Hakutulokset

  1. Taaartsan

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @Iltatähti17 Joo, ekaa neuvolaa pukkaa torstai-aamuna, heti rapsakasti klo 07:45. Onhan tässä jo hetki odoteltukin. Koska oireet ei ole olleet niin voimakkaita eikä selviä joka päivä, niin välillä sitä miettii että niin joo raskaanahan (ko) mä olen. Ehkä se neuvola tuo sitä konkretiaa, ja siihen...
  2. Taaartsan

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Heippa kaikille uusille :) Täällä 6+1 tai jotain... Tänään ollut ihan karmiva nälkä koko ajan. o_O Koko ajan pitää työntää rusinoita, jugurttia tms. kurkusta alas, ja hetken päästä taas alkaa maha murista. Teen istumatyötä, ei tule luonnostaan kyllä kulutettua :D Mullakin on ollut maha...
  3. Taaartsan

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Itekin oon pohtinut, että menisikö varhaisultraan vai ei. Se on vähän toisaalta/toisaalta -tyyppinen juttu. Jäänee pohdittavaksi vielä. :X3: Eka neuvolakin vasta 2 vk päästä, miten sitä jaksaa elää tässä epätietoisuudessa :confused::LOL: Onko kellään muulla "oireena" hillitön ärsyyntyminen ja...
  4. Taaartsan

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Täällä 5+2 tai jotain sinne päin. Tänään ollu jotenkin oireet vähemmät ku aiemmin, eli ei mitään nipistelyjä eikä nännitkään niin arat. Vähän pelottaa, että onko tää normaalia. Mutta toisaalta jos ei ole ollut mitään vuotoa tai kipuja, niin on kai se luotettava että "rusina" on kyydissä. :)
  5. Taaartsan

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @Maaria1980 Voi olla että vähän liikaa unihiekkaa silmissä maanantai-aamuna, kun en ymmärtänyt. Anteeksi! Mulle suositeltiin että poisto kuukautisten aikaan, en tiedä onko absoluuttinen totuus...
  6. Taaartsan

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @Maaria1980 Kierukka asennutetaan lääkärillä kohtuun, ja sitä ei sieltä omin toimin saa kyllä pois :D Kierukoiden ehkäisytehot on pitkiä, eli tyyliin useampia vuosia. Vekotin on ja pysyy siis pitkään siellä paikallaan. Kuparikierukassa ei ole hormoneja, sen sijaan sitten hormonikierukassa taas...
  7. Taaartsan

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @Rarity Ei oo oikein ollu oireita. Ovulaation jälkeen tuli nännit kipeeks ja oli mielialanvaihteluita ja ketutusta, ihan niinku perus pms:ssä :X3: Se, miks uskalsin tehdä testin, oli se kun menkkoja ennakoiva menkkajomotus ei tullut missään vaiheessa kunnolla. Eli, ainoat oireet tähän mennessä...
  8. Taaartsan

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Heippahei! Uskaltaiskohan sitä liittyä tänne plussanneisiin :) Keskiviikkona pärähti r-testiin selvä plussa. La-aamuna viiva oli vahvistunut. Ikää 35. Minulle lapsi on ensimmäinen. Joulukuun ihme tulossa uusperheeseen, joka muodostuu minusta, avopuolisosta ja avokin 12-vuotiaasta. Joku...
  9. Taaartsan

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @Maaria1980 tässä lukee että herkkyys 10 mlU/ml, apteekista ostettu 2 kpl paketti Harmittelut negasta!
  10. Taaartsan

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Tiituu Toivotaan et huhtikuu tuo iloisia uutisia tullessaan :) @Piusy Jännän äärellä näköjään, toivotaan ettei menkat ala :D @tänttähäärää Ei saa luopua toivosta! Onneksi epätoivon hetket on yleensä ohimeneviä. Eteenpäin niinku mummo lumessa! @Batwoman Mitenkäs sulla tilanne? Ootko...
  11. Taaartsan

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Tsemppiä @Maaria1980 ja @Snowmamma82 jännäilyihin, ja kaikille muillekin positiivista huhtikuista energiaa :) https://uppaa.fi/image/hLm Tikkuun pissitty taas. Kuvassa vas.puoleinen tikku tältä aamulta, eli viiva näyttää vahvistuneen :love: Olikohan se greippimehu nyt tähän syyllinen. Vedin...
  12. Taaartsan

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @SannuB ei ollu hormoniehkäisyä, kuparikierukka oli käytössä ennen yritystä (y)
  13. Taaartsan

    Toiveena vauva 2017-2018

    Joku laskuri netissä näytti et laskettu aika ois 13.12.2017 :D En edelleenkään jotenkin ole sisäistänyt tätä uutista :X3:
  14. Taaartsan

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Mä niin toivon, et tää on tarttuvaa ;)
  15. Taaartsan

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Voin jäädä listalle pyörimään vielä, katsotaan jos plussa vahvistuisi muutaman pvn sisällä. :) Olen kyllä äimänkäkenä, kun ei ole ollut oikeastaan oireita mistä olisi voinut tätä plussaa päätellä. Perus pms-oireet tuntui olevan, nännit arat, mielialanvaihteluita jne :D Ei pahoinvointia, tissien...
  16. Taaartsan

    Toiveena vauva 2017-2018

    Plussa tuli yk2:sta (kuparikierukan poiston jälkeen) ja kyseessä eka lapsi. :) Täytynee pissiä vielä muutaman päivän päästä uudestaan tikkuun, jos viiva vahvistuisi.
  17. Taaartsan

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Hei ihanat naiset palstalla. Pakko jakaa tämä erikoinen eilispäivän juttu: https://uppaa.fi/image/hLv PLUSSA! :confused::ROFLMAO::confused::D:confused: Olin henkisesti valmistautunut siihen, et kolmevitosella menee vähintään se puol vuotta, ennenku tapahtuu mitään. Oon ihan pihalla ja...
  18. Taaartsan

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei naiset! Täällä pärähti plussa!!!!! :eek::confused::D:ROFLMAO: https://uppaa.fi/image/hLv Minä jo epäilin onko näistä 35-v munasarjoista mihinkään, mutta kun ei eilen menkat olleet alkaneet (kp31) niin pakkohan se oli pissiä tikkuun. On vähän semmonen WTF olo :X3::X3:
  19. Taaartsan

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Tässä kuva (näkyyks tää?): https://uppaa.fi/image/hLv
  20. Taaartsan

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Tervetuloa uudet! :) Mulla oli kuulkaas erikoinen päivä eilen: PLUSSA! Eilen oli siis kp 31 eikä aamulla ollu menkat alkaneet. Kaivelin testin, pissasin, ja ei menny kauaa kun tuli kaks viivaa..............!! Mä en ymmärrä tätä. Mä olin valmistautunut siihen, et välttämättä ekaan puoleen...

Yhteistyössä