina riitä syventymään näihin juttuihin,vaan tiedän/luen juttuja vähän...
  9. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä olen syönyt magnesiumia,foolihappoa ja sen imeytymisen maksimoimiseksi c-vitamiiniä 1000mg ja b-12 vitamiiniä. D-vitamiiniä syön satasta per päivä,ja mä uskon d-vitskulla olevan melkoinen rooli naisen hedelmällisyydessä. esim.eräästä artikkelista suoraan kopsattuna d-vitamiinistä...
  10. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Saanko olla utelias? Onko sulla todettu diabetes ja millaisia arvoja sulla on? Lääkitys?
  11. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tsemppiä. Niin piinaavat viimeiset päivät. Toivottavasti uusit testin pian ja saat tulla lesoilee meille muille piinailijoille. ;)(y)
  12. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    mama?, Mä uskon,että voisit alkaa iloita.Suuren,suuret onnittelut!:love: Jos se verikoearvo ( en muista mikä oli. ) ei vaan yksinkertaisesti vielä ollut ehtinyt kohota tarpeeksi. Reirei95, Ihailtavaa uhrautuvuutta.Todellakin saat nää melonit.:D Täytynee kai sanoa,ettei oo mitkään uuden karheet...
  13. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla olisi oireita vaikka vähän muillekkin jaettavaksi. Suurimmat,jotka oikeasti häiritsee arkea,on aivan armoton väsymys ( olen nukkunut monena päivä monen tunnin päiväunet ),joka paikkaa kolottaa niinkuin olisi tosi korkea kuume ( lämmöt nyt about 36,6.Noin 0.4 astetta korkeammalla normista...
  14. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    juu,sama dpo. Tai ainakin oletan niin oireiden perusteella,en tikuttanut. Luultavasti uitan jo ekaa testiä perjantaina.Se on hyvä päivä,kun on meidän herkkupäivä,jos tulee negaa,niin voin ahmia suklaata,karkkia,pizzaa tms. suruuni. :ROFLMAO: mama?,Voin kuvitella,että tunnit matelee.Tosi kauan...
  15. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    voi kiitos,kun toimit koekaniinina. :)Siis ovikseni oli tiistai ja nuo toiset limat oli jotain muuta..toivottavasti jotain positiivist. Tää varmasti tarkoittaa,että me molemma saadaan plussat pian testeihin.Uskon,toivon. Oletko muuten miettinyt millä dpo:lla kokeilet testailla?
  16. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Karkki95, awww.:love: kiitos,tuli tosi kiva fiilis.:) Itseasiassa tuli tippa linssiin ja siitäkös mä jo innostuin,että olenpas mä herkkä,raskausoire?! jeah?! :LOL: Ja ihanaa,että oot uudella tarmolla menkkapettymyksen jälkeen.Go girl!(y)
  17. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    NuttyKitty, Mä käytin jossain vaiheessa raskauskeijun herkkiä ovistestejä ja hyvin bongasin aina oviksen. Ei mitään huonoa sanottavaa niistä. iitata:lle Plussatuulia ja tsemppiä piinailuun! Lupaavalle kuullostaa oireet jo.:)(y)
  18. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Sullakin?! wouh,me ollaan samassa limakerhossa. :ROFLMAO: Toivotaan,että se olisikin ollut liimaa.. Jännä juttu kyllä,en ole koskaan aiemmin bongannut kaksia limoja kierrossa. Mä en voi syyttää edes royal geleetä,kun en käytä.En ole jaksanut enää uskoa mihinkään greippimehuihin,macoihin tms...
  19. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Oletko tikutellut noissa kierroissa? ovis on kuitenkin aina silloin,kun nippailee?
  20. Nalkuttaja

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnittelut siis uudesta kodista,jennipä. :)(y) Seuraavassa kuussa sitten onkin sopiva aika ottaa se perheenlisäys uutinen,ei kaikkia herkkuja kerralla. :D Karkki95, Suuri tsemppihalaus!! perhanan menkat. :mad: Piti tulla kysymään,että onko kenelläkään tullut ovislimat kaksi kertaa kierrossa...

Yhteistyössä