Hakutulokset

  1. L

    Heinäkuiset 2019

    @Pompulam no hittolainen, ehkä sitä vois jo uskaltaa ryhmään. Laitan sulle yv!
  2. L

    Heinäkuiset 2019

    Hei pitäkäähän muuten fb-ryhmän suhteen meitä varovaisempia vielä ajantasalla jäsenmäärien suhteen! Mää ainakin arastelen vielä omalla naamalla liittymisen suhteen. Nyt kasassa 5+0-2, riippuen laskutavasta. Mutta enivei uus viikko poksahti!
  3. L

    Heinäkuiset 2019

    @Alviita minä en kyllä jäis oottelemaan. Eihän sitä tiiä, niitä paikkojahan ei sitten välttämättä moneen vuoteen taas tuu tai kilpailu niistä voi olla ihan erilainen sitte! Hae ihmeessä (y) ON: tissit vaan kasvaa ja muuttuu aremmiksi :eek: nälkä tulee useammin, välillä on syönnin jälkeen vähän...
  4. L

    Heinäkuiset 2019

    Soitinpa minäki ekan nla-ajan! 19.12. meen, sillon ois PregLifen mukaan 8+3, nlan laskukaavoilla 8+5. Mutta sehän sitten tarkentuu, eipä nuilla parin päivän heitoilla varmaan niin oo merkitystä. Millaset työtilanteet muilla on? Mulle kävi niin, että sain tässä just vakituisen paikan, jossa...
  5. L

    Heinäkuiset 2019

    @Kumiankka1 no kappas, toivottavasti nähhään! Ootko btw aikonu mennä varhaisultraan? Harmittavasti se Merioulun neuvola lopettaa marraskuun lopussa, ja siihen mennessä ei taida vielä viikot ihan riittää sydänäänien kuulemiseen :unsure: Gyneko, Terveystalo ja Mehiläinen taas on tosi paljo...
  6. L

    Heinäkuiset 2019

    Minä täältä myös varovasti ilmottautuisin heinäkuisiin :love: Ensimmäinen tuloillaan, tuossa kesällä olin kertaalleen raskaana, mutta se päättyi varhaiseen keskenmenoon 6+2. Silloin viivat olivat haaleita, taisin tehdä negan vielä kp27/31 ja haalean plussan kp35/31. Nyt testasin hetken...
  7. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla on työpaikan pikkujoulut perjantaina, menkkojen pitäis alkaa normiaikataululla maanantaina. Tein sitten eilen illalla testin (oli tarkotus oottaa perjantaiaamuun but you know) ja tadaa! Kp27/31 siis tämmönen: https://aijaa.com/oxulss Huhhuh. Sain just muutama päivä sitten tietää, että mut...
  8. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ei tarvi enää jännätä, hanat aukes kuitenki. Liekkö sitten joku varhainen km tai kiinnittymisyritys, kun kuitenkin kerkes oireita olla. Noh, leuka rintaan, lakuja ja pikkasen valkkaria kaupasta nii eiköhän tästä taas nousta. Yk5 tässä taitaa nyt sitte startata. Muoks. Laskin väärin, yk4 tässä...
  9. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Yristyksen alottaminen on kyllä jännää! Tsemppiä heti alkuun jo :love: Mulla onnyt virallisesti menkat myöhässä, kp32 menossa. Mies sano että aikasintaan keskiviikkona antaa mun testata :D kp27 testasin rfsun liuskalla negan, mutta mulla tosiaan se kesken mennyt raskauskin näky vasta kp34...
  10. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter haha oisinki! Piti antaa testit miehelle piilotettavaksi :p
  11. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter ja @sucrine pahoittelut :/ mulla tuli sillon se keskenmeno 6+3, meni spontaanisti tosi "helposti". Mutta raskastahan se on, ei sitä mikään muuta. Mulla on nyt kp29, ja nyt on tullu raskausoloja! Normaalistikin turpoavista rinnoista on tullu raskaat, kroppaa "kuumottaa" ja...
  12. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter voi kökkö :/ uskon kyllä, että tulee pettynyt fiilis tuosta. Se testaamisen ihanuus ja amaluus on kyllä tuossa kiteytettynä. Viime kierrossa testailin niitä selkeitä negoja useamman, niin nyt aattelin ite testata vasta tosi lähellä menkkoja.
  13. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter sielläpä on jännää! Toivottavasti oireet säilyy ja varmistuu plussaksi. Ootko aatellu millon testata uudestaan? @Kumiankka1 nuo "poppaskonstit" on kyllä mielenkiintosia juttuja, että kuinka vähällä sitä voikaan vaikuttaa asiaan. Jospa se sullaki tuottais jo tulosta :) Mulla ei...
  14. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Apustaja mustakin on kyllä kiva lukea muiden omanapailuja! Oon vähän laiskahko ite kommentoimaan muiden juttuihin, yritän aktivoitua :rolleyes: Ja sitä omaa napaa: niiiiiiiin tylsää. Kp21/dpo4?. Väsyttää ja vieläkin tulee reilummin valkovuotoa. Mahassa vääntelee, mutta luultavasti johtuu...
  15. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hellurei pitkästä aikaa! @Audreyy onnittelut plussasta! Joko @peanut_butter on piinailun parissa? Meidän kierrothan alko samoihin aikoihin :ROFLMAO: ON: kp 18 menossa ja ovis oletettavasti takana. Edelliskierrossa tunsin oviksen ekan kerran elämässäni selvästi (eka kierto km jälkeen), nyt en oo...
  16. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter alkoi pe jo menkat, sai testit jäädä kaappiin. Mutta nythän me varmaan saadaan melko samoihin aikoihin jännätä seuraavaa kiertoa! Nyt siis mulla kp3, kierto yleensä sen 30-31pv.
  17. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Nääh, kp2 nyt sitte menossa. Mutta toisaalta, hyvä että kroppa alkoi toimia napakasti heti km:n jälkeen. Kierto pysy tavallisen mittaisena, eli 31pv. @Karvakorvat kiva kuulla! Jospa se oppis tunteen munki kierron hyvin, kun yleensä on tosi säännöllinen.
  18. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onko muilla piinailijoilla vielä tilanteet selvinny? Mulla on menossa kp31 ja muutamat negat tehtynä. Päätin, että lauantaina vasta testaan seuraavan kerran jos ei vuoto ala :D vähän rintoja turvottaa ja alavatsalla välillä lievää särkyä/kipua, mitä mulla ei yleensä ennen menkkoja ole.
  19. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onko muilla tuota Flo-appia käytössä? Miten hyvin se teillä reagoi niihin laittamiinne havaintoihin? Ja kuinka aktiivisesti täyttelette sitä, laitatteko joka pv kaikista kohdista oireet/oireettomuuden? Mulla tosiaan alkuun ennusti tätä kiertoa 34 pvn mittaiseksi, nyt on kuitenkin tiputtanut...
  20. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Rfsun liuska kp27/32-34. Ei jotenkin kuivunut ollenkaan, tuota punaista jäi näkyviin..? Nega aika selvästi. Noh, jos sitä jaksais jonnekin kp30 tienoille seuraavien uittojen kanssa odottaa :D

Yhteistyössä