Hakutulokset

  1. osku

    Marraskuun taaperot 2006 :)

    Näin emsimmäiseksi onnittelut mimosalle ja koko perheelle :heart: Nyt on käyty 1-vee neuvolassa ja meidän ukkeli oli 10900 g ja 76 cm (lähtömitat 2950g ja 47 cm) . Piikit saatiin edeltävänä päivänä ja hirveä paukama nousi viitosrokotetteesta. Toista pientä ressukkaa ku oli jalka kipeenä...
  2. osku

    Marraskuun taaperot 2006 :)

    Kiitokset onnitteluista Oskarin puolesta :D Ja onnittelut Kaapolle Meillä vietettiin 1-vee synttärit hiukan etuajassa 24.11. Sattui sopivasti viikonlopulle, jolloin kaikki kaverit pääsivät käymään. Ajattelin alunperin, että pidetään sellaiset pienimuotoiset juhlat, nooh... Kävihän noita...
  3. osku

    Marraskuun taaperot 2006 :)

    Kirjoitetaanpa uudestaan kun kone heitti verkkoyhteydet jonnekin bitti tuuliin :headwall: Onneksi olkoon kaikille 1-wee täyttäneille Oskarilla on 28. päivä synttärit ja totta kai niitä juhlitaan. Ajattelin tehdä ykköskakun, mutta mietin mitä sinne laittais väliin. Onko ehdotuksia? Voiko...
  4. osku

    ROTA-virus

    Meidän ukkeli oli 15 viikkoinen kun annettiin ensimmäinen rokete ja sitte seuraava 5 viikon päästä. Olin itsekin hiukan myöhäisherännyt, mutta ei ongelmia. Ei ollut kyllä mitään ihmeellistä sivuvaikutusta, muuta kuin hiukan enemmän kiukuttelua.
  5. osku

    MarraskuunVauvat 2006

    HIMPULA23 no onpa hyvä ettei se ole vain meillä tapahtuvaa toimintaa. Meillä Oskari nukkuu vielä kahdet päikkärit 1,5-2 h x 2. Riippuen tietenkin päivästä.
  6. osku

    MarraskuunVauvat 2006

    Pitkästä aikaa kirjoittelen. Ei ole tullut kirjoitettua, mutta luettua ahkerasti. Muistin aamulla miksen ole kirjoittanut. Meidän kone "heittää" pois netistä aina tietyn väli ajoin, joten kun olen saanut kirjoituksen valmiiksi ja lähetän, kone sanoo vanhentunut sivu. Kaikki teksti menee...
  7. osku

    MarraskuunVauvat 2006

    Heipä hei pitkästä aikaa! Kesä oli ja meni... Päästiin sentään käymään kesälomareissu, kylläkin Suomen maalla. Kävimme miehen siskon luona Nummelassa ja sieltä kohti Turkua ja eiku Lappajärven kautta kotiin takaisin. Reissu meni kyllä tosi hyvin, vaikka mammaa hiukan jännitti Oskarin...
  8. osku

    MarraskuunVauvat 2006

    Meillä Oskarilla oli myös lakkoilua tissillä kesäkuun alussa kun teki hampaita. Onneksi siitä ollaan päästy ja tissi maistuu jälleen. Teen kuitenkin sillä tavalla että annan tissiä ennen ruokailua, koska se ei maistu sen jälkeen ollenkaan, kääntää pään vain pois päin. En tiedä onko se oikea...
  9. osku

    MarraskuunVauvat 2006

    Kiitos tiedosta. On vain tosi ikävää, kun ei itse ole lainkaan osallistunut tuollaisiin keskusteluihin. Nooh, eipäs sille mitään voi... Katariina nykyisin yh-äiti tai jotain???? :laugh: :laugh:
  10. osku

    Samalla nimellä kirjautujat?

    Kävin tänään lukemassa pitkästä aikaa omia tietojani ja ihmetykseksi sain huomata, että " olin " käynyt kirjoittelemassa yksinhuoltaja palstalle juttuja. En vain ole tietoinen kirjoituksista. Olin hämmästynyt ja kummastunut :/ Voiko olla, että joku muu on kirjaunut samalla nimimerkillä ja ne...
  11. osku

    MarraskuunVauvat 2006

    Nyt on jotain ihmeellistä tekeillä... Kävin katsomassa omaa profiiliani ja siellä oli käyty jotain yksinhuoltaja keskusteluita meikäläisen nimimerkillä. Onko muille sattunut sellaista? Olin ihan ihmeissäni että mikä tää juttu on. Voiko olla että jollakin on sama nimimerkki ku mulla ja nyt sitte...
  12. osku

    MarraskuunVauvat 2006

    Heipä hei pitkästä aikaa!!! Meillä pikku oli viime viikon niin kärttyinen ettäää!!! Kieltäytyi tissin syömisestäkin. Meinas äidille iskeä epätoivo :'( . Nooh, onneksi selvisi syy siihen lakkoiluiluun, puskee ensimmäisiä hampaita maailmaan. Oskari ei edelleenkään syö tissiä muulloin kun on...
  13. osku

    vauva 7 kk

    HEP HEP!! JA KIITOKSIA =)
  14. osku

    Mikä vaimossa ärsyttää eniten

    - On omasta mielestään "kaikkitietävä" - Pyrkii olemaan "pomo" koko ajan - Tekee toki kotihommia, mutta on laiskempi kuin minä - Huolimatta edellisestä, moittii että minä en tee tarpeeksi - Kontrolloi koko ajan tekemisiäni - Ei ymmärrä rahan käytön päälle mitään. Eli käyttäisi vaikka koko...
  15. osku

    Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

    Mitä se sivun merkkaminen tarkoittaa ja miten se toimii??? :/
  16. osku

    Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

    Mitä se sivun merkkaminen tarkoittaa ja miten se toimii???
  17. osku

    eri isä, eri kohtelu

    \ Tottakai se olisi sinun mielestä täydellistä, kun voisit siirtää hoitovastuuta pienemmästä lapsesta ex-miehellesi jolla ei ole osaa eikä arpaa sinun nuorempaan lapseen liittyen. Tottakai ja se olisi varmasti hauskaa myös lapsen kannalta. Samoin se että pienempi lapsi saisi enemmän lahjoja ja...
  18. osku

    Haluan lapsen isän takaisin.

    \ Eihän tässä ollut kyse siitä, että mies olisi haikaillut ruohoa aidan toiselta puolelta! Sehän oli nimen omaan niin, että mies olisi halunnut jatkaa suhteessa, mutta nainen ei halunnut. Onhan työt tehtävä kuten ennenkin, joten suhteen onnistumiselle oleellinen asia on se jaksaako vaimo nyt...
  19. osku

    Haluan lapsen isän takaisin.

    Ei se mahdoton ajatus ole, mutta hyvin epätodennäköinenhän tuon onnistuminen on. Miksi sinä esimerkiksi nyt "jaksaisit" paremmin miehen työntekoa ja poissaoloa kuin aiemmin? Miksi jaksaisit pitkän ajan kuluessa olla suhteessa mieheen, jonka jo kerran olet havainnut itsellesi sopimattomaksi...

Yhteistyössä