Hakutulokset

  1. M

    ~KesäMassut 2007~

    Tuomassa vauvauutisia. :heart: PikkyMyy laittoi viestiä: Ihana suloinen poikamme syntyi viimein käynnistettynä rv:lla 41+6 21.6.2007 klo 4.45. Poika on keskolassa keräämässä voimia, mutta voi hyvin.
  2. M

    ~KesäMassut 2007~

    Viestintuojana toimin. PikkuMyy-80 laittoi viestiä: Lapsivettä vähän näköisesti, joten otetaan sisään ja laitetaan oksitosiinirasitukseen. Huomenna sit tarvittaessa sytotekilla käynnistys. Aikamoinen helpotus tietää, että tod.näk. lähden täältä vauvan kanssa. Tsemppiä muille kärvistelijöille...
  3. M

    merirosvosynttärit, vinkkiapua kaipaan!!!

    Huivit päähän tytöille. Mutta tässä vähän kysymyksen vierestä: http://web.dansukker.com/Default.aspx?ID=268
  4. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Heips! Onnea kaikille PLUSSANNEILLE!!! :flower: :flower: :flower: :flower: Saatiinhan tähän pinoon onnistumisia, kivaa! Mulle ei mitään uutta tällä erää, menkkojen odottelen loppuviikoks alkavaksi, sit pääsis taas piikitteleen =) Hyviä vointeja kaikille!
  5. M

    Ekaa kertaa ivf

    Hei! Onpa ihanaa että täällä löytyy muitakin oman ikäisiä "kohtalontovereita"... Minä vuosimallia -68 ja mieheni -63. Asustelemme Ruotsissa ja täällä käydään hoidoissa. Miehelläni on lapsia entisestä liitosta ja minulla taas ei lapsia. Vika löytyi minusta, nuoruudessa saatu ja pois hoidettu...
  6. M

    Milloin menkat km:n jälkeen?

    Mulla oli keskenmeno tammikuussa raskausviikolla 11. Menkat alkoi n. 5 viikon päästä
  7. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Hei kaikille! Pahoittelut ja isot :hug: kaikille neganneille. Olen käynyt päivittäin lukemassa kuulumisianne ja ihmetellä todella täytyy että näin huono onni on ollut tässä pinossa. Toivottavasti joku aloittaa pian plussaukset =) ON: Mulla tuli siirron keskeytyksen jälkeen heti viikon...
  8. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Hei! Mai poistuu kanssa taustoille... Tuli tehtyä turha reissu Faluniin. Lääkäri kutsui huoneeseensa, ei siihen johon normaalisti ollaan menty, joten aavistin heti että jotain on vialla. Hän sanoi että hedelmöittynyt alkio ei ole siirto kelpoinen, että siitä ei kehittyisi raskautta. :'( ,Voi...
  9. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Aurinkoista lauantaita kaikille! Äsken soittivat klinikalta ja yksi munis oli hedelmöittynyt! Toivottavasti se on vielä maanantaina klo 11 "hengissä". Eipä tarvinnut miettiä laitetaanko yksi vai kaksi... Tässä sitä taas ollaan... kaikki on yhden alkion varassa, tietenkään siihen ei...
  10. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Hei! Pippurille ja Unelmalle isot :hug: , tsemppiä ja voimia teille. On tosi ikävää että kaikkien raskaiden hoitojen jälkeen käy noin, on se niiiiiin väärin. Älkää tytöt lannistuko! No niin punktio takana... Kahdesta munrarakkulasta saatiin kaksi munasolua, ihanaa. Kyllä kovasti jännitti...
  11. M

    Recaro:n turvaistuimet

    Meillä on ollut tuo Recaro Start käytössä jo pidempään ja kovasti tykätään. Meillä hemmo on joutunut istumaan autossa varsin paljon ja minusta on ollut helpompaa, kun kaveri näkee suoraan eteenpäin ja minut kanssa. Kitinöitä ei pahemmin kuulu. Ja nyt kun tulee jossakin vaiheessa toisen tuolin...
  12. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Hei taas! Tulin taas malttamattomana kertomaan että pääsen kuin pääsenkin perjantaina punktioon!!! Vaivaiset kaks munasolua mullekkin on kehittynyt, mut toivotaan tosiaan ettei se määrä, vaan laatu ratkaisee. Ihanaa että tässä meidän pinossa on ahkerija kirjoittajia ja tosiaan toisia kovasti...
  13. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Heips! Unelmalle ja Siisamille peukkuja hedelmöitykseen! Tuli siis aamulla käytyä taas ultrassa ja verikokeissa. Verikoe oli näyttänyt jo eilen että munikset olisi jo valmiita punktioon, mutta ultrassa ei näkynyt niin. Joten lääkäri halusi tarkistaa asian. Nyt odottelemme että iltapäivällä...
  14. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Heips taas! Oli tultava kertomaan... Äsken soittivat perään ivf:stä ja huomen aamulla olisi taas mentävä verikokeisiin ja ultraan... Lääkäri oli kattonut verikokeen tuloksia ja ei kuulema täsmännyt ultran kanssa. Hoitaja ei osannut oikein sanoa että mitä se tarkoittaa... Nyt oon mäkin sit ihan...
  15. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Hei! Ultra takana ja vain vaivaiset kaksi munasolua oli kehittynyt. Ei päästy vielä tällä viikolla punktioon. Jatkan piikityksiä vielä perjantai-iltaan ja lauantaina irrotuspiikki. Ens maanantaina on sit punktio päivä. Hoitaja sanoi että on mahdollista että vielä ehtisi tulla lisää muniksia. On...
  16. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Onnea Siisami ja unelma tiistaiseen punktioon!
  17. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Hei vaan kaikille! Eilen kävin verikokeissa ja tänään soittivat että kaikki on ok. Tiistai aamusta olisi ultra ja verikoe. Jos munikset on hyvin kasvaneet niin varmaan aikataulu säilyy ennallaan ja punktio saadaan tehtyä viikon 15 aikana. Vähän jännittää paljonko nyt on kehittynyt, eka ivf:ssä...
  18. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Moi! Tänään soittelin verikokeen tuloksia ja hyvältä näytti. Tänään otan Ovitrelli piikin. Vähän outoa aloittaa sillä, koska yleensähän se on irrotuspistos. Sanoivat että tällä tavalla tällä kertaa, antaa kuulema potkua piikityksien aloitukseen. Sitten jatkan sumutuksia perjantai iltaan saakka...
  19. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Heips kaikille! Huomenna selviää pistosten aloituspäivä, yes! Mä olen vain käyttänyt hoidoissa synarelaa ja gonal-f:ää joten muista aineista ja niitten eroista en tiedä mitään. Synarelasta on tullut kuumia-aaltoja aivan hullun lailla "mummotauti" ja mielialat vaihtelee niin ettei itekkään...
  20. M

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Hei kaikille! Mä kävin tänään verikokeissa, keskiviikkona saan kuulla vastauksen milloin saan aloittaa piikityksen. Mä olen Jyväskylästä lähtöisin, mutta nyt olen asustellut Ruotsissa viimeiset puolitoista vuotta ja mä käyn näitä hoitoja täällä puolen rapakkoa. Suomessa taitaa olla aika korkea...

Yhteistyössä