Hakutulokset

  1. O

    Mitä kaikkea outoa luulit pienenä?

    Oi että siis tuntuu huonolta sanoo tämä mutta lapset on tyhmiä mutta söpöisen tyhmiä mä rakastan lapsia en tiiä miten oon ennen pärjännyt iman sandraa ja sannia mun lapset sandra 7v ja sanni 5v mun vaimo mari, ennen oon itekkin ollu lapsi ja yhtä tyhmä siis hyvällä tavalla tyhmä
  2. O

    jehovan todistajat ja lasten kuritus

    Jos ihan suoraan saan sanoa niin jehovan todistajat ovat hulluja päästä
  3. O

    Kuinka usein tytön alapesu?

    Ihan hyvä niinkuin teet ei saa pestä pyllyä ja pimppiä liian usein sit ne kuivuu koska vesi kuiventaa ihoa liiallisella käytöllä ja sit pimppi kuivuu alkaa kutittaa ja tulehtuu samalla lailla peppu myös
  4. O

    tytön pimppi tulee aina punaiseksi

    Mitä voisin tehdä toisin tätä --> "Me suihkutellaan huolellisesti ja kuivataan" te sitä harvemmin jos suihkuttelette tytön pimppiä esim kerran pari päivässä aivan liikaa aivan liikaa joka toinen joka kolmas päivä ja sit suihkussa myös riippuu jos on joka päivä suihkussa niin sit suihkun...
  5. O

    Pitääkö poikavauvan pippeli asetella jotenkin kun laittaa vaipan?

    Ei tartte vaipat vaan vedät päälle. Mutta en tiiä miten on jos se on ylööspäin tuleeko sitä vaipan yli ei kai vaippanimee kyllä sen mutta ehkä voi tulla pippelin päälle pissaa enn tiiä...
  6. O

    miesten kassien toiminta?

    Ei voi Mutta voi se olla jos panettaa aivan saamaristi ja on hyvä mielikuvitus mutt en oo kuullu että keskellä päivää tulis kellekkään eli vastaus tähän on EI VOI TULLA PÄIVÄLLÄ
  7. O

    miesten kassien toiminta?

    Kassit tyhjentyy unessa jos mies sit nukkuu esim boksereissa niin aamulla sillä on märkä läikkä jossain boksereissä riippuu mihin suntaan pippeli oli kun kassit tyhjentyi
  8. O

    miesten kassien toiminta?

    Joo eli näin se on: palleihin kertyy kokoajan siemennestettä kokoajan keho tuotaa sitä ja se kertyy palleihin ja sit ne tulee täyteen ne pitää tyhjentyä voi ite runkata ja tyhjentää niitä tai jos ei runkkaa niin keho hoitaa tuon itse se hoitaa sen sillälailla että kun nukut niin kikkeli...
  9. O

    Miksi oman pojan miehistymisen "juhlistamista" pidetään paheksuttavana?

    No on se yhtä ällöä kun tulee vertaa pimpistä kun tulee tahmeaa valkoista nestettä pippelistä molemmat siis yhtä ällöttävää mutta se on hienoa kun alkaa se vaihe että nyt tullaan aikuisiksi
  10. O

    Miten varhaisessa vaiheessa voi esiintyä yölliset siemensyöksyt?

    Kyllä niin on se on ihan normaalia mä sain jo 5v yöllä siemensyöksyjä ja 10v niin voi kyllä housut tulla vähän märiksi
  11. O

    Monta yöpukua teillä on per lapsi?

    Voi että jos rasvaa laittaa niin ei sitä voi kaks yötä pitää yks yö vaan sen jälkeen se on ihan likainen siitä rasvasta joskus yöllä niin jopa pitää nousta ylöös ja vaihtaa sen kun se rasva on siinä yöpuvussa jo tullut paljon
  12. O

    Nukkuuko teidän lapset millaisilla yöasuilla?

    Meillä on lämpötila 17-18 ei saa olla enemmän lämpöä ku nukkuu
  13. O

    G: mitä lapsilla on tällä hetkellä päällä? *LAITA KUVA*

    En ite farkuissa pystys nukkuu pitää olla vähän vaatteita kevyitä mulla on nyt päällä bokserit ja t paita
  14. O

    G: mitä lapsilla on tällä hetkellä päällä? *LAITA KUVA*

    Hahha tuo just tyypillistä jotain juttua alapäästä vähissä vaatteissa=esim. Nyt juttu "lapsista nukkuminen", nii aina joku apua pedofiili RELAAAAAX on niitä fiilejä joo mutta joskus pitää reläxätä
  15. O

    Käyttääkö muiden pojat pyjamaa?

    Ha ha ei se oo outoa miten susta tuntuu niin? mä oon 20vuotta nukkunut pikkareissa (boksereissa) ja t paidassa, kesällä boksuissa mutta ilman paitaa.
  16. O

    Käytätkö yöpukua?

    Muuten jos saan sanoo missä yövaatteissa tytöt ovat eniten söpöjä aloitan mitkä ei oo mun makuun tosi (anteeksi-->) rumat on Löysät shortsit ja paita jotain tosi löysästä en tykkää vähän parempi on pitkät housut ja paita ja eniten söpöä on aivat ehdoton ykkönen pikkuhousut ja t paita, ja...
  17. O

    Käytätkö yöpukua?

    Jo nukkuu alasti niin onhan niitä paksuja täkkejä mä nukun boksereissa ja t paidassa jos on -20°C niin mulla on paksu täkki päällä on ihanaa vetää se päälle kun on kylmä ulkona ja talviaamuna jos on -20°C ja vapaapäivä niin ai että kun on ihanaa vaan käntää puolta vetää täkki ylemmän ja jatkaa...
  18. O

    Lasten synttäreillä jaettavat lahjapussit

    Jaa sulla on 4v poika oon poika itekkin 24v nyt mutta kun olin 5-16v niin en muista koskaan saaneeni mitään pussia ja tulin joka vuosi niitten synttäreille ja niin tuli muutkin. Jos halut antaa pussin mene kauppaan ja karkkiosastolle ja kaikille irtokarkkia 2eurolla tulee reilusti karkkia...
  19. O

    Annatko lapsen kaverisynttäreillä läksijäislahjan?

    En muista saaneeni ikinä mitää pussia keneltäkään oon ollu monessa syttäreissä johtuuko se kun oon poika ja "poikakavereiden" luona poijat ei anna pusseja ehkä enemmän tytöt antaa mun sisko valitti kerran ett täh täällä oli vaan kolme karkkia sit isä sanoi mutta sillä oli monta muuta joille...

Yhteistyössä