Toiveena vauva 2017-2018

Joo mielenkiintoista kyllä. Koska oon aina ollu siinä luulossa että aamulla olis parhain aika testata ja en oikeen muulloin oo ees r-testejä tehnyt.
Tää ryhmä on kyl ihan paras! Just kun tuntuu että vois heittää kirveen kaivoon, ni joku osaa kannustaa ja taas tuntuu että toivoa on! (Ai miten niin vaihtelee mielialat :whistle::whistle:)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Tein @Nasunen87 innoittamana äsken testin ja ah niin ihana viivanpaikka se siinä:ROFLMAO: näättekö muutkin sen? Tuli jopa ihan testiajalla :D
IMG_20180305_152910.jpg
Mut hei. Alushousuissa oli 2 läikkää jonkun muun kun vaalean väristä valkkaria :eek: pyyhkiessä ei oo kyllä mitään tullu. Mietin vaan kiinnittymisvuotoa. Kaikkee sitä vsuvakuumeissaan keksii :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Nasunen87
Tein @Nasunen87 innoittamana äsken testin ja ah niin ihana viivanpaikka se siinä:ROFLMAO: näättekö muutkin sen? Tuli jopa ihan testiajalla :D
katso liitettä 2996
Mut hei. Alushousuissa oli 2 läikkää jonkun muun kun vaalean väristä valkkaria :eek: pyyhkiessä ei oo kyllä mitään tullu. Mietin vaan kiinnittymisvuotoa. Kaikkee sitä vsuvakuumeissaan keksii :ROFLMAO::ROFLMAO:
En nää mitään (n)

@Nasunen87 se eka plussa oli niin aikasin että on vaikea lähteä arvailemaan mitä sen nyt kuuluisi näyttää:unsure: tossa kuvassa näkyy kyllä häivähdys muttamutta.. aika sen näyttää (ärsyttävä sanonta:poop:):oops:
 
Ohhoh, mulle tuli yllätysovisplussa - ensin kp 10 ja sitten tänään viekä selkeämpänä eli kp 11. En ollut sitä ennen edes testaillut, kun ei ollut limoja ja aika aikainen kierron vaihe.

No, talletuksia tuli kp 9 ja kp 10. Katsellaan mitä tästä taas tulee.

Tsemit kaikille muillekin!
 
  • Tykkää
Reactions: Nasunen87
@Tiutau13 koska meinasit testailla?
Testasin aamusella ja nyt illalla vielä . Niin puhtaita negoja ettei niitä edes vääntelemällä ja kääntelemällä haamuiksikkaan saa :unsure: oon pettyny ja samalla helpottunu. Niin kuin arvata saattaa niin ei se joulukuun vauva tunnu enää yhtään huonolta ajatukselta (koska tästä ei tärpänny):ROFLMAO: nyt vaan menkkoja odottelen .. ja varmaan testailen aina ku alkaa tuntua, että mitä jos sittenkin tulis kaks viivaa.. pöh:X3:(n) menkat alkaa oman ennusteen perusteella to , flo sanoo pe(n)
 
Tyylsää... tai no jännä ku menkat loppu ni heti alko tissit kipeytyä..
mietin vaa et onx teil joku vakkari pissa kuppi mitä pesette ja käytätte aina uudestaan? Kun noissa testeissä ei tullu mukana (n) ku muutaman raskaustestin sillo ed kierrossa tein ni hais vissii koko vessa ku huuhtelin niitä kuppeja tuolla :eek: no eipä tässä muuta :D
Jatkakaa piinailua, kiva katella muiden testejä ja haaveilla.. vaikka oma alaselkä on nii kipee/herkkä täl hetkel (istumatyö) ni pelottaa oikee mitä sen kanssa tulee jos raskautuu.. miul ei muistaaksee ollu tälläsiä selkäjuttuja edellisissä .. onko teillä? Tai muuten kunto, sekin miuta arveluttaa.. miten palautuu synnytyksestä kun en tod. Oo mikää kestävyys urheilija :eek::eek: ja ikääki on..
Olikoha muita huolia..
 
Tyylsää... tai no jännä ku menkat loppu ni heti alko tissit kipeytyä..
mietin vaa et onx teil joku vakkari pissa kuppi mitä pesette ja käytätte aina uudestaan? Kun noissa testeissä ei tullu mukana (n) ku muutaman raskaustestin sillo ed kierrossa tein ni hais vissii koko vessa ku huuhtelin niitä kuppeja tuolla :eek: no eipä tässä muuta :D
Jatkakaa piinailua, kiva katella muiden testejä ja haaveilla.. vaikka oma alaselkä on nii kipee/herkkä täl hetkel (istumatyö) ni pelottaa oikee mitä sen kanssa tulee jos raskautuu.. miul ei muistaaksee ollu tälläsiä selkäjuttuja edellisissä .. onko teillä? Tai muuten kunto, sekin miuta arveluttaa.. miten palautuu synnytyksestä kun en tod. Oo mikää kestävyys urheilija :eek::eek: ja ikääki on..
Olikoha muita huolia..
Mulla esikoista odottaessa hajos selkä odotuksen aika loppupuoliskolla. Synnytys-supistukset oli sitten aivan helvettiä, kun painoivat välilevynpullistumaa. Tokassa selkä hajosikin jo toisen kolmanneksen alussa, ja koko odotus oli tosi kivulias pullistuman takia. Eli sitä odotellessa. Kannattaa siis ottaa tukivyö sitten mahd pian käyttöön.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Tyylsää... tai no jännä ku menkat loppu ni heti alko tissit kipeytyä..
mietin vaa et onx teil joku vakkari pissa kuppi mitä pesette ja käytätte aina uudestaan? Kun noissa testeissä ei tullu mukana (n) ku muutaman raskaustestin sillo ed kierrossa tein ni hais vissii koko vessa ku huuhtelin niitä kuppeja tuolla :eek: no eipä tässä muuta :D
Jatkakaa piinailua, kiva katella muiden testejä ja haaveilla.. vaikka oma alaselkä on nii kipee/herkkä täl hetkel (istumatyö) ni pelottaa oikee mitä sen kanssa tulee jos raskautuu.. miul ei muistaaksee ollu tälläsiä selkäjuttuja edellisissä .. onko teillä? Tai muuten kunto, sekin miuta arveluttaa.. miten palautuu synnytyksestä kun en tod. Oo mikää kestävyys urheilija :eek::eek: ja ikääki on..
Olikoha muita huolia..
Mul on semmone pieni ihmeen mallinen kippo mikä tais tulla pc-liuskojen mukana. Sitä sit pesen aina saippuan kanssa.

Mulla on selkä leikattu ja vähän jännittää kans miten käy kun raskaaksi tulee. Ainaki ylimääräistä painon nousua pitää kaikin keinoin välttää.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
@ijomeo Onnittelut! :love:

@äiti_82 Oon ostanut cittarista läpinäkyviä kertakäyttömukeja. Kulkevat nimellä "juomapikari" ja ovat kooltaan 10cl, eli aika pikkuruisia. Paketissa on 50 kappaletta ja ei maksanut montaa euroa. Itse oon käyttänyt pari-kolme päivää samaa (pessyt tietysti välissä) ja sitten vaihtanut uuteen :p

Täällä alkaa taas vauvakuume nostella päätään, ihan sama vaikka tulisi jouluvauva :love:
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Onnea @ijomeo!:love:

@vuuti joo mulla iltatestaus antaa aina parhaan tuloksen. Ihan taas pysty katsomaan että jos tein myöhään vaikkapa lauantai iltana testin niin tulos oli parempi kuin sunnuntai aamuna. :)

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille halit, toivottavasti tämä maaliskuu olis plussaa täynnä.:love:

Mulla ei vieläkään ole mitään massiivisia oireita. Koko ajan jotain lievähköä niin että välissä saattaa olla joku hetkellinen voimakkaampi ellotus esimerkiksi, mutta aika satunnaisesti kuitenkin.:LOL: Mut vielähän nuo ennättää puskea päälle ihan rynnäköllä, että koitan vaan ottaa siedettävästä olotilasta kaiken irti vaikka monesti epäluuloisuus iskee päälle.:)
Täällä on nyt siis rv6+2.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Maikki2017
Hei,

Saisiko tulkkausapua näihin testeihin? Olisiko ovis sittenkin ollut kp20 (suununtaina), eilen testi jo haaleampi ja tänään aamulämmöt vähän nousseet. Vv tuli myös runsaasti viikonlopun aikana ja nyt loppunut ja lauantaina ja eilen oli oviskipuja. Ärsyttävää kun ei saa selkeitä tuloksia :LOL:

Kun tikutin ovista esikoista yrittäessä sain 2 päivänä selkeän plussa, nyt tikutan ekaa kiertoa sen jälkeen enkä yhtään tiedä miten kierto toimii o_O suurin murhe on juuri tuo ovulaatio, ja tapahtuuko sitä :unsure:
https://aijaa.com/DXW6cD
 

Yhteistyössä