Toiveena vauva 2017-2018

Okei, pitänee nyt sitten testailla vielä ja toivoa, että tulisi kipujen lisäksi myös plussa siihen ovistestiin. Tilasin myös niitä clearbluen kaksoishormonitestejä viime viikolla, mutta eihän ne ole ehtineet tulla :cautious: Talleteltiin kuitenkin eilen illalla, niin vaikka ovis olisikin tänään olis silti ihan hyvät mahikset :)

Teettekö ekasta aamuvirtsasta myös ovistestin, vai vasta myöhemmin? Jostain olin lukevinani, että lh-hormonia erittyisi eniten päivällä, mutta päivällä taas pissa on niin laimeaa, ja on vaikeeta olla juomatta&pissaamatta hirveän monta tuntia :LOL:
sitä ei suositella tehtäväksi aamun ekasta. Mä teen aamun tokasta eli aamupalan jälkeen jolloin mulla ainaki vielä pissa vahvaa. Tää oli jossain ohjeena ihan. Mutta kuten tosta mun ylemmäs laittamasta kuvasta näkyy nii sit ku plussa on ihan hilkulla niin se kyl näkyy mihin aikaan vaan testissä
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona
Okei, pitänee nyt sitten testailla vielä ja toivoa, että tulisi kipujen lisäksi myös plussa siihen ovistestiin. Tilasin myös niitä clearbluen kaksoishormonitestejä viime viikolla, mutta eihän ne ole ehtineet tulla :cautious: Talleteltiin kuitenkin eilen illalla, niin vaikka ovis olisikin tänään olis silti ihan hyvät mahikset :)

Teettekö ekasta aamuvirtsasta myös ovistestin, vai vasta myöhemmin? Jostain olin lukevinani, että lh-hormonia erittyisi eniten päivällä, mutta päivällä taas pissa on niin laimeaa, ja on vaikeeta olla juomatta&pissaamatta hirveän monta tuntia :LOL:
Mä teen klo 12 ja klo 18, päivällä on yleensä toinen pissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona
Mullakin päivien ja plussan odottelun lomassa päivät kuluu toooodella hitaasti... Teen vain muutamaa tuntia töitä, lapset koulussa.. Joten vähän liikaa aikaa ajatella asiaa ehkä jos arki olisi hektisempää niin ei ehtis liikoja miettiä... Mä harrastan ihan liikaa tulevan suunnittelua ja unelmoimista, samoin kuin googlen kanssa junnaamista
 
Niin joo onko jollakin teistä appeja ladattuna? Latasin tollasen nimeltä "oma kalenteri" vaikuttaa ihan mukavalta vaikka tykkään ihan kirjotella vihkoon ylös... Millaset mahikset muuten mahtaa olla tärppäämisen suhteen kun tänään ovistesti näytti plussaa. Eilen peitto heilui ja mies lähti reissuun ja tulee vasta loppuviikosta onko kaikki toivo menetetty?
 
Niin joo onko jollakin teistä appeja ladattuna? Latasin tollasen nimeltä "oma kalenteri" vaikuttaa ihan mukavalta vaikka tykkään ihan kirjotella vihkoon ylös... Millaset mahikset muuten mahtaa olla tärppäämisen suhteen kun tänään ovistesti näytti plussaa. Eilen peitto heilui ja mies lähti reissuun ja tulee vasta loppuviikosta onko kaikki toivo menetetty?
Mulla on toi oma kalenteri ja oon tykänny. Siihen saa hyvin merkattua lämmöt ja oireet ja omia huomautuksia nii voi sit vertailla edellisiin kiertoihin.

Siittiöthän elää jopa 5 päivää eli mahikset tärppiin on kyllä. Oviksen jälkeen enää 1 päivä on hedelmällinen, koska munasolu tais irrottuaan elää 24h suunniilleen. Se taas on yksiköllistä, että kuinka kauan plussasta menee irtoamiseen. Se on yleensä 12-36h
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveikas88
Dpo3 vasta ja aivot kehittelee kaikenmaailman oireita, jotka siis vielä tässä vaiheessa jotain ihan muuta. Repäisykipuja ollut pari kertaa ja nännit oviksesta asti arat. Tänään olen pohtinut, että onko mulle tulossa oksennustauti vai miksi on aamusta asti kurkussa ollut semmonen jännä, vähän karvainen tunne, ja maistuu karvaalle. Sitä tunnetta ei saa millään pois, tekee mieli yskiä että lähtis, mutta ei se auta. Pitkät piinaviikot tulossa..
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Dpo3 vasta ja aivot kehittelee kaikenmaailman oireita, jotka siis vielä tässä vaiheessa jotain ihan muuta. Repäisykipuja ollut pari kertaa ja nännit oviksesta asti arat. Tänään olen pohtinut, että onko mulle tulossa oksennustauti vai miksi on aamusta asti kurkussa ollut semmonen jännä, vähän karvainen tunne, ja maistuu karvaalle. Sitä tunnetta ei saa millään pois, tekee mieli yskiä että lähtis, mutta ei se auta. Pitkät piinaviikot tulossa..
Oih, tiedän tunteen! Piinailen sun kanssa ja kärsin "oireista" :LOL: dpo 5 mulla eli aika samoissa mennään :geek:
 
Täällä tuli tänään aamulla jo kolmas vilkkuva hymynaama putkeen, saa nähdä vilkkuuko vielä montakin päivää!
Ovistestejä tilasin taas lisää ebaysta, tulee sit joskus. :)
Mulla ei mitkään poppaskonstit oo auttanut vaikka kuinka toivoin.
Toivottavasti ensi kiertoon letrozol toisi toivotun tuloksen!

Alinah92 kp23.
 
Mullekin voi päivittää yk 7 ja kp 2. Ilmeisesti siis roikun täällä edelleen.
Tänään kaupasta noita lisäravinteita lisää. Saa vinkata aineita, jotka parantaa munasolun laatua. Nyt menee jo foolihappo, gele royal ja monivitamiini.
Mulle lääkäri määräsi "nuoruushormonia" nimeltä DHEA, sen pitäisi parantaa munasolujen ympäristöä. Lisäksi syön Q10:ä kunnon annoksen (300 mg/pv), sen pitäisi olla myös munasolujen laatua parantavaa. Lisäksi kalaöljyä, rautaa (mulla ferritiini eli rautavarastot oli vähän alakanttiin myös). Lisäksi macajauhetta, spirulinaa (maku on aivan helvetistä), mehiläisen siitepölyä, niistä tulee uskomaton määrä vitamiineja ja proteiinia. Käy vähän Ruohonjuuressa tai vastaavassa pyörimässä, sieltä saa hyvää inspiraatiota. Netissä on myös hyviä sivustoja, joissa kerrotaan yrttejä myöten kaikki parhaat raskautumisravinteet. Tsemppiä sinulle, @kettuperhe .
 
Koira tuijotteli taas eilen illalla siihen malliin et jotain miussa nyt on :D vaemaan vaistoo alkavat supermenkat tai jotain (y)
Aamulla ehkä pientä viitettä et vois alkaa tänään.. testejä en oo jaksanu tehä lauantain jälkee.. dpo 15..
Eilen iski muista asioista hirvee ahistus ja aloin ja miettimään et onko tässäkään haaveessa mitään järkee.. huoh.. oon kyl aina ollu sitä mieltä et asiat järjestyy..mut nyt tuntuu siltä et ne pitäs järjestellä ite ja en tiiä mahtuuko raskaus siihen.. ehkä vaan yritän unohtaa kaiken ja annan mennä omalla painolla.. helpommim sanottu ku tehty..
Tosin raskaus ei varmaan ees ala jos on lauheen stressaantunu muuten. Et sinällään ei varmaan tätä puolta tarvii miettii..
 
Pahoitteluni @äiti_82 jos nyt menkat kurvaa tosiaan kylään :unsure: onneks tää oli eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, eikö? Voi laittaa hormonien sekoilun piikkiin tärppäämättömyyden (y):giggle:

Mä yritän valmistella itteäni jo negatestin kohtaamiseen (ja testailun hillitsemistä tää kans o !) sillä, että jos ei tärppää niin hyvät puolet: saa nukkua paremmin, ei raskausvaivoja, kesällä pääsen ulos juoksemaan (tai heti kunha lumet sulais) jaja.. noh, mulla on kevyt olo ollu siitä asti kun synnytin - ja se olo on MAHTAVA!:ROFLMAO:
 
@äiti_82 koirilla tosiaan on joku superaisti. Ettei vaan olis kuitenkin tärpännyt :sneaky: mun siskon koira muun muassa kehitti remmirähinän siskon raskauden aikana vaikka sitä ennen ei ollu mitään ongelmia.

ON: tallettelut onnistui myös eilen, jeee:LOL: vaikka oviskivut oli päällänsä. Vieläki on semmonen olo että irtosko molemmilta puolilta mut ehkä vahvemmin tunsin vasemmalla. 17.15 tuntui vasemmalla isompi nipistys niin että piti herken pidellä mahaa. Sen jälkeen pikkuhiljaa voimistui alavatsakipu ja nukkumaan mennessä puolen yön aikaan koko alavatsa ja myös haarojen väli aivan tulessa. Tänään aamulämpö oli noussut ja kivut pois joten se ovis oli siinä ja piinailu alkakoon :rolleyes:
 
Mä oon käynyt lukemassa noita "lokakuiset" ja "marraskuiset" sivuja. :whistle::oops:

Ei kai pitäis, mutta kiva käydä "haistelemassa" siellä juuri plussanneita ja sitä hehkutusta ja lueskella neuvolakäynneistä yms. Erityisen ihana jotenkin lukea niiden plussaonnesta jotka kauan yrittäneet.
 
Mä oon käynyt lukemassa noita "lokakuiset" ja "marraskuiset" sivuja. :whistle::oops:

Ei kai pitäis, mutta kiva käydä "haistelemassa" siellä juuri plussanneita ja sitä hehkutusta ja lueskella neuvolakäynneistä yms. Erityisen ihana jotenkin lukea niiden plussaonnesta jotka kauan yrittäneet.
Hei mä kans :ROFLMAO::ROFLMAO:jos vaikka tarttuis se raskaus :D

Oon taas niin varma että nyt tärppäs mut lyön vetoa että mieli muuttuu päivittäin :LOL: talletukset tehtiin 5, 3 ja 1 päivää ennen ovista ja ovispäivänä(ja menkkojen jälkeen tietty joka toinen päivä muutenkin). Toivottavasti riittää. Enempäänkään ei meidän suorituskyvyllä pysty :whistle:
 
Mä oon käynyt lukemassa noita "lokakuiset" ja "marraskuiset" sivuja. :whistle::oops:

Ei kai pitäis, mutta kiva käydä "haistelemassa" siellä juuri plussanneita ja sitä hehkutusta ja lueskella neuvolakäynneistä yms. Erityisen ihana jotenkin lukea niiden plussaonnesta jotka kauan yrittäneet.
Täällä kans yks haistelija :X3: voi sitä onnen määrää noissa ketjuissa !:LOL: tahdon myös kyylätä testikuvia!!:X3: mie pääsen vasta aikasintaan kolmen päivän päästä testailemaan (eikä sillonkaan vielä kannattais:X3:):D @Toiveikas92 pahoittelut menkoista ja @Appelsiiniomena pahoittelut negasta:unsure: @Nadine88 lla ovishommat ja tallettelut kuulostaa optimaaliselta, nyt tärppi käy!!:geek: @äiti_82 onks sulla testejä kaapissa? Teehän meille yks tiirailtava jos menkat ei oo vielä kurvannu paikalle!:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä