Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

Onnea Kellokanerva :flower:

Täällä myös mies kertoi äsken vatsan olevan kipeä kun jännittää sen verran paljon synnytystä, se haluais koko ajan lähteä sinne polille näytille että tapahtuisi edes jotain, ja hän kun ei yleensä jännitä mitään <3
 
ephs, mä oon kyllä aikalailla varma, että täällä mennään myös tuohon 40+ - klubiin :)
Mä myös stalkkailen sun kuulumisia (ihan samasta syystä :) )

Päänsärky onneksi hellitti hieman. Eiköhän oikeasti mua oo paarma purrut otsastakin :headwall: Siis ihan kaamea patti on otsassa ja samanlainen pahkura, kun jaloissa ja takamuksessakin olevat. Mä taidan vielä olla jotenkin allerginen noille puremille, kun ne laajenee ikävästi. Oon laittanut kortisonia.

Täällä on ulkona ihan huippu ilma 13 astetta lämmintä - siis ihanan viileää näiden hellepäivien jälkeen.

Käytiin miehen kanssa ostamassa vielä muutamia juttuja vauvalle mm. ihan pakollisia kylpyankkoja :LOL:

Mutta jospa mie tästä hipsin edistämään parisuhdetta ja syntymää B)

T: vatsakas
 
Kiitokset termiitille synnytyskertomuksesta :flower: !

Hurja lukea että Danan pikkuinen on jo kuukauden. Onnittelut :flower: !

Kiva lukea Kardemummman vauva-arjesta. Ihana kun miehesi on noin hyvin mukana. Itse toivon ja oikeastaan odotankin samaa. Sulolla on luonnetta d :D b!

[/b]Jalat alta-kipu :D , samaa tuntuu täälläkin. Reidessä, nivusessa, hankala sanoa tarkkaan. Vähän kuin suonenvetoa mut ei sinnepäinkään.

JaKa Mulla on mielestäni ihan kohtuullisesti turvotusta ja tänään sanoin neuvolassa ylävatsakivuista jotka herättää öisinkin. Verenpaine ok eikä pissassa mitään joten eivät sanoneet asiaan juuta eikä jaata...

Tänään kävin neuvolassa. Läskiä kertyy kohisten, kohta 20kg täynnä :ashamed: ...
Mäkin haluun tänään edistää synnytystä!!! :p . Pienin kirppu nukkuu jo, isommat saavat mennä kanssa kohta :D .

Odotan & Sisällä viihtyvä Emppu 29+4 :heart:
 
SMSM Oysissa on yhä käytössä se imetysseuranta lomake. oli rasittava täyttää, siirryin vaivihkaa lapsentahtiseen imetykseen, kun poika ei suostunut syömään kellon mukaan, tosin merkkailin lappuun suunniilleen syöntiajat ihan vaan näönvuoksi.

kardemummma Meän pojat taitaa olla sukulaissieluja: "Apsi" huutaa melkeimpä koko ajan kurkkusuorana tutti tai tissi yleensä hilljentää pojan. Välillä auttaa kun poika makoileen vatsallaan mun tai isin rintakehän päällä, joskus taas ei auta mikään. Meillä isukki on (onneksi ) ominut vaippavaihto ja pepunpesu hommat, vauvan hoito menee kans sympioosissa. Miehellä on lomaa jäljellä 3 viikkoa, ootan kauhulla loman loppua. Noh sittempä näkee miten menee.
 
Kardemummma, ihanalta kuulostaa tuo teidän symbioosi miehen kanssa. Toivottavasti jatkuu samoin, vaikka miehen loma loppuukin. Meillä kans mies palaa töihin maanantaina, mikä ei mun mielestä ole ollenkaan kivaa. Sulo kyllä kuulostaa vähän haastavalta lapselta, joten kovasti vain jaksamista varsinkin sitten kun joudut pitkät pätkät yksinäsi pärjäämään.

Kardemummma ja Dana, meillä poika ei huuda juuri muuta kuin ruokaa, mutta jos joskus sattuu huutamaan tai on levoton, niin jumppapallon päällä sylissä hyppyytys auttaa siihen tosi hyvin!

Kellokanervalle suuret onnittelut!

Saga ja poika 14 vrk
 
Heips!
Täällä kans jakauduttu lopulta; 20.7. viikoilla 41+2 syntyi poika. 4500g ja 53cm. Muuten kaikki hyvin, mutta bilirubiinikontrolleissa edelleen ja jännitystä, joudummeko takaisin osastolle valohoitoon vai kääntyvätkö arvot lopulta laskuun.
Anteeksi lyhyt viestini, imetys on kerrankin lähtenyt kohtuullisesti käyntiin, ja sehän tämän pojan kohdalla tarkoittaa sitä, että väsyneenä ei jaksa kauaa imeä --> imetyskertoja tuntuu olevan vähän väliä. Mutta ei haittaa, pääasia että söisi ja saisi nestettä riittävästi. :)
 
Täällä myös yksi kasassa oleva :wave: .

Lonkkaluksaatiosta: meidän esikoisella oli lonkkalasta hoito 2kk ajan. Oli perätilassa koko raskauden ajan ja syntyikin alateitse perätilassa. Esikoinen on nyt 3v ja lonkat aivan kunnossa. Hiemanhan tuo lasta rajoittaa kun kylpyyn pääsi vain lastenpolilla käynti päivinä, muuten kakat ja pissat piti yrittää siivota muilla keinoin. ym.

Perätilasta : Meillä siis esikoinen syntyi perätilassa alateitse omasta tahdostani. Synnytys sujui suhteellisen hyvin. Kesti vain synnytyksen eteneminen. Tuolloin minulle neuvolasta sanottiin että jos vedet menee niin makuuasennossa ambulanssilla sairaalaan, tarkistin tuon äitiyspolilta siellä käyntien yhteydessä niin sanoivat että voi mennä omalla autolla jos ei heti ala tiheästi supistelemaan. Minulla siis vedet meni kotona eikä supistuksia tullut tiheästi niin omalla autolla menimme sairaalaan.
Nyt myös tämä masuasukki on perätilassa ja olen myös nyt toivonut alatie synnytystä jos vaan mahdollista.

(.): Täällä on nyt parin päivän ajan ollut menkka juilinoita alavatsalla, jotka tuntuu inhottavalle. Ja tänään on pitänyt pissalla juosta todella tiheästi. Kakkakin on tullut pari päivää liukkaammin kuin aiemmin. Että josko täälläkin pikkuhiljaa alkaisi tulemaan oireita siihen suuntaan että joskus pääsisi synnyttämään.

Onnea kaikille vauvan saaneille ja tervetuloa uusille!

äippä-77+möhis 38+6
 
Täällä supistuksia on tullut yhdeksästä asti,nyt ovat aika kivuliaita.. saa nähdä josko nyt lähtö tulee. Mies on kovasti lähdössä jo,itse vielä haluan odotella ja laskea supistusten välejä. Lantion keinuttelu ja jumppapallo on jo otettu käyttöön.. Hieman jo jännittää..

Jaka
 
Tsemppiä matkaan jaka jos nyt pääset tositoimiin =)

täällä ne kivut loppu taas kun nukkumaan menin,laskin illalla suppareita,vaan tuli miten sattuu,saatto olla 20min väliä jne...eli harjoitus sellaisia,niinpä niin.alkaa todella ärsyttää tämä lyllerrys jo ja se jännittäminen että milloin se lähtö nyt sitten tulee.kyl meinas eilen vähän hermostuttaa ja paniikki iskee,kun aattelinkin synnytystä.minä joka olen aina pelännyt sitä synnytystä ja sitä kipua.olen niin kipu herkkä :ashamed: onneksi se kipu on kuitenkin sitten niin lyhyt aikaista siihen palkintoon nähden minkä siitä tuskasta saa.voi kurjuus kun ei nuo ajatukset pysynyt poissa tässäkään raskaudessa,kolmannessa sain pidettyä ne pelot taka-alalla ja sillä se synnytyskin oli helpompi kuin 2 aiempaa,jotka oli ihan kamalia.

nyt ne äiteen pallerot on lähtenyt reissun päälle.ikävä alkoi heti kun ovi meni perässä kiinni.viikon ovat poissa.ollaan sitten miehen ja pienimmän lapsen kanssa kolmestaan.mitenhän sitä osaa ollakkaan?nyt olisi vauvan hyvä syntyä,kun ei tarttis kuin pienimmälle muksulle vahtia.mieski aikoo juhlia varpajaisia(ensimmäistä kertaa,vaikka 4.lapsi jo tulee)niin senki kannalta olisi helpointa nyt viikon aikana syntyä.mutta senpä aika näyttää miten käy.paljon mahdollista kun se limatulppa irtosi jo ma aamuna ja suppareita ollu nyt melkein joka illalle,selkä vihoitellu parin päivän ajan myös.odottavan aika on niiiiin piiiitkä,valitettavasti.

onkos se SMSM kasassa vielä vai poikiko sisätutkimus lähdön?kyllä olen sitä mieltä ettei ne meijän treffit maha onnistua.

tissit ne on nyt alkanu erittään maitoo,eilen molemmat vuosi silleen että jäi jälet yöpaitaan ja nyt tässä koneella huomasin,että toinen tissi valuttaa tippoja.että silleen.

mutta ei kai tässä kummempia,täällä sitä vielä notkutaan ja odotellaan että toiset jakaantuu.

virpi ja asukki 39+4
 
kardemumma Ihanasti on kyllä miehesi sinulle sanonut :heart: . Meillä mies ei koskaan ole tuollaista sanonut, mutta meitä on myös lapsien tulo vain lähentänyt ja rakkaus syventynyt. Ja kaikkia kotihommia mies tekee sekä hoitaa lapsia jopa enemmän kuin minä :heart: .

Oikein paljon onnea Kellokanerva tytöstä ja Menia pojasta :flower: :heart: .

JaKa Sulla on kyllä aika korkeat paineet, hui. Mutta onneksi alkoi kuulostaa lupaavalle, jospa sulla nyt se lähtö tulee :hug: .

vatsakasilmanvauvaa meillä pojalla tulee kans hirveet reaktiot ötököiden purmista. Korvaanki jos puree, niin korva turpoo moninkertaiseksi. Lääkäri määräs pojalle zyrtekiä ja sillä on saatu aina ötököiden aiheuttamat reaktiot laukeamaan. Aloe vera gel on sit auttanut kutinaan.

virpi1980 Täällä edelleen :wave:. Eilen jonkun verran supisteli, mutta ei mitään hirveen kivuliaita. Yöllä ne oli sit lopahtanu. Huomenna siis synnärille kontrollikäyrille ja maanantaina sit käynnistykseen...
 
SMSM miksikä sun pitää huomenna mennä sinne polille käyrille,jos ne jo ma käynnistävät?meinaan,jos itekki joutuu käynnistykseen,niin joka päivä täältäki ajella ouluun asti.täällä soitetaan neuvolasta polille viikolla 40+6,yliaikaiskontrolli aikaa,jos ei ennen sitä muksu ole ulkoistunut.
 
Menia, suuret onnittelut!

Jakalle onnea matkaan jos nyt pääsit/pääset nyyttiä hakemaan. Virpille toivomustuulia siihen suuntaan, että vauva alkais saapua nyt kun ois hyvä hetki.

Kestovaippailukokemukset. Mites muilla ensikertalaisilla tai useampikertalaisillakin on sujunut? Meillä on jo pariin kertaan jouduttu ostamaan lisää vaippoja, kun aika kasan se tuntuu tuo pieni niitä tarvitsevan. Nyt alkaa olla niin paljon, että ei ihan joka aamu tarvii niitä pestä. Mutta ihan hyvin on meillä toiminut. Monta yötäkin on jo menty niin, ettei ole tullut läpi. Tosin viime yönä taas tuli, mutta oli vaippakin pesty vain kahteen kertaan ja oli päällä pojalla 8 tuntia, että laitetaan sen piikkiin. Sellaset 6-8 tuntia mä oon öisinkin samaa vaippaa pitänyt, ja aika hyvin silti toimii. Meillä tosiaan pieni kakkaa enää kerran pari päivässä, vaikka alussa kakkaskin joka vaippaan. Eli ei tarvii pojan kakat housussa yöllä olla. Meillä käytetään öisin sisävaipan ja kuoren yhdistelmää ja päivisin AIO:ta ja taskuvaippoja. Lisäimua poika tarvii jo oikeastaan joka vaippaan, ellei koko aikaa halua olla vaihtamassa. On ihan hirmu pissaaja :) Pikkuisen paremmin noi vaipat varmasti alkaa toimia, kun poika vähän vielä kasvaa, mutta aika vähillä märillä vaatteilla ollaan päästy jo tähänkin asti. Ne paljon kehutut Fuzzit kyllä ansaitsee mun mielestä kehunsa ja suomalaisista meillä on paljon Royalkestojen Mini AIO:ta, ja tykätään niistäkin kovasti. Kuten täällä jo kai mainitsinkin, niin Itti Bitti ei meillä vielä ainakaan tominut, mut pitää kokeilla myöhemmin uudelleen. Kuorivaipoista Muumin kuori sopii meidän pojalle tosi hyvin, se äitiyspakkauksen Bambino Mio kuori ei meillä istu ollenkaan niin hyvin. Kuivaliinaa me käytettiin tasan kerran. Mä en ymmärtänyt oikeen sen pointtia. Hirmu hyvin on vaipat puhdistuneet, vaikkei olekaan käytetty.

Saga ja poika 15 vrk
 
Alkuperäinen kirjoittaja virpi1980:
SMSM miksikä sun pitää huomenna mennä sinne polille käyrille,jos ne jo ma käynnistävät?meinaan,jos itekki joutuu käynnistykseen,niin joka päivä täältäki ajella ouluun asti.täällä soitetaan neuvolasta polille viikolla 40+6,yliaikaiskontrolli aikaa,jos ei ennen sitä muksu ole ulkoistunut.
No kun en eilen vielä suostunut käynnistettäväksi jäämään, niin lääkäri haluaa varmistua, että vauvalla on kaikki hyvin, kun on kuitenkin noita viikkoja jo noin paljon. Eilen kaikki oli kyllä kunnossa eli hyvät sydänäänet jne. mutta lapsivettä vähän - kuitenkin riittävästi. Ahdasta ilmeisesti alkaa oleen masussa. Mutta ihan varatoimenpide tää käyrillä käynti. Mulla oli tasan rv 41, kun soittivat yliaikaiskontrolliajan ja se yleensä annetaan rv 41+5, mutta mulla tuo ois sattunut lauantaille niin laittovat rv 41+4. Oys:ssa oli toinenkin yliaikainen äiti samaanaikaan kontrollissa ja hän joutui osastolle 11 kypsyteltäväksi eli antavat sitä jotain sytoteciä vai mikä sen aineen nimi on, kun ei ollut paikat tarpeeksi auenneet. Itellä ei onneksi tarvinnut siihen mennä, kun tilanne alakerrassa kypsymisen suhteen hyvä.

*MUOKS* silleen jännä toi kontrolliaika, kun toisesta lapsesta sain yliaikaiskontrolliajan rv 42+1 ja tyttö syntyi rv 42+0. Silloin ois ollut perjantai tuo rv 41+5 - olikohan ajat sillon niin varattuja, et laittovat ajan maanantaille ja tyttö syntyikin ite sunnuntaina :LOL:
 
Huomenta!

Vettä sataa ja ulkona +16'c :heart: . Nautin aivan suunnattomasti <3. Tänään voisi vaikka leipoa tai siivota kun sää on tuollainen. Leipominen houkuttelis enemmän mutta siivoamisesta olisi suurempi hyöty.

Mun eilinen "synnytyksenkäynnistys" oli oikein mukavaa, mutta eipä siitä mitään hyötyä näköjään ollut :D .

Hyvää sadepäivää, nauttikaa :) !
 
Hei taas.

Sain nukuttua pikkuiset päikkärit,en varmaankaan tuntia kauempaa,mutta nukuin senkin sitäkin paremmin,olin oikeen kuolannut,koska tyyny oli märkä ja uniakin muistan näkeneeni.ihanata,vaikka nyt letasee,kun heräsin kesken unien,kun mies tuli sanomaan,että käy kaupoissa tyttelin kans.täällä rauha maassa kun ei isommat muksut juokse kodin ja pihan väliä kokoaikaa.miehestäki varmaan hienoa välillä päästä vähän helpommalla,kun se on kesälomalla ollu sen 2 viikkoo.saanu kokoajan juosta lasten perässä jne....heti se on suunnitellu kaikkee tekemistä,kuten puuntekoa talvea varten yms...harmittaa,kun ei itse pääse osallistumaan mihinkään,koska olo on ihan kamala,kyl tää maha ja kivut rajoittaa jo niin paljon tekemistä.vois mennä vieläki nukkumaan,mutta jotenkin se tuntuu ettei kovin viittis nukkuu päivälläkään että sais yöllä kuitenkin sitten nukuttua.viime yökin meni ihan hienosti,ei ollu kuuma,ikkuna oli yön kiinni pitkiin aikoihin.ja olisinkohan käyny ihan vaan pariin kertaan vessassa.tosin sängyssä olin sen 7 tuntia kaikkiaan,kun muksut lähti niin aikasin aamusta reissun päälle.

kiitos saga tuulista,niitä nyt toivottas =) :p

just join ihanat munkki kahvitkin tossa :p

pitäsköhän seuraavaksi mennä vaikka sohvalle katsomaan rästissä olevia ohjelmia.big love on katsomatta ainaski.seuraaks kukaan sitä muuten?

toivotaan SMSM että vauva tulisi nyttenkin itsestään,niin olisi parasta kaikkien kannalta.ai niin sullaki povattiin yli 4kg vauvaa,vaan voihan se heittää puoli kiloa puoleen ja toiseen.saapa nähä kuinka iso itellä tulee,kun 38 viikolla oli sen 3.7kg ja 2pv sitte neukkutäti koplas ja sanoi,että hyvän kokonen kaveri siellä köllii.huih.

että ei kun kaikki loputki heinämammat tämän viikonlopun aikana jakautumaan
;) :D ainakin mahdollisimman moni.
 
:flower: Onnea Kellokanerva ja Menia :flower:

Täällä edelleen yhdessä kasassa, ajattelin saunoa illalla oikein kunnolla, edellisen synnytys käynnistyi aamulla iltasaunomisen jälkeen....

Mukavaa päivää kaikille ja SMSM kiitos tissivinkistä :D mies on mielissään :LOL:

Päpsy ja pikkunöösi 40+2
 
Isot onnittelut koko perheelle pikkuisen syntymästä! :flower:

Täällä on nukuttu pitkään,todella pitkään.. Herättiin vasta puol12.. :D Ihanaa kun on viileää niin saa nukuttua paremmin eikä tarvi hikoilla ihan NIIN paljon... :)

Tänään pitäis siivota ja käydä kaupoilla:) Ja mies tossa ehdotteli että jos voisin synnyttää tänään niin se pääsis illalla kattomaan Rujon keikkaa sen kaverin kanssa.. :LOL: Sanoin suoraan että se on sitten sun hommas auttaa mua niissä ulostuloa mahdollisesti avustavissa hommissa..:D Kai se laittaa kohta saunankin päälle jo... :LOL: B)
En valita,tänään olis hyvän viilee ilmakin saattaa tämä pikku mukelo pihalle.. :D

Ei ollut mitään suppareita viime yönä,mutta jos se vaikka tästä nyt lähtis..;)

Millanen ja Pippuri 39+2
 
vieläkin :attn: Illalla pistän saunan,ja miehuuden kanssa ässätään..vaikka se ei kyllä houkuta hirveesti..eilen olin koko päivän menossa,ja seurauksena vain että nivuset ja alapää niin kipee :headwall: Ja yön niitä särki :headwall: Mutta kohta meen päiväunille,niin jaksaa sitten synnyttää ens yönä pirteänä :saint:
hipsu 39+6
 
Mieli tekis käydä kampaajalla, mutta en nyt oikein tiedä- se paikallaan istuminen ja jos vedet vaikka menis kesken hiustenleikkuun, niin voisi olla vielä parempi näky synnärillä ½ leikatuilla hiuksilla kaikkien eilen luettelemieni ulkonäköseikkojen lisäksi
Samat sanat Vatsakas. Hiustenleikkuu ollut mielessä, mutten oo uskaltanut varata, jos vaikka oonkin sitten jo synnyttämässä tai menis ne vedet... Olis tässä tosiaan ehtinyt, kun olis tiennyt että näin pitkään odotellaan. Nyt on pää siinä mallissa, että sairaalavarustukseen pitää ottaa huivi, jolla saa suurimman osan hiuksista peittoon.

Mulla on vasta nyt ihan viime viikkoina alkanut liitoskivut vaivata, ja aika vähän nytkin, en voi kyllä valittaa. Mutta yöllä pissahätäisenä sängystä on kyllä väliin vaikea päästä ylös ja tuntuu että koko maha ratkeaa kun vauva vielä puskee päätään kylkiluihin. Oikeastaa aika koomista se äheltäminen :LOL: Mulla myös jumittaa alaselkä/pakaran yläosa niin etten saa jalkoja nostettua ylös normaalisti. Hirvittää miten suoriudun synnytyksestä, kun en varmaan omin avuin pääse mihinkään ponnistusasentoihin saati niistä koskaan ylös... :ashamed: Voin kuvitella jotain samnkaltaista komediaa salissa, kuin rouva sagalla.
 
Eilen ku lähin kauppaan, mies kysyi et vieläköhän hän tohtis yhen oluen juoda. Sanoin, et varmasti tohit... no ostin kaupasta miehelle yhen oluen - pikkasen katto kassaneiti pitkään, ku rouvalla tällanen maha ja vielä olutta ostaa :LOL: . No siinäpähän katelkoon...

Tänä iltana sitten ässät käyttöön, saunaa, seksiä ja sit tää viimesin supparikonsti (tissijuttu) miehen heiniksi - varmasti tykkää mies siitä hommasta täälläkin :LOL:.

Huomenna arveltiin ottaa varmuudelta kassi taas autoon mukaan käyrillä käynti reissulle, jos sattuukin niin, et jäädään sille reissulle.

Täällä oli aamulla sen verta viilee herätys, kun oli ikkunat edelleen auki, et meinasin käpertyä peiton alle vaan paremmin. Mut nyt on kyllä tosi lämmin ilma tuolla ulkosalla taasen. Hyvin sain kuitenkin yön nukuttua - 3 vessareissua ainoastaan ja samantien unessa kun sänkyyn pääsi.

hiustenleikkuusta Kyllä minä tohtisin vielä hiustenleikkuuseen mennä, eihän siinä mene kuin alle tunti. Mut värjäys ja leikkuu ei nyt nappaa... 2 h istumista minimissään.

SMSM ja Hippu rv 41+5
 
Onnittelut Kellokanerva ja Menia :flower:

Kiitos synnytyskertomuksesta, kuulosti "ihan mukavalta" kokemukselta, vaikka hurjan kokoinen tyttö tuli! Termiitti:
no, mitään "oireitahan" ei ollut, ei supistellut, ei tulppia, ei vuotoja, ainoa, minkä nyt jälkikäteen yhdistän oli, että koko maanantain ravasin vessassa, suoli oli aloittanut tyhjentymisen.
Voi, jospa tää antais toiveita mullekin, oon ravannut veskissä jo useamman päivän...

Musta tuntuu vähän oudolle kysyä tätä, mutta onko toisilla alkanut supistelemaan enemmän vessareissujen jälkeen?
On joo, tämän huomasin ekan kerran jo pari viikkoa sitten.

SMSM:lle mukavaa viikonloppua ja tsempit maanantaille, vähän käy kateeksi kun sinulla jo selvät suunnitelmat miten homma etenee! Toivotaan että sisätutkimus pistää vauhtia supistuksiin.

Kardemumma:
Oon jo ihan paniikissa valmiiksi siitä, että toi poika tulee täysin varmasti rääkymään ja raakkumaan kuolinkorinoissa olevan naakan tavoin koko seremonian alusta loppuun.. Mutta kai se on melko yleistä ja luonnollista. Sou not. Tuttia kastemekon rinnuksesta roikkumaan vaan..
:LOL:
 
Tervehdys Savosta!

Täällä oli aamulla "piänleikkuu" :)
Kävin kampaajalla ja mieliala koheni 100%. Ei ollut kun yksi kipeä supistus ajomatkalla ja hyvin sen reilun tunnin jaksoi istua, kun lopputulos on niin kiva :D
Voin vaan suositella- jokainen kyllä tietää oman vointinsa parhaiten.

Taas ois lavatanssit tuossa viereisellä riihilavalla ja mua oikeasti himottaisi sinne mennä, mieskin eilen vinkkas. Ei olla kovia tanssimaan, eikä varsinkaan mitään lavatansseja kierretä, mutta se TUNNELMA- se on jotain aivan ihanaa :heart:
Illalla kotiin tullessa kiiltomadot valaisevat kivasti hiekkatietä :)
Nyt ois jo kukkamekkokin valmiiksi päällä :D

jennii sinuna ottaisin kyllä yhteyttä synnärille tuon epparihaavan vuoksi, että pääsee kunnolla paranemaan ja tulee siistit arvet. Tähän aikaan vuodesta on vielä helppo saada kaikenmaailman tulehduksia.

Ja voi ihanuus, noi pikkukissat on alkaneet vipeltää ympäriinsä ja leikkiä :heart:
Pakko oli ostaa joka kisulle oma "nimikkohiiri" leikkeihin :D (yhdeltä puuttuu jo häntä :) )
Aika eloisia tapauksia :LOL:

Mutta nyt tää mamatsu rientää kauppaan- ruokaa tarttis saada.

T: vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 39+6

 

Yhteistyössä