Hakutulokset

  1. A

    ONKO KELLÄÄN VASTAAVAA!!!

    kuukautiset hävisi kun lopetin imetyksen!!!Lopeteltiin ihan asteittain ei mitenkään rajusti.Voiko olla nyt kysymys jostain hormooni heitosta??onko kellään ollu vastaavaa ?? Ja ehkäisykin on ollu huolellista. imetin lastani melkein 1vuotiaaksi asti ja synnytyksen jälkeen menkat alko n. 5kk...
  2. A

    Kuinka pian raskaaksi tuulimunan jälkeen?

    Siinäpä se kysymys olikin. Minun onneni plussatestistä päättyi suureen pettymykseen viikolla 9, kun lääkäri totesi ettei kohdussa vauvaa olekaan. Pettymys oli kova, vaikkei tuulimunaa tietenkään esim. keskenmenoon voi verrata. Nyt olen menossa kaavintaan, koska vuoto ei itsestään ole alkanut...
  3. A

    Mistä saisin tietoa ja toisten kokemuksia adoptiosta..

    Tuttavallani on adoptilapsi ulkomailta ja jotenkin tuntuu ettei tämä lapsi ole nyt oikeilla vanhemmilla. Siis tuntuu ihmeelliseltä kun olen kuullut että heillä joilla on adoptiolapsi niin aika tarkasti vanhempia haastatellaan ja seurataan ovatko he valmiita ottamaan lasta ja tässä tapauksessa...
  4. A

    Rannalla

    Tuuli puhaltaa hiukseni pois kasvoiltani. Henkäisen syvään ja nautin ilta-auringon lämmöstä vartalollani. Näen sinut jo kaukaa ja vilkutan sinulle. Saavut hengästyneenä luokseni ja hymyilet. Auringon säteet kimaltelevat lihaksissasi ja hyväilen niitä ihaillen. Katselet silmiini kysyvästi ja...

Yhteistyössä