Hakutulokset

  1. Ö

    Onko kellään reseptiä tähän piirakkaan?

    kauralese-piirakka?
  2. Ö

    tutti pesukoneessa, voiko vielä käyttää?

    Joka vuosi? eikö ne tutit pitäis vähän useammin vaihtaa... ja muutenkin, kun ajattelee, tartteeko ne lapset sitä tuttia vuotta pitempään....
  3. Ö

    Raakalaismaista toimintaa, en ymmärrä

    \ Ymmärrä mitä? Tyhjänpäiväistä tappamista?
  4. Ö

    Jahas, kello on maagiset 17

    tökstökstöks.... sama poistua palstalta ennen ku hermot alkaa kihisemään.
  5. Ö

    THÄNK JUUUUU!!!;)

    Älkääkä vain käyttäkö tuota alapään karvoihin, hiivatulehdus tulee alta aikayksikön!!!
  6. Ö

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    \ Täh? Yleisesti tiedetään? Ihme kommentti.... Eikä tosiaan tarvitse vuotta odottaa 10 kg:n kanssa...ihan kyllä lähtee parissa kuukaudessa..
  7. Ö

    Ohoi Oho-hoi! ;)

    Mä oikein ny kirjauduin tänne, et voitais ihan 'privana' kirjotella ja liittoutua... :D Laitappa viestiä, niin jatketaan tämän pesukoneasian puintia. Eikö?
  8. Ö

    suosittele pyykinpesukonetta

    Hei Oho-hoi!!!! Kuinka vanha teidän pesukone on? Onko tehny tuota 'kiusaa' jo uudesta asti, kuten meillä? Se on TODELLA raivostuttavaa, ku samaa paitaa saa moneen kertaan pyörittää koneessa, että saisi sen puhtaaksi. Ja esim. 60 asteen pesuohjelma pyörii MELKEIN KOLME TUNTIA!!!!! AARGH...
  9. Ö

    Kiihoittaako teitä oman alapään ajelu?

    pitäiskö? :o
  10. Ö

    Isän yöunet

    Ja ap:lle : korvatulpat =)
  11. Ö

    Isän yöunet

    Mä en taaskaan ymmärrä, mitä vääntämistä tässäkin asiassa on? Yhdessä on lapsi/lapset tehty, niin yhdessä ne myös hoidetaan. Kunnioitetaan ja otetaan toinen huomioon, näin myös unen tarpeen suhteen. Se eka vauvavuosi on pakostakin (enemmän tai vähemmän) rankka, mutta kyllä se siittä...
  12. Ö

    suosittele pyykinpesukonetta

    Ja Mari!!!!! Olis tosi kiva tietää, mikä siinä sun siskon konees oli? Mä oon niin hermona koko masiinaa, että haluisin laittaa vaan pommin sisälle ja sytytyslanka sähiseen! ARGH!!!!! Ei anna kuitenkaan luonto periks, että mä 2v. vanhaa konetta rupeisin uusimaan. VArsinki ku edellinen palveli...
  13. Ö

    suosittele pyykinpesukonetta

    Meillä on 2v. vanha LG:n suoravetomoottorinen pesukone. Oli tuolloin tarjouksessa 750?. 7kg:n täytöllä. Jo uudesta asti se on tehny pyykkiin sellasia 'p*skarantuja'. Siis sitä hienosta nukkaa, mitä vaatteista irtoaa, jää sellaseksi harmaiksi viiruiksi pyykkiin paikkapaikoin. Sitä on siinä...
  14. Ö

    tuttipullosta

    Tänks Kry ;) Kyllähän sitä meillä jokaisella väliin toi mopo karkaa käsistä ja suhteelisuudentaju väliaiasesti hämärtyy. Sitä luulee et on vain yksi ainoa tapa tehdä joku asia. Ja näinhän ei koskaan ole. Mukalat juo sitä pulloo tasan niin kauan ku se tuntuu hyvältä/olosuhteiden pakosta(esim...
  15. Ö

    tuttipullosta

    Siis voi Jee***s ku täälä taas oikein PerfectMothers-kerho kokoontuu!!! Ihan huippu lause oli toi, että äidit estää lapsensa kehitystä, ku sitä pulloa/tuttia roikotetaan laiskuuttaan matkassa... Just joo. Tätä rataa ku jatkatte, niin sit nelivuotiaanahan pitää sit jo oppia lukemaan ja se eka...
  16. Ö

    Miksi rusinat ovat pahempi kuin karkki?

    Vai rikkihapoketta? No niissä karkeissahan ei ole mitään epämääräistä...niinku nyt vaikka väriaineita ja kaikenmaailman E236. Vaan miten ku muistelen lukeneeni jostain lehdestä, että rusinat ehkäsis ientulehdusta? Kuvittelenko kummia vai voiko joku vahvistaa tiedon?
  17. Ö

    Ei tiedä että pitäiskö itkeä vai nauraa

    Oonko siis käsittäny oikein?!?!? Jos haluat viimmesetkin itsetunnon rippeet tuhota, kirjota tänne niin kyllä kanssasisaret hoitaa homman!!! Voi yhyren kerran mitä tulitusta toisen niskaan. Ku eräät täällä on niin maharottoman täyrellisiä, niin kurkakkaapa ihan mielenkiinnon vuoks lähimpään...
  18. Ö

    APUA! Huomenna töihin!

    Lievästi sanottuna ahistaa!!!! Pelottaa etukäteen toi hoitorumba(1v. ja 3v.), kotityöt, työmatkat, jne..... Itehän mää tän päätöksen tein, mut ku ny se on edes, niin tulee pupu pöksyyn! EN MÄ HALUUKKAA!!! Aattelin sillon päätöstä tehdessäni, että kyllähän se siitä ja että sit noi rahahuoletki...
  19. Ö

    -03 syntyneet

    :heart: 14.2.03 :heart: ja tyttöhän sieltä tuli... äitylin lupukananen... :)
  20. Ö

    Mites muilla?

    Poika 1,5v. Nukahtaa sänkyyn hyvin. Parin tunnin päästä herää ja huutaa, ei saa koskea tai alkaa raivoaan! Annan pojan olla, huuto loppuu ja uni jatkuu. Olen todennut että alkanut näkemään unissaa jotain mitä pelästyy. Sit nukkuu ja jossain vaiheessa äitin viereen.... argh!!! Yllensä kun...

Yhteistyössä