Hakutulokset

  1. Lumppari-75

    Helmivauvat 2009

    Mukava että täältä päin on toinenkin odottaja helmikuulle =) Minäkin varasin tänään ekan neuvolan, tuntuipas se taas niin mukavalta ;) Neuvolantäti onnitteli raskaudesta ja sanoi että lähettää jotakin papereita kotiin täytettäväksi, saa palauttaa sit eka käynnillä. Istuin elokuvissa 2,5 h...
  2. Lumppari-75

    Helmivauvat 2009

    Juu täällähän minä =) Ei kai sinne muuta tarvi laittaa, en ole itsekään oikein varma monennestako yrityskerrasta tärppäs ;)
  3. Lumppari-75

    Helmivauvat 2009

    Lumikellon tietoja saa päivittää tuohon listaan, että laskettu aika on 16.2.09 ja sairaalana LKS. Varasin tänään neuvola-ajan, vasta 22.7. Täällä on kai yks ultra vaan, ja sitten niskaturvotus-ultra jos haluaa, en edes oikein tiedä millainen se on, kun edellisissä raskauksissa ei sellasta vielä...
  4. Lumppari-75

    Helmivauvat 2009

    Hyvä juttu! Eiköhän sieltä sitten jotakin vastausta tule sähköpostiin =)
  5. Lumppari-75

    Helmivauvat 2009

    Onko tämä toiminnassa? Yritin käydä liittymässä yks päivä, mutta ei ole kuulunut mitään. Minäkö kärsimätön ;)
  6. Lumppari-75

    Helmivauvat 2009

    Samaten minäkin liityn tähän pinoon. Viidettä odotan, ensimmäinen yhteinen lapsi kylläkin miehen kanssa. Laskettu aika jossakin helmikuun puolivälissä, en vielä tarkkaan tiedä.
  7. Lumppari-75

    Kadonneita kuumeilijoita etsitään!!!

    Mulla on sama juttu sen kerhon kanssa, en jaksa joka kerta lähtee kattoon, että mikä se salasana olikaan :ashamed: Oonkohan muuten edes koko kerhossa enää, enpäs muista...
  8. Lumppari-75

    Kadonneita kuumeilijoita etsitään!!!

    Juu kyllä minä täällä oon ainaskin :) En oikein tiedä mihin pinoon kuuluisin, yritys on kyllä päällä...tulosta ei ole vielä tullut valitettavasti.
  9. Lumppari-75

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    Täälläpä kans viidennen kuumeilija =) Tosin eka yhteinen tämän mieheni kanssa, eli ollaan uusperhe. Yritys piti alkaa nyt ennen kesää, mutta jospa tässä kohta repäsis laastarit pois ja kesään saakka oltais sitten "tuurilla" eli ei haittaa jos tärppää :) Ihan oikee kunnon yritys alkakoon sit...
  10. Lumppari-75

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Pitkästä aikaa täällä! Vauvakuumetta podetaan edelleen, mutta en ole vaan saanut aikaiseksi kirjoitella... Viime viikolla lähti sit kierukka pois =) Jännitti että käykö kipeetä se poisto, mutta eipä tuntunut kyllä. Otin sitten ehkäisylaastarin sen tilalle, jos nyt pari kuukautta sitä pitäis ja...
  11. Lumppari-75

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    Susa74, paljon onnea :flower: Meillä muutama kuukausi aikaa yrityksen alkamiseen. Välillä tulee sellainen olo, että ihan tosissaniko oon vielä vauvaa haluamassa, kun nyt pääsee jo kuitenkin aika helpolla isojen kanssa. Mutta sitten taas kun miettii kuinka ihana se pikkuinen on... :heart: Ja...
  12. Lumppari-75

    Talvivauvasta 2009 haaveilevia

    Minusta tuntuu, ettei sitä koskaan ole sen kummemmin rahaa, oli töissä tai ei :o Itse en ole koskaan ajatellut sen kummemmin raha-asioita, kun oon alkanut vauvaa yrittämään, tosin nyt eka kertaa olen vakituisessa työssä =) Kyllä ne rahat aina jonnekin kummasti menee... Hitsin hitsi, just...
  13. Lumppari-75

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    Jep, täällä myös kuumeillaan viidettä. Ikäeroa tulee nykyisen kuopuksen kanssa varmaankin 8,5 vuotta.
  14. Lumppari-75

    Talvivauvasta 2009 haaveilevia

    Meilläkin haaveillaan vuoden 2009 vauvasta. Yritys alkaa alkukesästä, eli alkuvuoden 2009 vauvaa meille toivotaan :)
  15. Lumppari-75

    Nyt on perustettu uus kerho.

    Miten kerhoon liitytään? Mulle tulee vaan sellainen missä lukee että "tämä kerho vaatii salasanan"..
  16. Lumppari-75

    Royal Canin cavalier koiran ruoka?

    Meidän cavalier syö kyseistä ruokaa ja ainakin sen olen huomannut, että silmien rähmiminen loppui kun siihen merkkiin vaihdettiin. Ja ruoka maistuu hyvin. Eli ei moitittavaa meillä ainakaan.
  17. Lumppari-75

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Hopeapaju kyllä ne lapset osaa sanoa hyvin :laugh: Varmaan oli vanhemmilla ollut naurussa pitelemistä... Talvicci en siis ole ainoa jolla on vaatekaappiin piilotettuna vauvan body ;) Ja yks toinenkin vauvanvaate, olia ihan pakko ostaa kerran kun oli niin hyvät avajaistarjoukset :)...
  18. Lumppari-75

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Onpas tullut tekstiä tänne valtavasti. Oon kyllä lueskellutkin, mutta en ole jaksanut kirjoittaa. Loman jälkeen töitten alkaminen vetää olon ihan väsyneeksi. Tervetuloa uusille, olikin useampi liittynyt kuumeilemaan, mukavaa =) Kukkaiskeiju oli ommellut hienot potkarit! Minä taidan tyytyä...
  19. Lumppari-75

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Kiitos nauruista, vaikka ei naurun asia ollutkaan :laugh: Onko sulla kumiallergia? Mulla on kierukka, hormoni-sellainen vielä, mutta pitää keväällä viimistään poistattaa.
  20. Lumppari-75

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Linna joo eihän siinä äitille ole kuin siteitä :laugh: se on varmaan tosi vanha nimitys tuo äitiyspakkaus. Muuttuukohan tuo pakkaus nykysten vuoden aikana, siis vaihtuuko vaatteiden värit. Muistan sillon joskus aijemmilta lapsilta että oli käytetty voimakkaita värejä, haalarikin oli...

Yhteistyössä