Hakutulokset

  1. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heip @Wintersun ehtisitkö päivittää listaa, pliis! Mulla yk 5 ja kp 3. Kiitos.
  2. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa kaikki ja onnea plussasta @Aurorials Mulla alkoi yrityskierto 5 ja tänään on kp2. Ensi viikolla on miehen kanssa keskusteluaika gynelle, kysellään, mitä tässä kannattaisi tehdä. Mulla tosiaan tilanne, että munasarjat on hiipumassa, fsh ja amh-hornoniarvot ovat surkeat verrattuna ikään...
  3. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea @Nadine88 !! Taidanpa itsekin laittaa preseedit tilaukseen :)
  4. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kiitos @Wintersun :) Joo laita piinaamaan, tänään dpo0
  5. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ohhoh, mulle tuli yllätysovisplussa - ensin kp 10 ja sitten tänään viekä selkeämpänä eli kp 11. En ollut sitä ennen edes testaillut, kun ei ollut limoja ja aika aikainen kierron vaihe. No, talletuksia tuli kp 9 ja kp 10. Katsellaan mitä tästä taas tulee. Tsemit kaikille muillekin!
  6. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulle lääkäri määräsi "nuoruushormonia" nimeltä DHEA, sen pitäisi parantaa munasolujen ympäristöä. Lisäksi syön Q10:ä kunnon annoksen (300 mg/pv), sen pitäisi olla myös munasolujen laatua parantavaa. Lisäksi kalaöljyä, rautaa (mulla ferritiini eli rautavarastot oli vähän alakanttiin myös)...
  7. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kiltti @Wintersun voitko vaihtaa mulle kiertopäiväksi 2 ja yrityskierroksi 4. Kiitos! Ps. Oot tosi hyvä ja aktiivinen listanpäivittäjä
  8. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei @kettuperhe Sulla on paremmat mahikset raskautua kuin mulla, vaikka oot vanhempi. Mun hormonitasot on vanhemmat kuin 45-vuotiaan ja esim FSH lähentenee menopaussin jälkeistä. Eli pidä vaan häntä pörrössä, mä ainakin luotan sun mahiksiin. Ehkä kannattaa tehdä joku napakka valitus nopeasti...
  9. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä jännitän, alkaako kuukautiset tänään, kuten pitäisi! Jos jostain olen tässä kierrossa kiitollinen, siitä, että laiskat munasarjani tuottivat ovulaation tuplamunilla, ideaaliajankohtana, ja luteaalivaihekin on nähtävästi juuri sopivan mittainen, tai ei ainakaan päivääkään liian lyhyt...
  10. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Nasunen87 limoja lisää ennenkaikkea: veden juonti, aminohapot, rasvahapot. Ja kuulemma se gelee royale, josta minulla ei ole kokemusta. Olen huomannut selkeän muutoksen, ennen söin epäterveellisesti eikä limoja tullut juuri koskaan, nyt syön superterveellisesti ja tässä kierrossa tuli kolmena...
  11. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kuulepas @kettuperhe . Jotkut lääkärit on idareita. Näyttää siltä, että sinun lääkärisi on sellainen. Mene toiselle lääkärille.
  12. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kultaseni @tänttähäärää . Olen todella pahoillani. Tekee mieli kertoa pieni tarina. Minulla on ollut aina varasuunnitelma - hankin lapsen vaikka yksin! Tosiaan itsehän en löytänyt sopivaa miestä, jonka kanssa perustaa perhe, ennen kuin vasta toissa kesänä. Olin silloin 35-vuotias. Voitte uskoa...
  13. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    OooOOOooohhhhh @pikkutakkutukka oot käynyt luovuttamassa munasoluja :love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love: Upeaa, kiitän itseni ja kaikkien muiden munavammaisten naisten puolesta, jotka saavat sinunkaltaisiltasi...
  14. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hyvä @kirpsakka , asiallinen testaussuunnitelma sinulla! Pidän peukkuja :) @pikkutakkutukka Kiitos! Olet aivan oikeassa seuraavasta mahdollisuudesta :) Juuh kyllä olen kolme kuukautta nyt yritellyt tässä, enkä muista koskaan elämässäni olleeni näin pakkomielteinen mistään asiasta. Yritän vähän...
  15. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hahaa, @ahmis <3 oot mun suosikkitsemittäjä, KIITOS! Taas on tänään testailtu varhain aamulla tyylipuhdas NEGA. Kyllä vähän meinaa sylettää, kun talletuksia oli (taas) paljon, ne tehtiin oikeaan aikaan koska ovulaatio oli testattu ja todettu, limat oli hyvät ja silti on näin hiljaista. Ja AI...
  16. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tuosta akupunktiosta on ihan tutkittuakin tietoa, eli ainakin alkionsiirrossa se nostaa raskautumisen mahdollisuutta huomattavasti: yhdessä tutkimuksessa muistaakseni 39 prosenttia naisista raskautui, jos heille tehtiin akupunktiota alkionsiirtoa ennen ja sen jälkeen. Ilman akupunktiota...
  17. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    @kirpsakka nyt häntä pörröön! Tai no okei, vähän aikaa saa surra, mutta sitten pitää taas ryhtyä toiveikkaaksi :) Mäkin tänään jo itkeskelin ja vedin kauheat "tästä ei tuu ikinä mitään, olen monivammainen ja mun hormonit on ihan perseestä ja mun munasarjat vihaa mua" -kilarit ÄIDILLENI. Mutta...
  18. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mahtava plussatsunami, onnea @pikkutakkutukka , @Sonde ja muut plussanneet! Kertokaapa vielä tärkeimmät talletuspäivät kierrossa sekä käytössä olleet vitamiinit, lisäravinteet ja muut hokkuspokkuskeinot :) Tsemppiä ovisbongailuun @vuuti ja @Nelliida ! Mä tarkistin oman oviksen vielä Clearbluen...
  19. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Alinah92 tsemppiä tutkimusten, selvittelyjen ja hoidon kanssa! Oikeasti pidän sulle täpöllä peukkuja, että kaikki tulee kuntoon! @Fritang Kivaa jos olen onnistunut inspiroimaan :) Sinulle toivotan parasta jaksamista sopivan painon ylläpitoon! Kovvoo hommoo, kuten savolaiset sanoo. Mä en...
  20. kissaliikeri

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea @viipulainen toivon viivoille lisää vahvuutta ja paksuutta! Keventelijöille terkkuja: mä oon nyt suurinpiirteinen lääkärin määräämässä ideaalissa raskautumispainossa, jouduin siis lihottamaan, mutta kaikki uusi paino on ihraa. Haluan sen pois ja tilalle lihasta, luulisi sen olevan paljon...

Yhteistyössä