Täällä on yksi palstailija, joka kehuu koko ajan itseään ja perhettään. ARGH!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja totuudentorvi
  • Ensimmäinen viesti
totuudentorvi
Olen siro ja laiha ja minulla on pitkä ja paksu tukka ja me olemme rikkaita ja meillä on täydelliset lapset ja seksielämämme on täyttä kiimaa kymmenen vuoden jälkeen.

Pst. Yleensä ne kehuvat itseään eniten, jotka ovat epävarmempia ja joiden elämä on kulissien takana täyttä helvettiä. Mutta missä kuplassa kukakin koittaa elää... :LOL:
 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ai kuka muka? :eek: En ole törmännyt.

Miksi se muuten sua häiritsee? Ja oisko sulla sitten parempi mieli, jos sillä oikeesti oiskin elämnä helvettiä?
Henkilö tietää itse kenestä puhun, tai sitten on niin itseään täynnä, ettei tiedä.
Raivostuttavaa, kun IKINÄ ei muka ole mitään ongelmia, kirjoittelee joka ketjuun mikä on pistänyt silmään vain kehuja itsestään ja perheestän. Minäminäminä ja meidän täydellinen perhe.

pst. Täydellistä ei ole olemassakaan ja rivien välistä paistaa NIIN selkeesti tuo kulissien kannattelu...=D
 
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Olen siro ja laiha ja minulla on pitkä ja paksu tukka ja me olemme rikkaita ja meillä on täydelliset lapset ja seksielämämme on täyttä kiimaa kymmenen vuoden jälkeen.

Pst. Yleensä ne kehuvat itseään eniten, jotka ovat epävarmempia ja joiden elämä on kulissien takana täyttä helvettiä. Mutta missä kuplassa kukakin koittaa elää... :LOL:
Jos näin on, niin ole kunnon luterilainen ja iloitse hänen onnestaan.
 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja vuih:
Onko sinulle tapahtunut tänään jotain ikävää? Kerro, kyllä täällä aina joku kuuntelee ja auttaa. *voimahali*
Kiitos välittämisestä. Tänään on ollut ihan tavallinen, lämmin työpäivä :).
Minä voin kyllä kertoa ongelmistanikin, minun elämä ei ole täydellistä. Joskus se vaan potkii päähän.
Peilistä katsoo lihava muija, lapset kiukuttelee ja mieskään ei aina ymmärrä ja rahat ovat joskus tosi tiukilla, mutta se on elämää!!! :)
 
Tai sitten sillä vaan on niin täydellistä.
ite kyl tykkään enempi epätäydellisestä elämästä,
onpahan enempi yllätyksiä ja sit ne täydellisetki hetket tuntuu mahtavilta ku on niit epätäydellisiikin hetkii =)

Mut jos joku elää nyt niin täydellistä elämää niin onneva vaan :flower:
 
vuih
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Alkuperäinen kirjoittaja vuih:
Onko sinulle tapahtunut tänään jotain ikävää? Kerro, kyllä täällä aina joku kuuntelee ja auttaa. *voimahali*
Kiitos välittämisestä. Tänään on ollut ihan tavallinen, lämmin työpäivä :).
Minä voin kyllä kertoa ongelmistanikin, minun elämä ei ole täydellistä. Joskus se vaan potkii päähän.
Peilistä katsoo lihava muija, lapset kiukuttelee ja mieskään ei aina ymmärrä ja rahat ovat joskus tosi tiukilla, mutta se on elämää!!! :)
No mutta irtosihan sieltä se hymykin :) Mene nyt halaamaan lapsiasi ja kerro kuinka heistä välitätkään. Elämää juu ja näillä mennään :)

 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Niinhän se on, että täydellisyys ärsyttää vähemmän täydellisiä yksilöitä.
Tiedoksi sinullekin, että täydellisyyttä ei ole olemassakaan. On avoimia ihmisiä ja sitten on niitä, jotka kulissien ylläpitämiseksi ovat valmiita tekemään mitä vaan.
Kun oikein vakuuttelee jotain asiaa ja vatvoo ja kehuu, se usein kääntyy itseään vastaan ja lukija huomaa hyvinkin pian mitä jatkuvalla kehumisella ja leveilyllä koitetaan peittää ;):
 
mää vaan
Empäs ole törmänny. Enempiki täällä mun mielestä on monia, joilla on koko ajan vaan paha olla ja ongelmia ja sattuu koko ajan jotain ihan kummallista. Joskus sekin paistaa läpi...
Tai ehkä joillekkin vaan sattuu koko ajan jotain... mä oonki tällanen nyhverö:( Ja joillain vain on niin hirveen hieno elämä että....

No, jos mä saan sanoa mikä mua ärsyttää ni sellset jotka tulee ketjuun, missä on ihan selvä kysymys mutta siihen ei vastata vaan pitää kertoo miten paremmin itellä on asiat. Esim jos kysytään mitä tehdä kun mies juo, niin sit tullaan sanomaan et "meilläpä ei juoda koskaan, en tiedä. koska me ollaan aina vaan lasten kanssa ja kerran vuodessa otetaan lasi skumppaa" Hehhehe, alko taas juttua tuleen :-D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen pullukka, mutta muuten mennyt elämässä aina hyvin ja parisuhteessa. Ihmisen elämä voi olla hyvää, ilman että kyse on kulisseista.
Jatkoa, että siis terveyttä ja onnea on piisannut. Toki joskus kinaa, ja ylikolot ketuttaa, muuten olen elämä melko tasaista.
 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmisen elämä voi olla hyvää, ilman että kyse on kulisseista.
En minä muuta ole väittänytkään. Olen jo pidemmän aikaa seurannut kyseisen nikin tarinointia ja tuo kieltämättä joskus hymynkin kasvoille, miten meidän sitä ja meidän tätä.
Ihan sama mikä galluppi on, sama nikki pomppaa aika ajoin esiin meidän täydellisine kersoineemme jotka kasvavat juuri eikä melkein käyrillä, meidän täydellinen seksielämämme ja rikkautemme :LOL:
 

Yhteistyössä