Hakutulokset

  1. salusiini

    Lihaton lokakuu!!!

    Syöpä.
  2. salusiini

    Lihaton lokakuu!!!

    Toipilaana,sormet ettii kirjaimia. Helppo samaistua tuohon lihattomaan lokakuuhun(y)
  3. salusiini

    Haluttako ketään linjoilla

    Laita yv;tä,jooko!
  4. salusiini

    Haluttako ketään linjoilla

    No minua panettaa,eikä ole ylitarjontaa :)
  5. salusiini

    Haluttako ketään linjoilla

    Onko täällä naisia,ketkä tahtoo helpottaa seksin puutetta keskustelemalla,vaikka yv;nä. Minä haluaisin ainakin,katsotaan miten asiat hoituu :)
  6. salusiini

    The ketju

    no,jaetaan se vitutus .)
  7. salusiini

    The ketju

    Joo tein,voitatteja ja perunaa,nam nam
  8. salusiini

    Uskaltaako nykypäivänä jääkiekko-otteluun terroriuhan takia?

    Minun mielestä meillä Suomalaisilla on oikeus sanoa oma mielipide,sen kokemisen ja näkemisen perusteella,mitä on tapahtunut. Ei se ole vihapuhetta,vaan faktoihin perustuva näkemys,ett nytt ei enää olla se turvallinen Suomi,vaan tänne on tunkeutunu terrorismi, Sanon yhä edelleen,ett nytt tämä...
  9. salusiini

    Moniko nainen on saanu tänä iltana orgasmin,niin iltahan on vasta nuori :)

    No,hiljaista on,kaikki on sängyssä raskaan viikon jälkeen :)
  10. salusiini

    Moniko nainen on saanu tänä iltana orgasmin,niin iltahan on vasta nuori :)

    Niin siitä puhe mistä puute,ois kiva kuulla
  11. salusiini

    Yhdyntä on aina raiskaus

    Joo ihan kivasti on saanu nainen rentoutua,en tiedä mitä on tapahtunu,kun ei näy kokonais kuvaa :)
  12. salusiini

    Yhdyntä on aina raiskaus

    Ai nii, ja ihan kotona,ei hevos aitauksessa.
  13. salusiini

    Yhdyntä on aina raiskaus

    Joo ja vaimoni antoi minun raiskata hänet,ihan omasta vapaasta tahdosta :)
  14. salusiini

    Epävarma isästä!

    Voi elämän kevät,yks siittiö voi saada naisen raskaaksi,tulee se sitten keneltä hyvänsä!
  15. salusiini

    Uskaltaako nykypäivänä jääkiekko-otteluun terroriuhan takia?

    En tiedä oletko tyttö vai poika,mutta pitää muistaa,ett tämä islam ei pidä naisia arvossa,muuta kuin synnytys koneina ja ennen kaikkea saadakseen poikia jatkamaan "isiensä jälkiä"
  16. salusiini

    Uskaltaako nykypäivänä jääkiekko-otteluun terroriuhan takia?

    Mene vaan,ei anneta pelolle valtaa :)
  17. salusiini

    Uskaltaako nykypäivänä jääkiekko-otteluun terroriuhan takia?

    Oikeesti totta,mutta ei voi kuin toivoa,ett täällä Suomessa seuranta mamujen osalta saa lisää resursseja.
  18. salusiini

    Uskaltaako nykypäivänä jääkiekko-otteluun terroriuhan takia?

    Kyllä uskaltaa,ottaa haulikon mukaan :) No tämä oli leikkiä,mutta totuus on se,ett nuo terroristit iskee sinne,missä on paljon ihmisiä,ilmeisesti saadakseen paljon tuhoa aikaan. Tuo koraani,islamin oppikirja käskee tuhoamaan kaikki toisin ajattelijat,ihmiset ketkä ei kumarra heidän jumala...
  19. salusiini

    P2P Finland kokemuksia

    En tuolta firmalta,mutta on tullut sähköpostiin viestejä "siirto on onnistunut,sinun tililtä on velotettu esim. 620€. Olen aina merkinnyt nuo viestit,tietojen kalastelu viesteiksi. Noita ei kannata klikata pidemälle,saattaa olla myös hakkerointi kalastelua. Kivaa päivää sinulle :)

Yhteistyössä