Hakutulokset

  1. I

    Äitejä vm -78?

    Täällä äiti -78 Lahdesta. Tyttö 03/06 :wave:
  2. I

    onko täällä Elimäen suunnalta ketään?

    Minä olen kotoisin Elimäeltä. Nyt jo kyllä kohta 10v olltu poissa sieltä,mutta lapsuudenkoti siellä edelleen ja paljon vietettään aikaa sieelä varsinkin kesäisin edelleen. Elimäki on pieni kunta, ja vähän jakautunut Elimäen kirkonkylään ja Korian osaan, molemmissa omat palvelut jne. Lapsille...
  3. I

    Omaisen sperma

    Hei! Tiedustelenpa nyt täältäkin, eli onko kukaan käyttänyt kaverin tai miehensä isän tai veljen spermaa? Siis niinsanotulla muumimukimenetelmällä eli itse ruiskuttaen? Tiedän saavani miljoona yök-yök-vastausta, mutta meillä on jo otettu asia puheeksi (iso)isäkokelaankin kanssa. Ajatuksena on...
  4. I

    Tapaaminen Kuopiolaisille äideille!

    Trubella on tapaaminen huomen kyllä. Truben hintataso on mielestäni ihan normaali kahvila-hintainen ei mikään erityis kallis. Ja Trubella on meidän tapaamisiin suhtauduttu tosi mukavasti vaikka ääntä lähtee porukasta ja lapset juoksentelee ympärillä. Tule huomenna mukaan niin suunnitellaan...
  5. I

    KUOPIO!!!!!

    Kyllähän sitäkin on koitettu,mutta ne eivät valitettavasti ole oikein porukkaa mukaan keränneet. Varmaan kesällä enenänkin innostuneita voisi olla B) mutta me tullaa mukaan kyllä jos muistakin innostuneita löytyy myös nyt talven aikana..MUTTA HUOMENNA KAIKKI JOUKOLLA MUKAAN TRUBELLE KLO 11...
  6. I

    Tapaaminen Kuopiolaisille äideille!

    Kyllähän meitä innokkaita tapaamiseen tulijoita on nyt kivasti mukaan tulossa =) ELi TIISTAI 22 PÄIVÄ ON TAPAAMINEN JOUKKOON MUKAAN MAHDUVAT KAIKKI INNOKKAAT!!!
  7. I

    Tapaaminen Kuopiolaisille äideille!

    Me ainakin tullaan mukaan tapaamiseen edelleenkin =) innostuneita on varmasti ,mutta moni pelästynyt näitä kirjoituksia täällä,mutta jätetään ne omaan arvoonsa ja järjestettään tapaaminen. Miltäs kuullostaisi TIISTAI 22.2 klo 11? Ja KAIKKI OVAT TERVETULLEITA NIIN ÄITIDIT KUN VASTA ODOTTAVAT...
  8. I

    Tapaaminen Kuopiolaisille äideille!

    \ ÄITIHÄN HÄNKIN ON VAIKKA LAPSI ENKELINÄ!! Menepä itseesi ja mieti vähän. Itsekkään et tiedä mitä elämässä voi sattua. Varmaankin seuraaksi keksitte että minä en sokeuteni perusteella ole tapaamisiin tervetullut saati että niitä olisin järjestämässä? Tapaamisissa on ollut kivaa ja toivonkin...
  9. I

    Tapaaminen Kuopiolaisille äideille!

    Nostettaans tätä tapaamisen lähestyessä että kaikki innokkaat huomaa sen =) Ja kaikki mukaan rohkeesti nyt!!
  10. I

    kuopiolaiset äidit!

    Kyllä aivan oikein pätelty. Kyse on opaskoirasta. Voin kertoa että sydänystävä keneestä kirjoitin ei käy näissä tapaamisissa ja olen tutustunut häneen Uusia ystäviä palstan kautta sen verran tarkennusta. Tulaa perjantain tapaamiseen mukaan =)
  11. I

    Tapaaminen Kuopiolaisille äideille!

    Onko kuinka paljon ilmottautuneita jo? Nyt loputkin mukaan vaan!!!
  12. I

    Tapaaminen Kuopiolaisille äideille!

    Me tullaan varmasti mukaan =) Miten olisi perjantai? Tiistaina on ihan mahdotonta päästä vauvan lääkärin takia,mutta muut käy järjestellen, perjantaille olisi vielä aikaakin sen verran että kaikki innokkaat ehtisi ilmottautumaan mukaan! Tosi kiva viitsit alkaa järjestämään tapaamista =)
  13. I

    kuopiolaiset äidit!

    Omalta kohdaltani voin kertoa ainakin että olen löytänyt ystäviä juuri näiden tapaamisien kautta ja myös sydänystäväni näiden sivujen kautta. Eli rohkeasti mukaan ikään ja ulkonäköön katsomatta. Eilen taas huomasin että vaikka minä olen erilainen äiti ja mukanani liikkuu karvainen kaveri...
  14. I

    kuopiolaiset äidit!

    4mamma tuli paikalle =) Uudelle tapaamiselle ei kai ole päivää tarkalleen ajateltu,mutta ehdottakaa ihmeessä sopivia...
  15. I

    kuopiolaiset äidit!

    Oli tosi kiva tapaaminen eilen =) mutta jäin vain ihmettelemään,kun moni mukaan ilmottautunut ei tullutkaan paikalle.. olisihan meitä enenmännkin joukkoon mahtunnut =) Suunniteltiin jo uutta tapaamista, olisiko muitakin ketkä OIKEASTI tahtoisivat tulla?
  16. I

    Ketkä on plussalaisia?

    Rohkeesti mukaan joukkoon vaan!!
  17. I

    kuopiolaiset äidit!

    Nosto tapaamisen lähestyessä jos vaikka vielä joku uusikin innostuisi mukaan tulemaan =)
  18. I

    kuopiolaiset äidit!

    Kaikki mukaan nyt tapaamiseen rohkeasti tapaamiseen!! Kenenkään ei pidä miettiä kelpaako vai!! Aina meillä on kivempaa mitä enenmän paikalle ihisiä tulee =)
  19. I

    kuopiolaiset äidit!

    Me myös liitymme joukkoon =)
  20. I

    Kuopiossa tapaaminen

    Nyt kaikki mukaan pikkujoulukahville ensi viikon tiistaina 30.11 klo 10 Trubenille! Tapaamista on järjestetty tuolla meidän Pinossamme, mutta ajattelin varmstaa asian vielä tällä lisä ilmoituksella että kaikki halukkaat huomasivat tapaamisen ajoissa.

Yhteistyössä