Hakutulokset

  1. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Olipa taas ihana käydä lukemassa täältä kuulumisia ja @Kumiankka1 onnea hirmuisesti:love::love::love: Ja ihanaa että @Jennipä teillä siellä kaikki hyvin, onnea tyttölupauksesta!:love: @voittamaton Täällä odotellaan innolla pääsyä vauvakuplaan! Tänään 36+2 eli ei ihan hirveän kauaa tarvitse...
  2. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Jennipä Mulla löytyi nt-ultrassa toiminnallinen kysta munasarjasta ja sikiön vatsalaukusta nestesirppi, mutta molemmat olivat hävinneet itsestään!:) Ultraava kätilö sanoi, että tällaiset löydökset on erittäin yleisiä ja yleensä katoavat ajan kanssa. Tässä on kyllä saanut huomata miten...
  3. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Oli pakko tulla pitkästä aikaa lueskelemaan mitä tänne kuuluu ja voi @Jennipä miten onnellinen oon sun puolesta!!! :love::love::love::love: Kaikille muillekin plussanneille hirmuisesti onnea ja tarrasukkia! T. Karla89 ja Nyytti 20+4 :love:
  4. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Oi kylläpä tulee joulukuisia paljon!:love: Paljon onnea kaikille plussanneille ja lisää plussatuulia kaikille:) t. Karla89 ja Toveri6+2
  5. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ihanaa! Onnea @emppu11 :love:
  6. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @emppu11 Ei mullakaan ollut vielä tiistaina tasavahvat viivat, vaikka digitesti näytti raskaana 1-2:) Sen jälkeen en ookaan sitten testaillut mutta rinnoissa jatkuu kovat kivut ja alavatsaa nipistelee ajoittain, eli eiköhän tässä vielä tukevasti raskaana olla! Neuvolan mukaan nyt 5+3, mutta...
  7. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @emppu11 Lähtikö viiva vahvistumaan?:love:
  8. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ei tarvinnut puhelimella edes avata tuota kuvaa kun näkyi väriä! Varovaiset onnittelut:love:
  9. Karla89

    Joulukuiset 2018

    Varovaisesti tulen työntämään jalkaani oven väliin! Perjantaina plussattu ja hirmuinen jännitys päällä! :love: Vieläkö teillä on fb-ryhmässä tilaa? Jotenkin helpompi siellä kirjoitella! Karla89/21.12/ensimmäinen
  10. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tällä tietoa la olis joulukuun lopussa, mutta tarkentuu toki sitten kun päästään neuvolaan! :) Nyt 4+3. Kiitos onnitteluista:love::love:
  11. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Kaasa ihan selvä viivan alku siellä näkyy! Varovaiset onnittelut ja paljon tarrasukkia:love: Lähdettiin miehen, siskon ja siskon miehen kanssa viikon lomalle Lappiin! Siskolle jo plussasta kerroin kun hän kyllä huomaa heti kun ei afterskissa maistukaan minttukaakaot:LOL: Kerrotaan myös siskon...
  12. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Huh, tää päivä on ollut ihan hullu!:D En olisi ikinä uskonut, että tärppää heti ensimmäisestä yrityskierrosta operaation jälkeen. Nyt jotenkin tuntuu siltä, että tää oli tarkoitettu just näin, etten raskaudu ennenkuin ne pahanlaatuiset solumuutokset on poistettu. Soitin terkkarille ja hän sanoi...
  13. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voi luoja, oon ihan shokissa! Lupasin palata palstalle takaisin sitten kun on uutisia ja nyt niitä on!!:LOL::LOL::LOL:
  14. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Päppyrä Voimia! Paras ystäväni koki saman 6kk sitten ja hän kertoi että puhuminen oli hänelle tärkeintä. Nyt hän on jälleen raskaana ja la elokuun lopussa:love: Hän sanoi myös silloin, että oli helpottavaa tietää että on kuitenkin mahdollista tulla raskaaksi. ON: Ovis oli ja meni viime...
  15. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @syystyttö Näen viivan myös juuri kuten @Önnö eli tuo missä nuoli, on ehkä vähän liian kaukana, mutta siinä on myös kolmas viiva välissä, jonka näin myös alkuperäisessä kuvassa:) Toivotaan paksua viivaa seuraavaan testiin!
  16. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    No niin, täällä tosiaan menossa yk 5 ja ovis flon mukaan tulevana keskiviikkona. :) En tiedä kuvittelenko vaan, mutta jotenkin tuon leikkauksen jälkeen seksi on tuntunut ihan uskomattoman hyvältä ja himotkin on luokkaa teini-ikäinen poika. Ollaan puuhailtu monena päivänä peräkkäin kahdesti...
  17. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa taas pitkästä aikaa! Tänne on taas tullut paljon uusia sillä aikaa kun oon pysytellyt sivussa. Täällä nyt loop-hoidosta kulunut kaksi viikkoa. Hoito ei ollut läheskään niin kivulias kuin kolposkopia, vaikka puudutuspiikkien laittaminen sattuikin. Syöpää aiheuttavat muutosalueet...
  18. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tervehdys tänne pitkästä aikaa! Tuli aika pitkä tauko täältä, sillä vauvahaaveille laitettiin stoppi hetkeksi. Mulla siis löytyi papa-kokeesta luokka 3 muutoksia ja olen nyt käynyt kolposkopiassa. Kohdusta löytyi pahanlaatuisia, syöpää aiheuttavia solumuutoksia.:cry: Odotan nyt pääsyä...
  19. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voi taivas mikä ihana plussatuuli täällä on pyyhkäissyt!:love: Lämpimät onnittelut kaikille ja tervetuloa uusille!! Mä olen pysytellyt täältä vähän sivussa, kun tuntuu että ihan kaikki menee nyt pieleen:cry: Mulla oli kp 11 lääkärin ultralla toteama ovulaatio, jonka jälkeen kp15 tuli pientä...
  20. Karla89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tervetuloa uudet ja onnea kaikki plussanneet!:love: Täällä ei viiva ole vahvistunut ja tänä aamuna oli ihan puhdas nega:( Menkat kuitenkin flon mukaan 3pv myöhässä, eli ihana kroppani sekoilee sitten oikein huolella! Toisaalta oon aika helpottunut, vaikka kamalaa sanoa tämä, mutta oikeasti...

Yhteistyössä