Hakutulokset

  1. V

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    niin sen verran lisään vielä että tyttö sitten syntyi viikolla 40+4.oli se jännä kokemus taas kerrakseen ja nopsaan se tuli kun oli tullakseen. elikkäs niinku tänne kirjoitinkin silloin perjantaina että supistelee säännöllisesti muttei kipeesti,silleen vaan että maha kovettu,noh,enhän minä...
  2. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    niin sen verran lisään vielä että tyttö sitten syntyi viikolla 40+4.oli se jännä kokemus taas kerrakseen ja nopsaan se tuli kun oli tullakseen. elikkäs niinku tänne kirjoitinkin silloin perjantaina että supistelee säännöllisesti muttei kipeesti,silleen vaan että maha kovettu,noh,enhän minä...
  3. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    pienoiset kädet,suu ihan suppu.syntynyt uusi on ruusunnuppu,se ihmeeltä suurelta silmissä näyttää,sydämen kokonaan onnesta täyttää.eli tytteli syntyi 31.07 klo 01.50 mitoin 4060g ja 50cm.
  4. V

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    pienoiset kädet,suu ihan suppu.syntynyt uusi on ruusunnuppu,se ihmeeltä suurelta silmissä näyttää,sydämen kokonaan onnesta täyttää.eli tytteli syntyi 31.07 klo 01.50 mitoin 4060g ja 50cm.
  5. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    ps:mulla on aina tietsikka yöt kiinni,koska nuorimmainen nukkuu koneen kanssa samassa huoneessa,joten jos lähtö tulee yötä vasten ja huomenna ei musta kuulu mitään niin tiiättepä että olen päässyt sinne oysiin vihdoin ja viimein.mutta kuulostellaan.
  6. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    saapa nähdä tuleeko tänään lähtö synnärille,on meinaan supistellu ihan kiitettävästi,mutta ei mitenkään kamalan kipeesti vielä,mutta kuitenkin.jospa se siitä lähtis käyntiin.pidetään peukkuja. aamupäivällä alko supisteleen ja supisteli sen tunnin ajan 6-11min välein,sitten lopahti,kun sain...
  7. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    olipas kiva kuulla SMSM:stä pitkiin aikoihin :hug: ei me sitte niitä treffejä onnistuttu järkkään sinne.sinäki vielä siellä olit niin pitkään,että olis ollu hyvät mahikset vaan ei tää haluu ulos ollenkaan.käynnistykseen sitä mahetaan itekki joutua,valitettavasti.oli sulla kyllä iso tytteli...
  8. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    neuvolassa tuli käytyä tänään iltapäivällä ja eipä sinne mitään kuulunu.painoa oli tullut viikossa +800g,verenpaine oli 114/76,laskenu jonkun verran seki,sf oli jo huikeat 37.5,kääk,pissa puhdas. edellis kerran neuvolassa oli siinä pissassa ne leukkarit plussalla ja vein pissa näytteen...
  9. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Moikkelis vaan täältäkin suunnalta. Eikä ole täälläkään mitään hyvää kerrottavaa,päinvastoin vali vali virsi taitaa tulla tästäkin. Tänään olis neuvolaan meno klo:13,täytyy jo valitella kaikkea siellä,vaikka äitipoli aikaa ei soiteta vissiin kuin vasta 40+6,mut valitanpa kuitenkin.tympäsee...
  10. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    poika voittonen on heinäkuisten lista muuten,jos oikein laskin niin 36 poikaa ja 25 tyttöä.onpas jännää.
  11. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    minä kans olen luopunut kaikesta rääkistä,päivät menee joko sohvalla löhöten tai sängyssä maaten tai nukkuen.toki välissä koitan olla nuorimmaisen ja miehen kans pihalla,pestä pyykkiä tai tehä ruokaa,mutta nehän on easy hommia,mitään rehkimistä en harrasta enää.että eipä tartte ihmetellä,jos...
  12. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Huomenia vaan täältäkin. Tänään taas piikitys päivä,voi jummi,en tykkää yhtään.ei jaksais enää millään mittailla nuita arvoja.olen muutenkin nyt lepsunut syömisissä jo useamman viikon ajan.herkutellut oikeen olan takaa.että eipä tartte ihmetellä jos iso mukelo syntyy. ihan ok yö...
  13. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    onhan meitä yhdessä kasassa olevia vielä sitten ihan kivasti,toiset vaan kirjoittelee tänne harvakseltaan. mulla suppailee tänäänkin ihan kivasti,mutta ei ne mitään kipeitä ole,silleen tietää,että masu menee ihan kivi kovaksi. hellettä taas piisaa tälle viikolle,yölläki olin kuin uitettu...
  14. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Huomenia mammat =) Tänään sitä taas poksutaan sitten,h-hetki alkas olla nyt niinku päällänsä Kiitos heidille,kun päivitit pyytämääni listaa,sitäkin saa tosiaan parsia pikku hiljaa,odotan meni jo varmaan synnärille :whistle: ;) täällä kärvistelin taas aamu yöstä,olin varma,että se on...
  15. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Voi kun mää oon hyvä arvaamaan SMSM kohtaloa,iso tyttö tuli,huih,meni painoarvio siis sielläkin hieman alakanttiin :whistle: vaikka laitoinkin että se saattaa heittää +-500g,nyt alko hirvittää oman vauvan koko.sen tiedän että iso se on joka tapauksessa ja kasvaa vaan mitä pitemmälle...
  16. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    voisko vielä yhdessä kasassa olevat ilmottautua,mietin tässä että ei maha enää kovin montaa olla,en pysy enää perässä keitä meitä kaikkia on täällä.on niin kovin hiljasta taas :ashamed:
  17. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    onnea jaka :flower: ja SMSM on sitten viimeistään tänään saanut vauvansa rinnalle,jos ei jo eilen ottanut varaslähtöä,onnea siis sinnekki päin näin etukäteen :D täällä sitä ollaan itse vielä kasassa,toivo menetetty jo,että tän sais ulos tuolta joskus.mää en jaksa enää tätä odottelua ja...
  18. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    huomenta mammat! täällä sitä roikutaan edelleen ja yhtenä kappaleena,valitettavasti.eilenkin oli taas ilta,joka paikkaa särki ja supisteli,vaan ei sitä lähtöä tule.sitten toiseksi,vauvan liikkeet sattuu todella paljon,koskaan en ole näin kipeänä ollu pelkkien liikkeiden takia,poika oli...
  19. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    pai: kokeile ihmeessä sitä lisämaitoa,sillähän se selviää =)
  20. V

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Hei taas. Sain nukuttua pikkuiset päikkärit,en varmaankaan tuntia kauempaa,mutta nukuin senkin sitäkin paremmin,olin oikeen kuolannut,koska tyyny oli märkä ja uniakin muistan näkeneeni.ihanata,vaikka nyt letasee,kun heräsin kesken unien,kun mies tuli sanomaan,että käy kaupoissa tyttelin...

Yhteistyössä