Hakutulokset

  1. A

    miten saada 1,5v juomaan

    Olethan tietoinen että se 5-6dl/pvä tarkoittaa maitotuotteita, ei siis pelkkää maitoa! :) Eli jos syö jugurttia, viiliä, juustoa, teet ruokia/puuron maitoon jne, niin sen 5dl saa aika helposti täyteen.. Meilläkin maitoa juodaan vähän, niin lääkäri rauhoitteli että ei se maito pakollista ole.
  2. A

    Lapsenhoitaja kotiin

    Moi Kata! Kysyisin vielä tarkennukseksi, että olitko laskenut niin, että hoitaja olisi 8 tuntia päivässä? Itse olen opettaja ja mulla on lyhyet päivät, joten pääsisin hiukka halvemmalla. Kiitti muuten syvääluotaavasta vastauksesta! Muitakin kokemuksia, jos on, niin laittakaahan.
  3. A

    Lapsenhoitaja kotiin

    Moikka! Mitä mieltä olette? Minkäsuuruista palkkaa lapsenhoitajalle pitäisi maksaa, jos hänen viikoittainen työaikansa olisi noin 26 tuntia? Mitkähän siis palkkauksen kokonaiskustannukset tulisi olemaan, kun ottaa mukaan sosiaalivakuutusmaksut ym.? Yksityisen kotihoidon tukeahan saa jonkun...
  4. A

    Allergia?

    Kiitos JenPen. Mäkin toisaalta aattelen, että kissalle voi siedättyä. B)
  5. A

    Allergia?

    Niin. Mua vaan huolestuttaa, kun lääkäri sanoi mulle, että jos on allerginen ei ole viisasta pitää eläintä astmavaaran takia. Kissa ollut meillä vuoden. Se oli 3 viikkoa hoidossa ja kun tuli takaisin tunsin kurkussani sellaista pistelevää tunnetta. Lääkärin mukaan viittaisi allergiaan. Mua...
  6. A

    Allergia?

    Mua huolettaa olenko allerginen kissalleni. Mitä mieltä ootte, näyttääkö verikoe luotettavasti allergian? Jotkut lääkärit sanovat, ettei näytä. Kokemuksia?
  7. A

    Hinkuyskä?

    Moi! Mua huolettaa, kun 2,5 kk vauvani yskii. Ei varmaankaan ole hinkuyskää, mutta silti huolettaa. Kun soitin terveyskeskukseen, sanoivat, että siellä pystyvät ottamaan CRPN eli tulehdusarvon. Näyttääkö CRP hinkuyskän vai miten se varmennetaan?
  8. A

    Pieni sf-mitta, onko vauvakin silloin pieni