Hakutulokset

  1. S

    Ihanaa!

    Meitä on sitten syksyllä 6! :D :heart:
  2. S

    Paljonko on kaupantädin palkka?

    Tässä mietiskelen töihin lähtöä... :snotty:
  3. S

    Apua! En löydä...

    ...sivustoa, josta löysin joku aika sitten lastenhuoneen ihania keijukaistauluja. Niitä oli varmaan 5 erilaista ja siis todella kauniita! Ja nyt en löydä niitä mistään! Osaisko joku auttaa, joka on törmännyt samoihin? Olisin tosi kiitollinen...
  4. S

    Voihan kökkö! Meillä on Enterorokko! :(

    ...siinäpä se. Varautukaa, sitä on paljon liikkeellä ja tarttuu helposti! Eristysaikaa ei ole, koska taudin kantaja voi olla oireetonkin. Tytöllä nielu täynnä rakkuloita... :/
  5. S

    APUA! Kangastauluja tehneet...

    Haluisin tehdä semmosia kangastauluja, joihin tulee styroxlevy taakse. Mutta mistä niitä styroxlevyjä saa? Kiitos avusta etukäteen! :flower:
  6. S

    AARGHHHH!!!!!!!

    Alko eilen vihdoinkin menkat, kierto 45! On vielä ihan sekaisin raskauden jäljiltä. Olo ihan |O |O |O :'( :headwall: :headwall: :headwall:
  7. S

    G:Kerrotko miehellesi kaiken?

    Siis pelkosi, huolesi, ilosi, epäilyksesi... Mä kerron ja se on mun mielestä toimivan parisuhteen tärkeimpiä asioita. Mites teillä muilla toimii?
  8. S

    G:Suljetko pöntön kannen lähtiessäsi?

    Mä oon allerginen avonaisille pöntön kansille ja saan hilsettä, jos joku jättää kannen auki! Onneksi meillä on täällä kuuliaista porukkaa... :laugh: Mutta appivanhemmat olivat juuri kylässä ja... |O :kieh:
  9. S

    Tiedätkö kuka mä oon?

    Tosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että onkohan joku tunnistanut mut?! :D
  10. S

    Millon saa asumistukea?

    Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen... Kun ei olla koskaan edes yritetty hakea, niin oiskohan mahd saada? Meitä on 2 aik+3lasta, 110m2. Mä oon kotona ja ukon tulot alle 3000...
  11. S

    Vesirokkoapuja...

    Saako muuta apua apteekista ilman reseptiä, kun vesirokkovoidetta? Oon valvonut jo kaks yötä, enkä jaksais enää kovin montaa... :ashamed:
  12. S

    Hei naiset!

    Nyt pehva ylös tuolista ja munkkeja paistamaan! *patistaa lähinnä itseään*
  13. S

    Suihkuserpentiinit... (kiehuu)

    Kuka noi on keksinyt ja miksi? Ja miksi noita saa myydä, kun ei noi aiheuta muuta kun sotkua! |O :ashamed:
  14. S

    Tää on muuten hyvä!

    Kuukuppi ekaa kertaa käytössä ja on muuten hyvä! Suosittelen, siskot! =)
  15. S

    VERTA VAUVAN KAKASSA!!!

    Help! Onko kenelläkään kokemusta! :attn: Meidän kohta 5kk pojalla oli ma näkyvää verta kakassa. Käytin heti lääkärillä. Otettiin verikokeita, jotka ok, mutta kakkanäytteessä oli verta (ei näkyvää). Poika vielä täysimetyksessä. Huolettaa... :( Poika iloinen ja terveen oloinen. muoks...
  16. S

    Rakentamisesta kokemuksia...

    Meillä rakentaminen tod näk edessä lähitulevaisuudessa. Miten te kotiäidit ootte jaksaneet rakennusajan? Kaikenlaisia kokemuksia, hyviä ja huonoja, mielenkiinnolla haluaisin kuulla. Onko teissä yhtä lyhythermoisia ja keskeneräisyyttä sietämättömiä kuin minä? :D
  17. S

    Runoja saisinko...

    Tarviisin hauskoja runoja tytöistä, naisista ja naisena elämisestä. Olisko kellään? Kiitos jo etukäteen! :flower:
  18. S

    Hyvinkääläiset!

    Mitä mieltä lapsiperheenä kunnan palveluista? Onko kerhoja kotona oleville? Risut ja ruusut kunnasta, kiitos! Pohdimme muuttoa Hyvinkäälle. :wave:
  19. S

    Runo 5-vuotiaan korttiin!

    Olisko jollakin kivaa runoa 5-vuotiaan kummitytön synttärikorttiin? Kiitän jo etukäteen! :flower:
  20. S

    Lapsen nimen virallistaminen ennen ristiäisiä...

    Kysynpä nyt täälläkin... Olisko jollakin tietoa/kokemusta miten lapsen nimi virallistetaan ennen kastetta? Ollaan lähdössä matkalle ja pitäis saada vauvalle passi. Eivät sitä tietenkään nimettömälle myönnä ja ristiäiset saattavat tulla liian lähelle matkaa... Joten löytyiskö apuja?

Yhteistyössä