Hakutulokset

  1. sasu79

    Marrasvauvat 2007 marraskuussa

    minäkin pääsin vihdoin koneelle. Tyttömme syntyi siis jo 20.10. On ollut melkoinen hulina kahden pienen kanssa (isosisko 1.2v). Päivät menee niin nopeeta, etteipä sitä muuta ehdi kun lapsia hoitaa. Onko muiden vauvoille tullut jo hormooninäppyjä? meillä on jo kauheesti vaikka ikää on 3 vkoa...
  2. sasu79

    *Marrastähdet '07* Lokakuussa

    pikaseen: meille syntyi tyttövauva 21.10 klo 23.30. vauva oli 3550g ja pituutta 52cm. Lapsivettä tihkui jo 17.10 ja sit kun kävin varmistaa asian ottivat sisälle. Lapsiveden mentyä kokonaan alkoi supistukset ja viiden tunnin kuluttua auva oli sylissä. Epiduraalia odottelin tunnin ja itku pääsi...
  3. sasu79

    *Marrastähdet '07* Lokakuussa

    HUOMENIA! onneksi olkooon emmamma!!!! Aiotteko pitää Alma nimen? Täällä olisi vuoden ikäinen kaima. eilen pyllerö sitten antoi merkkiä tulostaan. Maha valahti aivan alas. On niin mahtavaa, kun saa kunnolla hengitettyä! Mä vaan pelkään ettei mun apujoukot ehdi tulla hätiin. Perjantaina olisi...
  4. sasu79

    *Marrastähdet '07* Lokakuussa

    viimeinen lääkäri ja kokoarvio takana. Pieni lapsukainen oli nyt, vain 2780g. Eipä siinä mitään, esikoinen oli prikulleen samankokoinen, mutta syntymäpainoa olikin 3750g. Taitaa tulla taas kova loppukiri. Ei ole ihme, että raskausarvet on edellisestä aivan kauheet resorit. Neuvolantätikin...
  5. sasu79

    *Marrastähdet '07* Lokakuussa

    onko jollain ollut kokoarvio kotkassa? mitä se pitää sisällään? siis onko ultraa vai kamala kopelointi, joka sattuu kun vietävä. Vaasassa oli vaan sellainen. Maanantaina olis aika. tosta autokaukalosta. Vähän alkoi vi*****aa, kun huomattiin ettei meidän tila-autosta (opel) saa airbackkiä pois...
  6. sasu79

    *Marrastähdet '07* Lokakuussa

    loppua kohden mennään. Nyt on supistukset onneks jääneet pois. Yöt on tosi hankalia. Uni tulee vasta kahden aikoihin ja esikoinen heräilee heti painajaisiin, kun saa unesta kiinni. Onneks on niin mahtava mies, että hoitaa tilanteen, muttei siinä huudossa unta kyllä saa. Mulla oli ekan kanssa...
  7. sasu79

    *Marrastähdet '07* syyskuussa

    neuvolassa käyty. Mulla on ollu iltaisin kunnon supistuksia jo neljänä iltana. Terkka käski mennä heti päivystykseen, jos vielä käy niin. Ehdotonta lepoa. Käytännössä aika hankalaa, kun villi 1v. ei oikein osaa pysyä paikallaan. 2 viikkoa vielä pitäisi pysyä sisällä.Mullahan siirrettiin eka...
  8. sasu79

    *Marrastähdet '07* syyskuussa

    katjuzalle tsemppiä! Olipa vatsa todella valahtanut alas. Mulla on alkanu supistelemaan aika tavalla iltaisin. En edes ole halunnu laskea minuutti välejä, kun en viitsi lähteä turhaan 60 km päähän takaisin käännytettäväksi. Yöt on myös aika hankalia, kun pyllerö harrastaa jotain jotain kunnon...
  9. sasu79

    *Marrastähdet '07* syyskuussa

    Moi todella pitkästä aikaa!! Maha alkaa todella olla tiellä... neuvolassa kaikki ollut hyvin. Joku kirjoitteli hemoglobiinin tippumisesta. Itsellä eka raskauden aikana hb oli lopussa alta 100. Nyt uudella paikkakunnalla neuvolatäti osasi sanoa miksi rautalääkkeet ei tehoo. lääke tulee ottaa...
  10. sasu79

    yöheräily

    Kuinka kauan yöheräily on muilla kestänyt? Meidän on pakko vaihtaa vaippa yöllä, koska muuten tulee läpi (kuten viime yönä). Neiti nukahtaa paremmin, kun saa maidon. En usko, että meillä ainakaan on seurustelusta kyse. Nyt ollaan koitettu vaihtaa rytmiä, että herätään jo klo 8 ja päikkärit ja...
  11. sasu79

    yöheräily

    Meidän vuoden ikäinen neiti on alkanut heräillä yöllä ja valvoo kaksi tuntia. Ennen nukkui 12 h putkeen, mutta nyt on tapahtunut joku ihme juttu. Neiti menee nukkumaan klo 21 ja herää 8.30. Yöllä sitten valvotaankin 2 h klo 3-5. Mikä juttu tää on????Neiti syö illalla puuron ja juo vellin...
  12. sasu79

    Taaperoiden kotiäidit:kuinka paljon "harrastatte" lapsen kanssa?

    me ei olla juurikaan vuoden ikäisen kanssa mitään harrastettu. Koen aika ahdistavana, jos pitää aikatauluttaa vielä arkea lisää. Kyllä käydään hiekkalaatikolla ja nähdään muita, mutta itsellä ei ole kyllä resursseja "parempaan". Voi toki johtua siitä, että olen taas raskaana rv 30. Katsotaan...
  13. sasu79

    lakki päässä

    Miten teitä on neuvottu pitämään lapsella korvaläpällistä hattua päässä? Itse olen aika hysteerinen hatun kanssa, kun on ollut jo kaksi korvatulehdusta. Ajattelin, että hattua pitää pitää kaksi vuotiaaksi, mutta neuvolatäti sanoi ettei sillä enää vuoden iässä ole merkitystä.
  14. sasu79

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    MOI! Mä kävin tänään taas sokerirasituksessa, kun edellinen raskaus oli gestaatiodiabetes. Nyt ei luojan kiitos ollut. Tulehdusarvot oli 30, mutta kuuluu kuulemma raskauteen, enkä saanut mitään antibioottia. Itse olen sairaanhoitaja enkä oikein usko asiaa. onko muilla kokemuksia? sasu ja...
  15. sasu79

    **ELOVAUVAT 2006**

    Pitäiskö sitä tulla jotain viestiä onko hyväksytty??? Mä laitoin jäsenyyshakemuksen kauan aikaa sitten, mut mistä tiedän onko mut hyväksytty????
  16. sasu79

    **ELOVAUVAT 2006**

    terveisiä yövuorosta! Jäsenyyttä haettu!
  17. sasu79

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    terveisiä yövuorosta! Tää on kyllä persiistä valvoa ja odottaa vauvaa. esikoisen aikana loppu potkut, eikä nytkään tunnu mitään. No kuukauden päästä viimeiset yövuorot ja sitten saa riittää. Kyllä se päivätyö alkaa houkuttelemaan, mutta onneksi sitä ei tarvi miettiä kohta vuoteen! Voi pyllerö...
  18. sasu79

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    Jospa mäkin kerron jotain itsestäni eli 28v. mies on 27v.(samana vuonna kuitenkin synnytty). Ammatilta psykiatrinen sairaanhoitaja, ja aika kyllästynyt sellainen. Meillä on 9kk tyttö, jonka kanssa on vilinää. Ihanaa on ollut olla kotona, mutta nyt viikon ollut töissä. Mies on ope, joten...
  19. sasu79

    **ELOVAUVAT 2006**

    Kamalat uudet sivut! Olen hukassa kokoajan! Eilen neiti otti ensimmäisen itsenäisen askeleen ja on vasta 9kk!! Minusta kyllä liian aikaista, mutta ei sitä aloillaankaan saa pidettyä. Kohta meidän vauva kävelee, apua! Kuumuus koettelee... mahani kasvaa. Ultrassa siirsivät tosin laskettua...
  20. sasu79

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    HelmenTyttö : vaikea sanoa missä synnytän, kun muutamme kouvolaan elokuussa :ashamed: . Kotkassa kai??? Valaiskaa, joka tietää...

Yhteistyössä