Hakutulokset

  1. I

    antaisitko kuvausryhmän tulla kuukaudeksi kotiinne tekemään tosi-tv:tä?

    No en tod.! Vihaan tositeevee-lässytyksiä. :kieh:
  2. I

    Tiedänpähän mitä teen seuraavat puoli vuotta =)

    Entisen eurosparin kanssa samassa kiinteistössä. Onnittelut työpaikan saannin johdosta :flower: =)
  3. I

    Tiedänpähän mitä teen seuraavat puoli vuotta =)

    Jaah, meinaatkos sitä työpaikkaravintolaa joka olisi tulossa ruokahuone marizan tilalle? :xmas:
  4. I

    Onpa mulla nyt asiaa (ja kaikki tietty tosi tärkeitä), mutta selittäkääs viisaammat miksi meidän poika on blondi??

    Suvussa se kulkee... Mäkin olen veljeni kanssa vaaleahiuksinen ja -ihoinen, vaikka vanhemmat on tummahiuksisia ja ihokaan ei heillä ole kovin kalpea.. Iän myötä varmaan alkaa ilmestyyn enemmän pigmenttiä.
  5. I

    Tehdäänkö poliisiasemalla sisätutkimuksia?

    hyvä. kerro sit et miten kävi :wave:
  6. I

    Tehdäänkö poliisiasemalla sisätutkimuksia?

    käy koittaan.
  7. I

    Täällä on yksi palstailija, joka kehuu koko ajan itseään ja perhettään. ARGH!!!!!

    Niinpä... Mä ensin mietin et se kirjoittaa niinku vitsillä tuollaista soopaa, sit lopussa aloin miettiin et -apua, mitä jos se tosissaan kirjoitti!!? :o :o
  8. I

    Ajattelin lähettää miehelleni tälläisen viestin.

    Älä huoli, ei mullekaan...
  9. I

    Minä tupakoin siksi, että vauva pysyisi pienenä, muuten

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  10. I

    Ajattelin lähettää miehelleni tälläisen viestin.

    Mikä on vikatikki-dvd?
  11. I

    valitanko

    Tottakai... Mä oon kuullut ettei ne lapin lihankaan tuotteet ole mitään laadukkaimpia, roskalihat myydään kotimaassa ja paremmat menee varakkaiden suihin... :whistle:
  12. I

    Missä olet oikeasti todella hyvä?

    Ruuanlaitossa, tuhlailussa, laiskottelussa.... :laugh:
  13. I

    Vauva oppi nousemaan tukea vasten..

    Meillä sama homma, vaavi nyt 8 kk ja kovasti yrittää kiipeillä tv-tasoille ym. repii lipaston laatikoita auki ja niistä ottaa tukea kun seisoo... Ihme homma kun ei vielä konttaa ihan "täysillä", tainnut lopahtaa kiinnostus siihen hommaan kun pääsee jo pystyyn :heart:
  14. I

    Mitä sinusta ei voisi uskoa ulkonäkösi perusteella?

    :( Siinä tapauksessa sun täytyy olla ainakin henkisesti vahva persoona?
  15. I

    Mitä sinusta ei voisi uskoa ulkonäkösi perusteella?

    Että olen synnyttänyt (muoks. 8 kk sitten) :D Näin eräs mies tuli sanoon viikonloppuna.
  16. I

    Hääkuva-pino!!

    Kaunis kuva =)
  17. I

    Ylioppilaskuva-pino

    Tytsi on ylioppilas siinä missä me muutkin =) Mä ainakin halusin nähdä tytsin ylppärikuvia!

Yhteistyössä