Hakutulokset

  1. C

    kuopiolaiset äidit

    äiti80:no voi, toivottavasti tauti hellittää pian. Laita viestiä tänne kun pystytte lähtemään lenkille niin sovitaan päivä!
  2. C

    kuopiolaiset äidit

    äiti80: siinä neuvolan luona olisi ehkä parempi tavata, niin minäkin osaan tulla oikeaan paikkaan! Sopiiko, että palataan asiaan tämän palstan kautta tulevana sunnuntaina niin sovitaan sitten se päivä?
  3. C

    kuopiolaiset äidit

    äiti80:rupatteluvauhti passaa mainiosti! :) Onko se Tuuliviirin päiväkoti siellä Pyörönkaaren toisessa päässä, lähellä Kallaveden koulua? Ja tarkoitatko sitä leikkipaikkaa mikä on siellä "metsässä" niiden lenkkeilypolkujen keskellä? Mikäs päivä sinulle sopisi? Minulle näillä näkyminen ma, ti...
  4. C

    kuopiolaiset äidit

    äiti80:aikalailla samoissa rytmeissä ollaan. =) Meillä on myös päiväuniaika puoliltapäivin, silloin aina lähdetään ulkoilemaan. Haluaisitko lähteä lenkille jo ensi viikolla?
  5. C

    Maaliskuun inssiläiset

    Terve vaan maaliskuulaiset! Minäkin ilmottaudun mukaan maaliskuun piinailijaksi. Menossa on Puregon piikittely ja ensi viikolla olis tarkoitus olla punktio. Yritystä on ollut 05/05 asti ja takana on kaksi ICSI:ä, joista kummastakin nega. Miehellä on huonot siittiöt, joten kummallakin kerralla...
  6. C

    kuopiolaiset äidit

    Mitenkäs se nyt on, onnistuuko perjantain tapaaminen? Onko tulossa muita kuin minä ja Riikka T? Minä ehtisin sinne Pikku kakkosen puistoon klo 11 maissa. edit. tyttimaarialle pikaista paranemista! Sovitaan sitten myös jollekin toiselle viikolle tapaaminen että tekin pääsette mukaan!<br><br>
  7. C

    kuopiolaiset äidit

    äiti80: Lenkkeilen melkein päivittäin vauvan ja koiran kanssa. Ihan pitkin Petosta mennään, mm. Litmasenlammen seutuvilla, Pirtissä päin jne. Lenkkiseura olisi tervetullutta! Laita minulle vaikka YV:tä niin sovitaan tarkemmin! =) tyttimaaria: minä olisin ainakin tulossa perjantaitapaamiseen!
  8. C

    kuopiolaiset äidit

    Minulle ainakin käy myös perjantai! =)
  9. C

    kuopiolaiset äidit

    Voi itku, tajusin juuri että meillä on 7.3. neuvola aamupäivällä. :/ Tulee vähän kiire kun asutaan Petosella ja tullaan siis bussilla. Kävisikö teille torstai? Tai silloin keskiviikkona, mutta iltapäivällä? Haluaisin kyllä kovasti tulla tapaamiseen!!
  10. C

    kuopiolaiset äidit

    Minulle kävisi parhaiten puolenpäivän aikoihin. Poika ottaa päiväunet siihen aikaan, eli nukkuu vaunuissa. Hän kun on niin pieni (6kk) että ei vielä puistossa pysty leikkimään... =) Pikkukakkosen puisto on ihan hyvä ja ensi viikolla siis kaikki muut päivät käypi paitsi tiistai. Nyt kaikki pian...
  11. C

    kuopiolaiset äidit

    Keskusta olisi varmaan hyvä tapaamispaikka niin kuin tyttimaaria kirjoitti. Riikka T: leikkipuistossa tapaaminen on myös hyvä idea, minäkin mietin että saattaa tulla kahvilaan ahdasta jos kovin iso porukka sinne vaunujen kanssa kerralla ahtautuu! =) Mikäs päivä olisi sopiva? Minulle käy...
  12. C

    kuopiolaiset äidit

    Kannatan tapaamista! Eikös jokin kahvila olisi hyvä tapaamispaikka? Joko nähdään tällä viikolla? ;)
  13. C

    kuopiolaiset äidit

    Moi! Olen 27-vuotias 6kk pojan äiti. Olisi kiva tutustua muihin kuopiolaisiin äitehin!
  14. C

    itkettää tuo pojan iho..

    Vanha aihe, mutta pitkästä aikaan oon täällä taas lukemassa ja pakko oli vastata. Ihan kaikkia vastauksia en ehtinyt lukea, mutta tässä ehkä vielä muutama neuvo, jos vaikka vielä auttaisi. Elikä meillä myös atoopikko (sekä allergikko - maito ja muna), ja olimme Allergiasairaalassa...
  15. C

    Liesisuoja - hyvä vai huono?

    Pikkuinen kaveri on löytänyt nyt lieden nappulat, ja haluaisi vääntää niitä päälle. Päällelaitettaessa kun tulee niin kiva valo siihen nappulan päälle. Olen kaveria nyt siirtänyt jatkuvalla syötöllä pois lieden viereltä, mutta heti kun silmä välttää, siellä taas ollaan käsi ojossa nappulan...
  16. C

    Soijamaidosta löysä vatsa?

    Meidän vähän yli 1v. poika on allerginen munalle ja maidolle. Imetys on nyt ihan loppusuoralla ja ollaan siirrytty juomaan soijamaitoa. Saa sitä n. 6dl per päivä. Sen seurauksena, tai voi tietenkin johtua monesta muustakin, vatsa on ollut aivan löysänä n. 2vkon ajan eli aloittamisesta asti...

Yhteistyössä