♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@syystyttö kiitos <3 jos yhellä pistoksella selviää niin kuukausi täytyy käyttää ehkäisyä, jos joutuu enemmän pistoksia ottaan niin sitten 3kk viimesestä pistoksesta vissiinkin. Toivotaan, että yhdellä tää ny menis. Joo onneks ei ollu alkioo munatorvessa vaan pelkästään jotain solukkoo tms raskausmateriaalia.
 
@Jennipä, oon todella pahoillani teidän puolesta :( Kurjaa, ettei letrot toimineet. Toivottavasti nyt ainakin pääsisitte eteenpäin hoitoasioissa, ettekä joutuisi enää odottamaan ikuisuuksia.

@Abby87, varovaiset onnittelut! :) Ihanaa saada plussia tänne :love:

@Päppyrä, voi ei! :( Onpa kauhea tilanne ja inhottavaa, ettei asiaa ole hoidettu kunnolla terveydenhuollon puolelta. Toivottavasti ensimmäinen pistos nyt toimisi, ettekä joutuisi odottelemaan kauan, että saatte jatkaa yritystä. Jaksamisia! :)
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 29.4.2018


Yritys päällä:

Jennipä 25v (mies 25v).......................ya 5/16, yk 19, hoidot aloitettu 8/17
Puukiipijä 28v (mies 27v)..................ya 6/17, yk 11
Riannah 28v (mies 30v).....................ya 7/17, yk 6
Jahapa 25v (mies 27v)........................ya 7/17 yk 2
Syystyttö 27v………………...….............ya 5/17, yk 10, ku 12/17
Clothball, 30v (mies 30v)...................ya 8/17, yk 10
Toiveli 28v (mies 29v)........................ ya 9/17, yk 9
lovecoco 26v (mies 25v)....................ya 10/17, yk 5, letrozol
VauvaHaaveilija89 28v (mies 29v)...ya 1/18, yk4
Kumiankka1 27v (mies 27v)............. ya 5/17, yk 10, km 2/18
Päppyrä 24v (mies 22v)..................... ya 1/18, yk2, ku 3/18
Helmi30 30v (mies 37)....................... ya 1/18, yk3
Önnö 27v (mies 27v)...........................ya 4/18, yk1


Plussanneet 2018:


Eevve
26v (mies 28v), ya 12/17, yk2, plussa 1/18
Möörtsi 26v (mies 24v), ya 11/17, yk 3, plussa 2/18
Hiutale89 28v (mies 33v), ya 8/17, yk3, km 12/17, plussa 2/18
voittamaton 26v (mies 36v), ya 12/16, yk 10, hoidot aloitettu 3/17, plussa 2/18
Jocrow 25v (mies 28), ya 5/17, yk8, plussa 2/18
Eela- 29v (mies 32v), ya 1/17, yk 12, plussa 3/18
Nadine88 30v (mies 29v), ya 10/17, yk 5, plussa 3/18
Aurorials 29v (mies 29v), ya 5/17, yk 10, plussa 3/18
mmii 29v (mies 37), ya 3/18, yk1, plussa 3/18
Joulutoive 23v, ya 11/17, tm 1/18, plussa 4/18
Karla89 29v (mies 35v), ya 8/17, yk 5, plussa 4/18
emppu11 26v (mies 26v), ya 11/16, yk 14, hoidot aloitettu 1/18, plussa 4/18
Lilja<3 22v (mies 24v), ya 11/17, yk7, plussa 4/18
Abby87 31v (mies 36v), ya 5/17, yk11, plussa 4/18


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Karvakorvat 24v (mies 25v), ehkäisy pois syksy -17, "varmat päivät"/keskeytetty
Bambinen 27v, keskeytetyllä
Emmae 24v (mies 24v), keskeytetty, yritys alkaa syksyllä 2018


Taustalla:

ananasbananas 25v (mies 29v), ya 1/17, yk 4
Sanja_ 26v (mies 25v), ya 9/17, yk 5
NeitiHaaveilija 27v (mies 31v), ya 9/17, yk4
Laurajy 25v (mies 26v), ya 1/18, yk 1
Minguliini 31v (mies 30v), ya 7/16, yk 16, hoidot aloitettu 8/17


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
@Önnö, mitenköhä tän mun tilanteen päivittäis listaan :D ku ei sittenkään ny ookkaan yk 3 (n) kun ei se uus kierto alkanukkaa ja ny tosiaan tuli se kuukauden tauko yritykseen(n)
Niin ja kiitos <3 Helpottavaa tässä on se, että nyt on syy miks oon vuotanu tän koko ajan ja kipuillu :) Ja että ei enää mennä seurannalla vaan sain sen solusalpaajapiikin :)
 
@Önnö, mitenköhä tän mun tilanteen päivittäis listaan :D ku ei sittenkään ny ookkaan yk 3 (n) kun ei se uus kierto alkanukkaa ja ny tosiaan tuli se kuukauden tauko yritykseen(n)
Niin ja kiitos <3 Helpottavaa tässä on se, että nyt on syy miks oon vuotanu tän koko ajan ja kipuillu :) Ja että ei enää mennä seurannalla vaan sain sen solusalpaajapiikin :)
Voin laittaa yk2 takaisin ja päivitetään sitten uusia kiertoja, kun pääsette yritystä jatkamaan. Vaikka tietysti toivotaan, ettei uusia yk-tietoja tarvitsisi edes päivitellä, vaan pääsisi siirtämään plussaneisiin mahdollisimman pian :)
 
Onnea plussannelle! Piristäviä nämä plussatuulet <3

Mikä dpo sait haamut @Abby87 toiveikkaat onnittelut :love:
Itsellä huomenna viimeinen terolut ja sitten jännätään alkaako vuoto. Jos ei, pääsen testaamaan.

@Päppyrä Onneksi nyt sait oikeanlaista apua, kurja kuulla ettei ihan mennyt putkeen tämä km hoito... Mutta nyt suunta ylöspäin!:)
 
Hei :) Näköjään roikun tuolla listalla ja en ole yhtään muistanut käydä täällä! Plussasin pian ja nyt viikkoja 7+0 täynnä, menkat ei tullu vaikka oli aivan menkkamaiset olot ja dpo10 oli vielä puhdas negatesti. Kovia menkkamaisia kipuja ja polttoja ollut vatsassa ihan alussa jotka helpottui rv 6. Varhaisultrassa toissapäivänä kaikki hyvin! Eli ei kannata nuita kipuja säikähtää jos alkuraskaudessa teillekin tulee :love: Plussaonnea kaikille!
 
Onnea taas plussanneille :love::love::love:.

@emppu11 ihan vaan arvailujani, ei siis oo ollut mitään puhetta (n). Lähinnä oon miettinyt miksi nyt vasta tehtäisiin inssejä ja sitten kun meillä tulee yhteensä yli kolme tuntia edes takaisin ajoa inssin/ivf:n tekoon, niin onko siinä mitään järkeä lähteä noin kauas pelkkään inssiin, kun miehen tavarakin on ihan normaalia. Tosin kai sitäkin voi kokeilla, jos lääkäri kokee tarpeelliseksi. Ei voi tietää.

@Päppyrä tsemppiä! Toivottavasti ei tulisi mutkia matkaan.
 
Onnea @Abby87 ja @mmii plussista! :love: Teidän myötä nyt plussanneiden listassa on yhtä paljon nimiä kuin yrittäjien puolella :ROFLMAO: Ihanaa, että tänne tulee plussia :)

@Toiveli ja @syystyttö, toivottavasti pääsette mukaan plussa-aaltoon! Tsemppiä vielä viimeisiin piinapäiviin, toivottavasti menkkoja ei kuulu :)

@Riannah, harmi, että joudutte odottelemaan noinkin kauan, mutta toivottavasti asiat etenisivät sitten nopeasti, kunhan pääsette noista femostoneista eteenpäin :)
 
Moikka, mut voi poistaa listalta. Yritys jatkuu kyllä, mutta pakko pysyä poissa tältä palstalta että ajatuksiin mahtuisi muutakin kun tää yritys.

Oon aatellut, etten enää usko mihinkään muihin oireisiin, kun siihen että menkat on myöhässä. No, nyt ne sitten oli, ja monta päivää, ja silti tulos on tämä. Uuteen kiertoon. Henkinen romahdus, enkä tiiä kauan menee että nostan itteni tästä.

Toivon teille kaikille hyvää jatkoa, kyllä meillä kaikilla on vielä joskus omat kääröt sylissä:love:
 
Nemi_K, toi on tosi kurjaa

Mulla nyt kp 22-37 ollut rinnat arat (nännit enimmäkseen, mutta välillä muutenkin) ja tietty koko ajan olleet toiveet, että johtuisi raskaudesta, vaikka yrittää koko ajan itselleen sanoa, että on jotain muuta. Eilen tuli voimakkaat menkkakivut alavatsaan ja selkään, oli vaihdellen pitkin päivää, mutta vuotoa ei ole vielä tullut. Veikkaan sitä huomiselle, vaikka tänään kipuja ei olekaan ollut kuin aamulla herätessä.

Tavallaanhan toivoa vielä on, mutta en kyllä usko. Ihan tyytyväinen olen, etten vielä ehtinyt tehdä testiä.
 
Mulla aukes hanat eli voi päivittää yk10.

:poop: fiilis, varsinkin kun tulee nyt vuosi yritystä täyteen :( Ja tulevien kuukausien reissujen ja työjuttujen takia tiedän, ettei olla välttämättä edes ovisten aikaan samassa kaupungissa eikä siksi joka kuukausi saada talletteluja oikeeseen aikaan. Tuntuu ettei tää tuu onnistumaan taas pitkään aikaan, jos ei kerran oo onnistunu edes sillon kun just hyvin ovista ennen ja oviksen aikaan talleteltu kolme-neljä kertaa... :cry: Sori nyt tällanen masentunut päivitys.
 

Yhteistyössä