Hakutulokset

  1. P

    Vertaistukea lapsen asioiden hoitoon.

    Eli jutun nimi on se, hoidan avopuolisoni ja tämän exän yhteistä lasta 1-3 viikonloppua kuukaudessa. Alkaa vaan pikku hiljaa kypsyttää äidin käytös. Olen vain ämmä, lehmä, lortto, yms. Kun keskustelevat mieheni kanssa tai keskustelemme äidin kanssa. Enemmän ongelmaa kuitenkin aiheuttaa jatkuva...
  2. P

    Vaikea suhde lapsen äitiin. Masennusta, haukkumista, pompottelua.

    Sitä olen ajatellutkin, mutta äiti käyttäytyy aina viranomaisten nähden siististi ja kypsästi ja lastenvalvoja ollut aina äidin puolella. Perus asiat lapsella kuitenkin on kunnossa ja se tärkeintä että lapsestaan huolehtivat ja rakastavat. Minä olen apuna minkä psytyn (ja saan). Yritinkin...
  3. P

    Avovaimo vieraissa pöydissä

    Itsellä ei ole kokemusta taikka käyttäydy vastaavasti mutta mieleen vaa juolahti että mitä jos nainen vaan tulee paremmin miesten kanssa juttuun ja läppä lentää ns. vapaammin. Monesti naisten seurassa joutuu varomaan sanojaan kun aina joku vetää herneen nenään ja draamaa luvassa. Sitä en toki...
  4. P

    Vaikea suhde lapsen äitiin. Masennusta, haukkumista, pompottelua.

    Meillä on todella vaikea suhde miehen lapsen äidin kanssa. Tilanne ei sinänsä haittaisi mutta olemme tekemisissä miltei joka toinen viikonloppu kun lapsi tulee meille ja minä olen kaksin lapsen kanssa viikonlopun kun isä on töissä. Meillä on tietyt säännöt että lapsen äiti tuo lapsen minun...
  5. P

    Flunssa, liman oksentelu, pääkipu, huimaus, väsymys,

    Okei. Kiitos. Toisaalta mikä vaan oire voi olla raskausoire. Tässä vauvakuumeisena vaan aina toivoo parasta ja pelkää pahinta. Viosia sitten kun olin raskaana jotenkin vaan aavistin sen ja tein testejä jotka näytti kokoajan negaa. mulle alkoi menkat ja plussasin menkkoken jäleen mut se meni...
  6. P

    Flunssa, liman oksentelu, pääkipu, huimaus, väsymys,

    En mä tosta viemäristä osaa sanoa mutta ainakin vessassa oon huomannu että hajuaisti herkillä kun avaa pöntön kannen nii se haju saa yökkimään. Sori luulin että oot koli provo hermotkin tuntuu pettävän entistä helpommin mutta sekin menkkoken piilliin. Testiä en uskalla tehdä kun en uskalla...
  7. P

    Flunssa, liman oksentelu, pääkipu, huimaus, väsymys,

    Ei pyge. Viemäri tukossa kinkkurasvoista ja koko huone eristetty räjähdys vaaran takia
  8. P

    Flunssa, liman oksentelu, pääkipu, huimaus, väsymys,

    Oon ollut flunssassa nyt ties kuinka kauan ja oireet vaan kummallistuvat. Aluksi oli normaalia nenän vuotamista ja tukkoisuutta sitten alkoi kurkkukipu ja lima muuttui keltaiseksi paakkuiseksi sitkeäksi mönjäksi ja yskiessä irtoaa räkäpalloja mitä täytyy käydä sylkemässä pönttöön. Parina aamuna...

Yhteistyössä