Hakutulokset

  1. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    En ole tänne jaksanut tulla päivittämään kuulumisia positiivisen raskaustestin jälkeen ollenkaan. Minut voi siis poistaa listoilta. Eilen oli varhaisultra ja kaikki oli hyvin <3 Kiitos kaikille meitä matkan varrella tsempanneille ja tsemppiä kaikille hoidoissa oleville <3
  2. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Meillä on sama pp näköjään menossa. Mulle siirrettiin 5pv blasto. Tänään huomasin aamulla, että housuihin oli tullut myös tuollaista kuvailemasi kaltaista vetistä valkovuotoa tms. Ihmettelin sitä myös että mistä johtuu. Minulle tehtiin n. Vuosi sitten edellinen siirto lääkeavusteiseen kiertoon...
  3. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tarvitsisin vähän apua. Olen menossa PASiin. Sunnuntaina sain clear bluen kaksoishormonia näyttävään testiin vilkkuvan hymynaaman. Maanantaina kävin ultrassa, jossa nähtiin hyvännäköinen limis ja 16mm johtofolli. Testasin maanantaina myös iltapäivällä, jolloin testi vilkkui edelleen. Nämä...
  4. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ei onnistunut tähän kiertoon siirto. Ovis oli tänään maanantaina niin 5-päiväisen blaston siirto sattuis viikonlopulle. Harmittaa ja ärsyttää. Mun tuurilla ensi kuussa sama tilanne. No, toivotaan että sitten vihdoin paremmalla onnella. Edellisestä siirrosta kulunut jo 9 kuukautta. Tää...
  5. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla tuli tänään positiivinen ovistesti. Sitten soitti hoitaja että 5 pv blastoa ei voida siirtää nyt kun menis lauantaille. Lupas kuitenkn tuplatsekata lääkärin kanssa tilanteen. Onko kenellekään ollut vastaavaa tilannetta? Onko siirtoa tehty tällaisella aikataululla?
  6. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Taidanpas siis perua ajan.
  7. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Vähän hassu kysymys mutta menisittekö ottamaan tatuointia kovin lähellä alkionsiirtoa? Mulla on tatska-aika 19.9. ja laskeskelin että oviksen pitäisi olla ihan niihin aikoihin. Mulla tehdään siis luonnollisen kierron PAS 5 pv blastolla. Mitä olette mieltä? :D
  8. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onko jollain faktatietoa Naikkarin (nykyinen Tilkka) kesäsulusta? Kuullut paljon ristiriitaista tietoa siitä. Keväällä sanottiin, että 24.8. jälkeen alkavasta vuodosta voi ilmoittautua, Viikko sitten kun olin heihin yhteydessä niin sanoivat että viikosta 25 lähtien. Nyt sitten kaverille oli...
  9. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ehkä mä sitten uskallan kokeilla
  10. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tässä ketjussa joskus on varmaan puhuttukin akupunktiosta alkionsiirron yhteydessä. Kyselin eräältä akupunktiotyypiltä asiasta ja hän suositteli sitä tehtäväksi siirtopäivänä ja siitä seuraavana päivänä. Mietin vaan millainen shokki se on kropalle, jos en ole koskaan ennen sellaisessa käynyt ja...
  11. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Toki siinä tulee varmaan se keltarauhashormonituki mutta ei muuta
  12. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lääkäri ilmoitti, että seuraava PAS tehdään luonnolliseen kiertoon! Tikuttelin mielenkiinnon vuoksi viime kierrossa ovista ja se tuli kp 18, jonka jälkeen kp 31 alkoi vuoto. Eli kaiketi vihdoin oma kierto päässyt oikeille urille vuoden säätämisen jälkeen!
  13. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Viikon 35 jälkeen alkavasta vuodosta voi ilmoittautua siirtoon, nyt on se kesäsulku. Mutta odotttaminen ei haittaa ollenkaan kun tietää että on iso määrä alkioita odottamassa. Mulla tutkittiin epäsäännöllisten menkkojen vuoksi kilppari -ja prolaktiiniarvot mutta ne oli onneksi kunnossa...
  14. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulle tehty kaksi kertaa just tuo kromosomitestaus ja molemmilla kerroilla kävi raju kato alkioissa. Ekalla kerralla 10 hyvin kehittynyttä blastoa> 1 terve. Toisella kerralla 19 hyvää blastoa> 9 tervettä. Eli kyllä päälle päin hyvästä voi löytyä kromosomitestauksen kautta vikaa... EDIT: äh nyt...
  15. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos kattavasta vastauksestasi sain hyvin selvän mitä tarkoitit. Tavallaan toivon, että verikokeesta löytyy jotain. Se selittäisi niin monta asiaa. Katsotaan. Lääkäri soittaa 10.7. Tuloksista.
  16. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onko kenelläkään kokemusta koholla olevasta prolaktiini arvosta? Lääkäri passitti mut siihen sekä kilpparitesteihin, kun tämä vuotohäiriö on osoittautunut ongelmakseni... Onko siihen jonkinlainen lääkitys ja kuinka nopeasti arvot yleensä saadaan laskemaan ym?
  17. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulle saa joku lahjoittaa omat ei toivotut menkat :DD kp 46 ja Terolut-kuuri loppui lauantaina. Vieläkään ei näy eikä kuulu...
  18. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla jo kp 38 eikä menkkoja näy eikä kuulu. Aloitin torstaina lääkärin pyynnöstä Terolutit että saatais ne alkamaan ja päästäis siirtoon. Tosi ärsyttävää ku ei tää kroppa toimi enää ilman Teroja (paitsi punktion ja alkionsiirron jälkeen tulleet aina ihan ajallaan! Uskomatonta...)
  19. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä taas vaihteeksi menkat myöhässä. Tänään kp 32... Alkais nyt vaan pian että pääsisi alkionsiirtoon! Tää mun kroppa on ollut kyllä ihan sekaisin siitä lähtien, kun hoidot alkoivat! @kirsillevauva toivotaan että miehesi kromosomit kunnossa. Muuten se olis sitten varmaan tämä meidän PGD...
  20. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lääkäri soitti. Saatiin 8 siirtokelpoista, tervettä blastoa<3 näiden lisäksi yksi blasto on jonkun mosaikismin sisältävä mutta on silti siirtokelpoinen. Siirrettäisiin kylläkin tarvittaessa vasta, jos pakkanen olisi muuten tyhjä. Eli tässä meidän toinen PGD numeroina jotta hahmottaa, kuinka...

Yhteistyössä