Helmivauvat 2009

taaperotx3 :hug: :'(

Musta on tullut syoppo! Kunnon ruokaa en saa menemaan alas vielakaan kunnolla mut koko ajan tekee mieli jotain. Keksia,karkkia, POPCORNIA! Ja vetta juon varmaan litratolkulla paivittain.
Ja joku olikin palstalla kysellyt voiko oireena olla loysa maha, mulla on,koko ajan ihan vetela ja aina vauhdilla vessaan :/ Eipa tee mieli juuri aamusta mihinkaan lahtea ennekun saanut rauhassa istua vessassa. Ja muutoin koko tan reissun ajan,kohta 5vk on ollu ummetusta,mulla on yleensa "ujo suoli" eika taho maha toimia kun kotona. Eka aattelin et nyt iski mahatauti kun pahaolo ja maha vetela,mut taitaa olla sit vaan naita raskausoireita vaan.

jaa en ehikaan enempaa kirjottaan,poika kuluu heranneen ja pitanee kayda se taputtamassa takasin uneen.
 
hei, pääsisinkös mukaan tähän ketjuun...
eli täällä plussattu viikko sitten ja hormoniverikokeiden mukaan raskaana ollaan..
tämä pikkuinen on ensimmäinen mulla ja se sai alkunsa helsingissä vaaviklinikalla, eli tämmöinen uhkarohkea itseellinen ensiodottaja täällä =)
(yksi pitkän pitkä parisuhde takana ja kun toista sellaista ei ilmaantunut niin nyt ollaan sitten tässä )
ikää on 28 vuotta ja la on 15 tai 16.2 eka ultra 30.6 edessä... Lahdessa asustelen, eli siinä noita perustietoja..
olotilasta niin olin ihan varma että täti tulee kun alavatsa oli järjettömän kipeä, nyt noita kovia nippailuja tulee enää kerran päivässä ja ne menee 5 min. ohi.. viime yö oli eka yö kun nukuin ilman kärvistelyä, mutta ne kuuluu kuulemma asiaan eli ei auta muu kuin kestää.. :)
mukavaa sunnuntaita kaikille... :wave:
 
Tinttu ja Caro79: Meillä olis kunnallisen kautta päässy ekaan ultraan vasta tuo rv 12, joten haluan kyllä ennen tuota käydä vaikka sitten yksityisellä. Tuol lääkärikeskusessa sanottiin, että tuo rv7-8 on ihan hyvä ajankohta ekalle ultralle, koska siinä vaiheessa pitäis jo näkyä sydämen toiminta. Nuo rv 5-6 ultrat todentaa kyllä sen alkion sijainnin, mutta sydänäänet ei kuulu vielä.
jennuli: Kiva että löysit tiesi tänne :D Kyllä nuo vatsakivut kuuluu asiaan. Mulla ei järjettömän kovia kipuja ole ollut, mutta koko ajan vatsassa on nippailuja ja toisinaan tuntuu, että vatsa on tosi löysällä ja polttelee kovasti.

Mua kanssa pelottaa, että tää väsymys ja huonovointisuus vaan lisääntyy ja joudun lääkärille selittelemään. Kesäloman alkuunkin on vielä yli kuukausi! Toisaalta, jos sitten kaikki menee hyvin, niin tuon loman jälkeen voikin jo alkaa ilmoittelemaan muille raskaudesta.

Missä vaiheessa kerrotte raskaudesta muille? Mun yksi kaveri tietää jo ja on kiva, että pääsee jollekin purkamaan tuntoja ja kyselemään. Olen vähän ajatellut paria ihmistä jolle voisikin jo kertoa, ihan jo siitäkin syystä, että tietävät miksi käyttäydyn niin "oudosti" toisin sanoen jos menen viivana vessaan tai jos mua huippaa. Mut en tiedä, odottaisinko tuonne ekaan ultraan nyt ainakin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissBlue:
http://groups.msn.com/Helmivauvat2009 käykäähän kaikki kynnelle kykenevät liittymässä. Siellä voi jutella niistäkin asioista joista ei täällä viitsi kirjoitella kun ei tiedä kuka näitä lukee...

Onko tämä toiminnassa? Yritin käydä liittymässä yks päivä, mutta ei ole kuulunut mitään. Minäkö kärsimätön ;)
 
niiskunenä :wave: samassa ketjussa taas.. =)
mä jouduin vauvahoitojen takia kertoo työpaikalla meidän tiimille, kun jouduin ottamaan palkattomia tyyliin että tieto tuli samana aamuna, parhaat ystävät ja perhe tiesi myös projektista ja kaikkein lähimmät tietää tästä tärpistä, rv 8 ultran jälkeen voisi uskaltaa jo muutamalle muullekin puhua, ja lopuille sitten jos rv12 ultra on onnellisesti takana...
vaikeaa pitää näin ihana asia sisällä... ja joku kirjoitii tosta syömisvimmasta, alkuviikkoon mun ei tehnyt mitään mieli ja nyt tekee kokoaika..kiva kiva... :ashamed: :D
mutta tällä mennään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumikello75:
Alkuperäinen kirjoittaja MissBlue:
http://groups.msn.com/Helmivauvat2009 käykäähän kaikki kynnelle kykenevät liittymässä. Siellä voi jutella niistäkin asioista joista ei täällä viitsi kirjoitella kun ei tiedä kuka näitä lukee...

Onko tämä toiminnassa? Yritin käydä liittymässä yks päivä, mutta ei ole kuulunut mitään. Minäkö kärsimätön ;)
Toimii! Mä kun en ehdi vaan koko päivää päivystämään koneella,niin pääsen hyväksymäään jäsenhakemuksia joko aamuisin tai iltaisin. Pyrin käymään siellä kaks kertaa päivässä.

Tällä hetkellä jäseniä on 16,mukaan vaan kaikki!


Mulla on ihan järjetön lantio-ja alaselkäkipu,tuntuu pahalta istua,kävellä,seistä tai maata. Aika akrobaatti olisin jos jonkun sellasen asennon löytäisin missä ei satu. Mistä lie tällänenkin johtuu. En ole edes tehny mitään erikoista... Auts... No toivottavasti menee ohi.


Taaperotx3 :hug:

 
Taaperotx3 :hug:

Väsymys on mieletön... En muista viimeraskaudesta tällaista. Ja alavatsa vihloo ja polttelee nyt jo. Viime yön valvoin kun särki niin kovin. Mutta normaaliahan se tosiaan on, kohdukannattimet siellä venyy... Varsinkin yskiessä vihlasee. Mut ihan mukavaa kun alkaa tulla oireita. Muuttuu konkreettisemmaks tää odottaminen kun en vieläkään meinaa tajuta.

Ja yks oire mistä en tiiä kehtaanko puhua. :whistle: Nään tosi levottomia unia ja puputtaa koko ajan... :ashamed:

Mä oon kertonut jo raskaudesta lähimmille eli sisaruksilleni, vanhemmilleni ja kolmelle ystävälle. Viimeraskaudessa tehtiin samanlailla, et muille kerrottiin sit kun oli se 12 viikkoa täynnä ja np-ultra takana. Oon tällänen lärppä, etten osaa pitää salaisuuksia noilta läheisimmiltä. Ja viimeksi kun sain alkuraskauden keskenmenon niin mulla oli tarve jutella siitä. Joten meillä salailuun ei ole paljoa syytä. Jos tulisi keskenmeno niin haluaisin puhua heille viimeistään siinä vaiheessa. Toivottavasti ei tule.

Uusille tervetuloa! Onpa meitä jo paljon. Kiva!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissBlue:
Toimii! Mä kun en ehdi vaan koko päivää päivystämään koneella,niin pääsen hyväksymäään jäsenhakemuksia joko aamuisin tai iltaisin. Pyrin käymään siellä kaks kertaa päivässä.

Hyvä juttu! Eiköhän sieltä sitten jotakin vastausta tule sähköpostiin =)
 
TaaperotX3 :hug:

Pixie, mä oon ihan samanlainen hölösuu! Yhtään ei pysy kyllä nää asiat salassa, vaikka myöskin keskenmenon jälkeen ajatteltiin, että tästä ei nyt sitten kerrota kun vasta sen np-ultran jälkeen. Nyt oon sitten kuitenkin jo kertonut melkein kaikille läheisille ystäville, sekä perheelle tietenkin. Ja loppuperhekin saa tietää viimeistään juhannuksena, oon niin huono valehtelemaan mitään! Eilen menin yksiin juhliin autolla, mutta silti mun oli pakko sille emännälle kertoa kun se kysyi suoraan.. Ei vaan osaa valehdella..

Töissäkin olen jo joutunut kertomaan, kun ollaan sellaisten aineiden kanssa tekemisissä, että jos joku tiimistä on raskaana, vaikuttaa se kaikkien työskentelyyn. Tosin tuolla töissä juuri tämän takia aina kerrotaan heti, että siihen on siellä totuttu.

Selkäkivuista joku kirjoitti, mulla on myös ihan jumissa alaselkä! Ja se tuntuu pakaroissa ja yläselässäkin asti aina välillä. Johtuu tosin varmaan siitä, että ostin just ennen plussaa kävelysauvat ja vedin pari aika tiukkaa lenkkiä niiden kanssa. En vaan saa tota selkää rentoutettua kun ei voi vetää nyt mitään lääkettä. Jos ei ala paranemaan pikkuhiljaa, on mun varmaan pakko mennä käymään lääkärissä.

Kvartti 5+5
 
Tervehdys kaikille!

Täällä olisi 25-v toista lastaan odottava kotiäiti. Tein testin pari viikkoa sitten ja päätin uskoa haamua ja sitä, että menkkoja ei kuulu. Viikkoja olisi nyt 6+2 ja la 4.2.-09. Eri laskurit antaa vähän eri päiviä, mutta ehkä ne tarkentuu, kunhan päästään ekaan ultraan. Varasin innoissani jo ultran yksityiseltä, ekan neuvolan ja np-ultrankin. Toivottavasti niitä ei tarvi perua, kun näinkin ajoissa tuli varailtua...

Tällä hetkellä olio on melko oireeton, mutta niin se oli esikoisenkin kanssa. Ehkä silloin olin väsyneempi, mutta se johtui varmaan rankasta vuorotyöstä. Tässä nykyisessä pestissä saa sentään välillä käydä pitkäkseen. Ainiin esikoinen on 6kk, joten pieneksi jää ikäero, jos kaikki menee hyvin.

Toivottavasti mahdun mukaan =)
 
Hei uusille ja vanhoille!

Haikeana ajattelen esikon odotusaikaa kun pystyin keskittymään omaan vointiini täysillä - siis lepäämään kun oli tarvis ja töiltä mahdollista. nyt tunnen huonoa oamatuntoa kun en jaksa millään leikkiä tuon parivuotiaan kanssa, hyvä kun saan ruokaa tehtyä. Pinna on ollut kireällä tämän jatkuvan pahoinvoinnin takia ja lapsikin ihmettelee miksi olen äreänä. Voin vaan toivoa että tämä raskausaika olis nopeasti ohi. Hetkittäin jopa ihmettelen että tätäkö halusin, mutta kyllä mä siitä olen kuitenkin ihan varma että joo, on se sen oksentelun arvoista.

Mun ei tee mitään ruokaa mieli, ei siis ollenkaan. Positiivista on se, ettei mistään särje :|
Toivottaavsti ensi viikolla pystyn kertomaan mukavampia kuulumisia.. Mä olen hölösuisesti kertonut raskaudesta jo vaikka kenelle, mutta en perheen jäsenille. tuntuu että tätä naama väärinpäin -oloa on pakko selitellä, kun "normaalisti" olen ihan hyväntuulinen lyyli :)

MinniG ja ursula 6+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja haavemamma73:
HELMIVAUVAT

Bianca......................1.2.2009.............EKKS........05/07
Brierhip.................. .1.2.2009............TAYS.......02/06 & 08/07
Miss Blue..................1.2.2009............???..........neljäs
zelda........................1.2.2009( clomit)???.......... -98,-01,-05
Rosinantte.................1.2.2009..........???...............................
Taaperot x3..............1.2.2009...........TYKS........12/04, 12/05. 1/07, 3/08
Minni G.....................2.2.2009............TYKS.........8/06
aply.........................2.2.2009...............KAKS..........03/07
labello.....................3.2.2009............KYS..........04/06
RasuNaamari..........3.2.2009...........SEKS.........04/04 & 06/07
manina...................3.2.2009.............HYS
Jana85....................3.2.2009.............
Heksamiina..............4.2.2009 (IVF)....TAYS
haavemamma73......4.2.20009( clomit).PHKS
jaana25..................5.2.2009............KYS.......11/03, 11/05, km 3/08
mina78.....................5.2.2009............seks.........11/99
toukka 2008.............6.2.2009............???
pinja87.....................6.2.2009............LPKS.......10/6, km5/08
savu.........................6.2.2009............???..........
rytinä........................6.2.2009...........????..........toinen
Martta75..................7-10.2.2009.......???...........
Mammutti-Mamma....8.2.2009............HYS...........-98 ja -99
Tinttu.....................8.2.2009 (Clomit)..KAKS.........Esikoinen tulossa
KössiKenguru........8.2.2009...............NKL............kolmas
Karvatonkoira.........9.2.2009.............KYS...........02/04, 07/07
KvartÖver................9.2.2009............KOS............esikoinen
fariini......................11.2.2009...........ÅCS..........12/05 & 07/07
Illuusia.....................13.2.2009..........KHKS.........toinen
mutzi81...................13.2.2009...........???...........kolmas,eka yhteinen
Niiskunenä -78........14.2.2009..........???...........
Pixie..........................14.2.2009.........TAYS...........toinen
pirppis79.................16.2.2009...........OYS.............esikoinen
Caro79......................17.2.2009............
kuupas........................21.2.2009...............HUS...........12/07


Mööko............8.2.2009.............SEKS..........Viides
marilin............
jonniina......

YHT: 37 onnellista odottajaa :heart:
:D
 
Vielä ikägallupista; mulla ikää 33v ja miehellä 38v, eli aika "iäkkäitä" esikoisen odottajia ollaan. Tänään rv 7+0, "iltapahoinvointia" ja kuvotusta olllut n.vkon mutta muuten aika normaali olo. Eka nla vasta jussin jälkeen mutta sairaala meillä tod.näk. SAS.
 
Jennuli Juu tänne pinoon vaan! Olit käyny kuumeilu puolellakin jo kysymässä mut huomasin et olitkin jo löytänyt perille :D

mimona Ootkos saanu vauvan joulukuussa 2007? mulla ois meinaan sama tilanne, eli poika 12/07 löytyy ja ens viikolla vietetään puolvuotis-juhlia :) Mulla myös ollu hyvinki oireetonta, mutta uskon et niin kauan ku ei tuu vuotoa ni kaikki hyvin ja raskaana ollaan :D

Pixie ilmottaudun samojen tuntemusten kerhoon :wave: eli ennen testin tekoa parina päivänä kyllä teki jatkuvasti mieli tuota siippaani ja kummastelin ihan itekin kuinka voin olla niin fiiliksissä, joten uskon et tää raskaus sitä teettää :ashamed: erikoisia uniakin näin ekassa raskaudessa ja nyt viimeyönä näin taas niiin kummallista unta että oksat pois :D

Kvart över ja Pixie Ihanaa kun noin positiivisen uskaliaasti ootte jo kertoneet raskaudesta! Mä oon semmonen et viimoseen asti ootan enneku uskallan kertoa, vaikka kuinka syyhyäis kertomaan, mut kun en tahtois selitellä sitten keskenmenoakaan juuri kellekkään jos niin sattuisi käymään.. oon enemmänki tämmönen yksistään surija. Ois varmaan ihan hyvä opetella jakamaan myös surullisiakin asioita.. :/

ON: Väsyttää, eilenkin nukuin tunnin iltapäivällä ja illalla uni maistui taas! Hajuaisti on voimistunut, sitä en viime raskaudessa huomannutkaan. Suklaata menee edelleenkin ihan yli kohtuullisten rajojen :D Janottaa, pissattaa, turvottaa ja lämmöt 0,5 korkeemmalla kun normaalisti joten kaipa sitä alkaa pikkuhiljaa itsekkin positiivisemmin mielin luottamaan siihen että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan :p Mahassa tosin ei vieläkään tuntemuksia. Ens viikon loppupuolella teen vielä testin ja toivon sitten jo saavani ihan kunnollisen PLUSSAN :heart:

kuupas ja juupas 4+1
 
Onpas tullut tekstiä, hyvä kun on aktiivista porukkaa! :)

Pojan kaverikemuista on selvitty, aikamoista menoa oli kyllä, vaikka kovasti koitettiin ohjelmanumeroitakin järjestää.. :whistle:
Nyt on astunut kehiin kuvotus ja väsymys, parin tunnin välein tulee ns. nälkä ja ällötys ja tänä viikonloppuna on kyllä tullut mässättyä.. :x
Huomenna palaan taas ruotuun!
Päikkäreitä nukuin tänään melkein kaks tuntia, tuo poika on kyllä ihana kun antaa äidin nukkua. :heart: :D
Kuudes viikko alussa, ens viikolla soittelen sitä varhaisultra-aikaa, ihanaa..

Kaksi työpäivää enää ja sitten alkaakin loma! B) Jesh!

 
Nyt pitäis kai koputtaa puuta, mutta mulla on niin vahva olo siitä että tää ei mee nyt kesken et uskallan senkin takia iloita jo ja kertoa. Viimeks hälytyskellot soi kokoajan ja tuijotin plussaakin sillä asenteella, että tätä ei nyt kannata iloita, koska kesken menee. Ja kahden päivän päästä meni. Omituista.
Kai tällä kaverilla on niin vahva tahto tulla tähän maailmaan kun tolla tavalla meidät yllätti, että eiköhän se kyydissä pysy!

Mun yks kaveri sanoo mua oraakkeliks kun tiedän kaikkien vauvojen sukupuolet heti kun ne alkaa vartoon. Kaks kaveria vartoo tälläki hetkellä ja ainaki ultrassa on näyttänyt siltä et arvasin taas oikein. Ruvenko heti arvaileen, täällähän teitä ois paljon ;)
 
Heippa! :wave:

Onnittelut ja tervetuloa uusille helmimasuille! =)

Me ollaan kerrottu tästä raskaudesta vasta muutamalle henkilölle. Kummankaan vanhemmille ei olla vielä kerrottu. Jotenkin jänskättää se niiden suhtautuminen. Ensin oli tarkoitus, että oltais kerrottu ennen juhannusta, mutta sitten tultiin toisiin aatoksiin. Halutaan ensin varmistaa, että kaikki on hyvin eli ultran jälkeen kerrotaan. Tosin miestä polttelee, että kerrottais sittenkin ennen juhannusta. :D

Tännepä ei muuten mitään erikoista... Oireet on vähäiset edelleen. Tiedä onko tuo sitten hyvä vai huono. :|

Tinttu & Tiitis 5+6 :heart:
 
mulla ei vieläkään muita oireita kun väsymys ja innostumisen puute joka asiaan ja mässäilyn into ;) ;) ;)

painoa varmaan tulee hiukan enemmän kuin tytöstä, josta tuli vain 6.7kg!!!!! ja kaikki nekin jäi laitokselle..

meillä ei tästä jutusta tiedä kun minä, mun avomies ja mun tosi hyvä kaveri, joka itse odottaa toista marraskuuksi..
 
Kuupas: Marraskuun puolella syntyi ja just tajusin, että ollaankin lähempänä 7kk "synttäreitä". Kauhean nopeasti on mennyt tämä aika. Ekasta kolmesta kuukaudesta en muista oikein mitään ja on nämä loputkin liian äkkiä menneet.

Muille kertomista ajateltiin lykätä ainakin ekan ultran jälkeen. Esikoisesta kerrottiin jo kuudennella viikolla lähimmille, mutta nyt maltan salailla pidempään. Saa vaan nähdä minkä tekosyyn keksin juhannuksen juomattomuudelle. Auto on oleellinen syy, mutta pelkään ettei se selitä totaali-kieltäytymistä :/ Aika moni kuitenkin tietää, että kakkonenkin on tervetullut.
 
taaperotx3 pahoitteluni, josko haluat jakaa kanssamme tuntoja, niin ihmeessä! Mua esikoista odottavana ainakin kiinnostaa kuinka KM sitten tapahtuu tai mistä sen huomaa...

jennuli ihanaa joku muukin Lahtelainen!!

kuupas Mä tein 2 haamua ja kuuden päivän päästä kunnon plussa. Siskoni tokas että "jollet muuhun saa rahojas tuhlattua, niin menee ne noinkin". Plussa se on haamukin ;)

niiskunenä me ollan jo kerrottu läheisille ja parhaimmille ystäville, tosiaan vaikka menis keskenkin niin haluaisin senkin ystävieni kanssa jakaa.

pixie mulla taas ei oikein pupuilut kiinnosta. Liekkö sain tarpeekseni siitä 'varmuuden vuoksi' yli viikon päivittäisestä pupuilusta. No ei menny hukkaan raskas työ, heh.

rosinante kivaa kun muitakin iäkkäitä esikoisen odottelijoita, mä 34v ja mies vuotta vanhempi. On tää jännää!!

pixie mun siskokin on omaavinaan joitain kykyjä ja veikkaili meille tyttöä.

Mulla on kanssa vähä ummella vatsa ja syön kuin hevonen. Etupäässä ihan kunnon ruokaa. Onneksi kävin fillarilla BodyBalancessa sentään. Suosittelen muuten kaikille odottajille jos mahdollista....Kotiin tullessa täällä odottelikin Iskender kebappi, kevyttä iltapalaa. Söin koko annoksen, mies ei jaksanut omaansa, hups.

Huolestuttaa myöskin kun meillä on raksa meneillään ja olen maalaillut parina viikonloppuna, tosin ulkona, mutta mietin että voiko se maalinkäry aiheuttaa jotain? Myrkyttelin myös muurahaisia Raidilla, voikohan siitä olla haittaa...?? :(
Söin myös maksalaatikon viikonloppuna, ja mitenkäs oli sen maksan syönnin laita? Voi voi. Opittavaa on paljon.

6+3
 
HELMIVAUVAT

Bianca......................1.2.2009.............EKKS........05/07
Brierhip.................. .1.2.2009............TAYS.......02/06 & 08/07
Miss Blue..................1.2.2009............???..........neljäs
zelda........................1.2.2009( clomit)???.......... -98,-01,-05
Rosinantte.................1.2.2009..........???...........esikoinen
Ursus maritimus.........1.2.2009...........KYS..........kuudes/ 6/95, 1/98, 2/00, 11/02 ja 8/05. (+ 3/07 sijoitettulapsi )
Minni G.....................2.2.2009............TYKS.........8/06
aply.........................2.2.2009...............KAKS......03/07
siniraita...................2.2.2009..............??...........viides, KM -05
labello.....................3.2.2009............KYS..........04/06
RasuNaamari..........3.2.2009...........SEKS.........04/04 & 06/07
manina...................3.2.2009.............HYS
Jana85....................3.2.2009.............
Heksamiina..............4.2.2009 (IVF)....TAYS
haavemamma73......4.2.20009( clomit).PHKS.......toinen
mimona...................4.2.2009...........
jaana25..................5.2.2009............KYS.......11/03, 11/05, km 3/08
mina78.....................5.2.2009............seks.........11/99
toukka 2008.............6.2.2009............???
pinja87.....................6.2.2009............LPKS.......10/6, km5/08
savu.........................6.2.2009............???..........
rytinä........................6.2.2009...........????..........toinen
Martta75..................7-10.2.2009.......???...........
Mammutti-Mamma....8.2.2009............HYS...........-98 ja -99
Tinttu.....................8.2.2009 (Clomit)..KAKS.........Esikoinen tulossa
KössiKenguru........8.2.2009...............NKL............kolmas
Mööko............8.2.2009.............SEKS...................Viides
Karvatonkoira.........9.2.2009.............KYS...........02/04, 07/07
KvartÖver................9.2.2009............KOS............esikoinen
fariini......................11.2.2009...........ÅCS..........12/05 & 07/07
mymmeliina.............11.2.2009............???...........???
Illuusia.....................13.2.2009..........KHKS.........toinen
mutzi81...................13.2.2009...........???...........kolmas,eka yhteinen
Niiskunenä -78........14.2.2009..........???...........
Pixie..........................14.2.2009.........TAYS...........toinen
jennuli.......................15.2.2009.........PHKS?.........esikoinen
pirppis79.................16.2.2009...........OYS............esikoinen
Maya82.....................16.2.2009(IVF)...TAYS?........esikoinen
Caro79......................17.2.2009............
kuupas........................21.2.2009.......HUS...........12/07


marilin............
jonniina.......................??????????????.......?????.............KM 5/08
Lumikello75....................???...............???................viides
helmivauva09.................???...............???...............neljäs



Taaperot x3..............KM...............12/04, 12/05. 1/07, 3/08

 
Heip kaikki, mä olen nyt päivitellyt tota listaa pariin otteeseen, mutta toivoisin että kukin voisi reippaasti vuorollaan päivittää. Mulla alkaa jussista loma joten silloin en ole maisemissa useinkaan.
Tietoja puuttuukin enempi vähempi vielä monilta.

Ihanaa että meitä on näin hirmusesti, nyt kaikille zemppiä että kaikki menee putkeen =)
 
Täällä ois yksi onnelinen odottaja joka tulisi mielellään mukaan tähän ketjuun. Oon nyt viikon aikana plussannut 4 kertaa, että ehkä tätä täytyy alkaa kohta uskomaan todeksi... :heart:

Olen kohta 26 vuotias ja mies 41, yhdesä oltu 4 vuotta ja ilman ehkäisyä 3 vuotta. Nyt oli eka IVF TYKS:issä, joka näköjään tuotti tulosta! Eli Turun lähistöllä asustellaan. Laskettu aika ois nettilaskurin mukaan 16.02-09 eli nyt rv 4+6. Jännittää niin maan pirusti kaikki tää että ei meinaa housuissa pysyä ja tietty hiukan pelottaa...

Mulle varattiin ultra vasta 10.07 rv 8+3 joten ajattelin kyllä varata ajan yksityisellä varhaisultraan. Kuuluuko ne sydänäänet jo rv 6+1? Onko teillä tietoa minkä hintainen se on?

Mä oireilen siten että entisenä kahvin suurkuluttajana, en voi juoda hörppyäkään. Ja sitten hirvee suolaisen himo koko ajan, makea ei uppoa.

Jeps, eipä muuta tällä kertaa kuin että tsempppiä meille kaikille odotukseen! :heart:
 
Tervetuloa uudet helmimasut! =)

Kylläpä meitä on jo paljon!!

Maya82: Minäkin olin ennen melkoinen kahvisieppo, mutta nyt en saa päivässä alas edes yhtä pientä kupillista! :eek: Ei vaan yksinkertaisesti enää maistu ja melkein pahaakin tekee. Ennemmin tosiaan meni 3-4 isoa kuppia päivässä, jossei enemmänkin.

Huh, pian vaihtuu taas viikko ja alkaa rv 6+0!! :heart: Toisaalta tuntuu, että aika menee tosi nopeesti, vaikka plussasta on vasta kaksi viikkoa.

 

Yhteistyössä