Hakutulokset

  1. M

    salat mieles

    mitä mistä voin löytää salarakkaan joka on yhtä irstas ja vapaa mielinen seksin suhteen kuin itse olen itse 30w kolli ja etsinyt pitkään turhaan vanhempaa irstasta narttua mikä neuvoksi?? naiset :p
  2. M

    mihin veteen ruusut

    jos, vien ne nyt kylmiöön ja huomenna ois tarkotus antaa siis lämin vai kylmä?
  3. M

    kelle muulle tulee haikee olo

    kun eskari loppuu? mulle tulee, kun eskariopet tulleet läheisiks ja saanu turista heidän kanssa kaikenlaista.
  4. M

    En jaksa enään...

    Tuntuu että en tosiaan enään jaksa...Meillä 3 pientä lasta, jotka syntyneet noin vuoden välein...Toivottuja ovat mutta nyt vaan ei jaksakkaan... :'( Hoidan pääosin lapsia yksin kotona, kun mies opiskelee. Olen ollut kotona jo pian 4 vuotta. Töihin ei ole edes kerennyt kun lapset syntyneet niin...
  5. M

    viherpeukalot hoi! Norjanangervosta..

    Ostin pari norjanangervoa,mikä olis hyvä istutus väli?
  6. M

    n.1vrk synnytystä edeltävät oireet Gallup

    Tiedän että ne niin vaihtelee mutta onhan osalla samankaltaisuutta. Mitä oireita, mikä mieliala, miten vauva liikkui jne n. vuorokauden sisään ennen kuin lähti syntymään? :wave: Sanotaan että tyyntä myrskyn edellä. Eli oliko jonkun vauva erityisen hiljaa ja sit lähti syntyyn? Tai olitko itse...
  7. M

    oudot halut

    mistä löytää nainen jos itsellä esim normaalista poikkeavat halut ja vielä lisäksi tuo normaali seksikin kiinnostaa
  8. M

    käynnistys sektion jälkeen

    millä tapaa teitä on käynnistelty sektion jälkeen, jos olette alatie synnytykseen menneet?
  9. M

    cilest

    Voiko olla raskaana vaikka syö pillereitä?Vatsaa turvottaa ja kamalan väsynyt.Sitte kauheat ruokahalut koko ajan.AUTTAKAAAAA!!!!!!Onko cilest merkkiset pillerit miten luotettavat.
  10. M

    Adalle toinen ja kolmas nimi?

    Sanokaapa mitkä kävisi Ada neidille toiseksi ja kolmanneksi nimeksi???
  11. M

    väsynyt

    miten tämä uusien siis kiinteiden testaaminen on niin vaikeaa ja väsyttävää aina tulee oireet ja menee monta viikko ennen kuin muksu kunnossa.taas kokeillaan jaa taas kipeä muita kohtalotovereita. :ashamed:
  12. M

    Hei sinä Pöpinä, 4- vuotiaan koosta..

    Oliko lapsesi minkä kokoinen syntyessään? Oletteko joutuneet käymään useammin mittakontrolleissa tai tutkimuksissa? Meidän tyttö oli syntyessään "normi"kokoinen 3500 g ja 50 cm, 4kk:n iässä sitten tipahti käyrä alas, nykyään menee tasaisesti omalla käyrällään. muutaman kuukauden päästä 5-v...
  13. M

    mielikuvitusytävät

    Onko lapsillanne mielikuvitusystäviä tms.? Miten suhtaudutte niihin? MEillä neljävuotiaalla on mielkuvitusmatkoja, -työpaikkoja ja -kavereita joihin hän eläytyy niin, että luultavasti itsekin uskoo tarinansa. Välillä on hankala vetää rajaa, kuinka paljon lapsen mielikuvitujuttuihin menee mukaan...
  14. M

    Kaiken maaliman pillerit?

    ONko kukaan "höyrähtänyt" kaikenmaailman pillereihin, joita hömppälehtien ja kuponkiuutisten sivut on pullollaan. Siis tarkoitan niitä, joilla luvataan painon putoavan kilopäivässä -vauhdilla? Itselläni houkutus olisi suuri noihin höyrähtää, mutta järki panee pahasti vastaan :)
  15. M

    jauhelihasta..

    kertokkaa jotai uusia ohjeita mitä jauhelihasta voisi tehdä... muita kuin makaroonilaatikko ynnä muita tuttuja ruokia.. B)
  16. M

    mitä ne antaa altistuksessa??

    elikkäs mitä maitoa se on mitä ne siellä altiltuksessa antaa tuttelia?? kertokaa kokeneet tietää vähän tulevasta.. :hug:
  17. M

    mirena kierukka

    mitä haittovaikutuksia on ilmennyt teillä jotka olette kyseistä kierukkaa käyttäneet?minulla on laitto perjantaina,mietityttää vaan, että nouseeko paino samallalailla kuin pillerit aloittaessa?
  18. M

    huuto.net

    tälläsiä olis nyt tarjolla. http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=30772593 http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=30773363
  19. M

    Vaunukauppiaiden huijaukset

    Mun mielestä on ihmeellistä, että miten voi olla, että nykyään myytävät yhdistelmäratas-systeemit maksaa enemmän, kuin istumarattaat ja vaunut erikseen, vaikka niissä on kaksi eri runkoakin. Mun mielestä ne on paljon parempi ostaa erikseen, vaikkeivat kyllä enää myy niitä vaunuja pelkällään...
  20. M

    ehkäisyrenkaasta

    pysyikö se teillä hyvin paikoillaan? voiko sen ehkäisytehoon luottaa, jos se on valahtanut alemmas ehkä moneksikin tunniksi...?

Yhteistyössä