Hakutulokset

  1. M

    Kun 1v. inhoaa/ei tykkää kylpemisestä saati suihkusta..

    Meillä neiti on siis helmikuussa täyttänyt 1v ja jo aika pienestä asti ei ole tykännyt pätkääkään kylpemisestä. Oisko ollut synnärillä kun ainoan kerran oli hiljaa kylvetettäessä... Vauva-aikana sen vielä jotenkin kesti mutta nyt taaperoaikana en kauheasti tykkää. Tyttö nimittäin huutaa kuin...
  2. M

    Lomamatkan pituus 800km, mikä olis paras matkustustapa?

    Kokemuksia ja mielipiteitä olisi kiva kuulla! Tosiaan harkinnassa (joka toteutuukin viimeistään kesällä) on reissu Pohjois-Suomeen eli matkan pituus ois lähes 800km suuntaansa. Meillä muksu on nyt 2,5 kk ja mietittiin jopa lähteä tässä ihan lähiaikoina reissuun. Matkustustapa vaan...
  3. M

    Hyviä vyöhyketerapeutteja Helsingissä/Espoossa?

    Varuiksi kyselen teidän kokemuksia hyvistä ja ammattitaitoisista vyöhyketerapeuteista pääkaupunkiseudulla. Mulla tyttö on "jo" 9 viikkoinen mutta maha vaivaa (eniten iltaisin mutta myös aamupäivisin ja/tai päivisin). Ilmaa siellä todennäköisesti on koska ruokaiilu vetää mahan pinkeäksi ja...
  4. M

    Kun maito ei nouse..

    Mulle näyttää käyneen/käyvän niin että maito ei nouse hyvin rintoihin :(. Syy tähän taitaa olla se, että en nähnyt vauvaa kuin vasta 2 pvän ikäisenä lastenosastolla (mulla oli paha raskausmyrkytys ja vauvakin sain muuten hoitoa). Eli maito lähti nousemaan vasta 4. päivän kieppeillä. Nyt kotona...

Yhteistyössä