Hakutulokset

  1. L

    Herralan herraskartano 168, mielipiteitä?

    ihan tyypillinen nykyihmisen "romanttinen" 2krs talo. en itse ottaisi 2-taso ratkaisua(4 lasta). hinnasta en osaa sanoa-mutta eiköhän herralat ole kalleimmasta päästä.... meillä mammuttihirren talo.
  2. L

    Montako talofirmaa kilpailutitte?

    kaksi kilpailutettiin;kastelli ja mammuttihirsi.päädyttiin mammuttihirteen-laadun ei hinnan takia.kastelli olisi kyl ollut halvempi.
  3. L

    näppyjä ihossa-rokkoako?

    ensin tuli käsivarsiin pieniä näppyjä, seur. pvänä vatssan ja nut jalkoihin.aivan erillaisia-ei siis symmetrisiä. ei muita oireita-ei kuumetta tms. hieman kutisee,muttei raapimiseksi asti. onko jotain rokkoa? järvivedestä saatua pöpöä? vai mitä?
  4. L

    Minkälainen yöasu 1-vuotiaalla?

    MEILLÄ 1v;llä kaikenmallisia yökkäreitä käytössä,paitsi ei niitä joissa jalkaterät-lapsi inhoaa niitä. nyt kesällä ollu mekkoyökkäriä ja t-paita-shortsi yhdistelmää eli 2-osasia.haalareita vähemmän kun nti itse haluaa riisua ja yrittää pukea,se hankalaa haalareissa.
  5. L

    Legolandiin autolla

    millanen hotelli tuo köpiksen centrum oli?mikä huone teillä oli 3n lapsen kanssa? ollaan matkalla köpikseen ja etsin just hotellia....
  6. L

    milloin kuukautiset?

    2kk ennen kun menkat palasi.
  7. L

    Hampaiden pesu

    hampaan pesua.saan pestyä joka ilta ja itse pesee aamulla,muiden lasten mukana.
  8. L

    Liian paljon sairaana

    miksi poikasi on ollut sairaalassa muutamaan otteeseen?koetko päiväkodin olleen "osasyyllinen "sairasteluun?
  9. L

    mikä väsyttää pientä?

    poikani 1,5v on viime vkot ollut todella väsynyt. nukkuu yöt normaalisti 22-09, entisen mallin mukaan nukku pväunet 13-15 nyt on aivan väsynyt jo 11.00 ja 12 täydessä unessa josta saattaa heräillä vasta klo16.00. syö ja juo hyvin,en tiedä mistä kyse.hellekkö? meille laitettiin pari kk sitten...
  10. L

    Liian paljon sairaana

    välein ikäkautena 7kk-1,2v.aina korvatulehdus.putket lopetti tulehdukset ja nyt 3kk aivan terveenä. kipeä pieni lapsi on ikävää aikaa...niin lapselle kuin äidille, voimia sinulle!
  11. L

    kiinteät

    rinnathan on imetystä varten!ja maito on parasta lapselle ekat 6kk,ja aina mukana ,oikea koostumus...kyllä sitä ehtii kokkailla kultaselle myöhemminkin.
  12. L

    Neljän lapsen äitiä paikalla?

    olen ollut kotosalla yhtä soittoa nyt 9vuotta....en tiedä mut musta jokainen lapsi tuonu vaan iloa,menoa ja meinikiä-positiivisessa mielessä.. en ole kokenut eroa onko kaksi vai neljä,muuten kun ruokakattilat on suurentunut ja enemmän kuskailtavaa harrastuksiin,kavereille jne. ja matkoille...
  13. L

    paljonko talonne on tullut maksamaan länsi-uudellamaalla?

    -onko itse rakennettu vai valmiina ostettu? -neliöitä? -tontin koko? -haja-asutuksessa vai taajamassa? tässä katselen taloja ja mietin että onpa hinnat nousseet....tekisi mieli ostaa uusi talo tai rakentaa mutta epäilen että hinnoissa aika paljon "ilmaa"...kuvittelenko vain? Helsingin...
  14. L

    lentokoneeseen lääkkeet?

    lentoyhtiö oli?
  15. L

    Mikä tyttöä nukuttaa?!

    viime vkoina uninen.nukkuu yöt 22-09 ja pvällä nukkuu yhdet jopa 4,5h unet? ennen nukku 1,5-2,5 h päikkärit. itse olen epäillyt hampaita ja hellettä.syö hyvin,leikkii...aamupvästä kiukkusempi,mutta muuten on kuin ennenkin.
  16. L

    Perhepetiläiset!

    peittoja sängyn laidalle.keräilen siis kaikki talon sängyt ja vien peitot meidän sänkyyn...poika 1,5v eikä ole tippunut kun kerran..
  17. L

    lomaehdotuksia..

    jossa paljon tekemistä-ei tule aika pitkäksi. myös barcelona hyvä kohde; rantaa ja kaupunkia sopivassa suhteessa. kotimaassa lähtisin mökille tai purjehtimaan yksin........
  18. L

    mitä teette lastenne kanssa iltapäivisin/illalla?

    ja kavereiden luona....itse olen pienempien kanssa ulkona piha hommissa, kokkaan, kuskaan lapsia harrastuksiin...pvät menee touhutessa...
  19. L

    Onko muita matkailuautolla,-vaunulla reissaajia?

    meillä lähinnä siihen että haluan että muut vie (finnair/vr/taxi) jotta tunnen lomailevani.mieheni kanssa emme rakasta autoilua,kuin pakollisesti-työmatkat 40km/suunta riittänee meille-ei kiitos autoon lomalla!

Yhteistyössä