Hakutulokset

  1. M

    raskausajan diabetes-diagnoosin saaneet

    Hei! Olisiko täällä muita raskausdiabetes-diagnoosin saaneita odottajia? Sain muutama päivä sitten kyseisen diagnoosin rv 16+4 arvoilla 5,1 (paasto), 10,6 (1h) ja 10,4 (2h). Olen 168cm pitkä ja painoin n 65kg raskaaksi tullessa eli painoindeksi oli ihan ok. Kaksi edellistä lasta olivat...
  2. M

    sängyn ja patjan koko 1,5v

    Hei! Kyselisin kokemuksia sängyn koosta. Meillä siis tyttö nyt 1,5v ja nukkunut tähän asti pinnasängyssä. Nyt tilasimme jatkettavan sängyn jonka pituus säädettävissä 100-190cm. Ostin erikseen sänkyyn patjan joka 130cm pitkä eli ajattelin tuohon pituuteen sängyn laittaa. Nyt alkoi vaan...
  3. M

    clomit+ultra ovulaation jälkeen

    Hei! Onko kenelläkään tietoa pystytäänkö ovulaation jälkeen olevasta ultrasta näkemään montako munasolua on irronnut? Mulla kävi niin, että Clomien seurantaultra on tänään kp 13, mutta ovistesti oli positiivinen kp 11 eli ovis luultavimmin ollut jo ultraan mennessä (aika vasta illalla)...
  4. M

    Clomifen ja aikainen ovulaatio

    Hei! Milloin teillä ollut ovulaatio Clomikierroissa? itse sain tänään kp 11 positiivisen tuloksen o-testiin eli ovis olis kp 12 tai kp 13. Nyt Clomit käytössä ekaa kiertoa synnytyksen jälkeen. Tyttömme sai alkunsa aikoinaan 3. Clomikierrosta ja silloin ovulaatiotesti oli positiivinen kp 17...
  5. M

    Paniikkihäiriö ja synnytyspelko, onko alatiesynnytys turvallinen?

    Hei! Odotan esikoistani viikolla 30+2 ja olen kärsinyt paniikkihäiriöstä ala-asteelta lähtien. Erityisesti saan kohtauksia kiputilanteissa (nuorena kovat kuukautiskivut, vanhempana kovia suolistokipuja). Ei siis olekaan yllätys, että pelkään synnytystä ja etenkin kipua ja sen aiheuttamaa...
  6. M

    Raskauspussi ja ruskuaispussi, ei sikiötä

    Hei! Kävin ultrassa eilen kun raskausviikkoja kuukautisten mukaan 6+5. Lääkärin lausunto oli "Raskauspussin koko 15,9 x 9mm, ruskuaispussin rengas näkyy, ei sikiötä, viikolla 5+" Ensi keskiviikkona on kontrolli ultra jossa katsotaan onko sikiö ilmestynyt vai onko kyseessä tuulimuna...
  7. M

    Millaisia HCG arvoja olette saaneet noin rv 4-5?

    Hei! Kyselisin millaisia HCG arvoja olette saaneet rv 4-5 ja onko raskaus jatkunut normaalisti? Minulla tänään rv 4+6 ja HCG 646. Ovulaatiotesti oli tässä plussakierrossa positiivinen kp 17.
  8. M

    positiivinen testi ja kovat kuukautiskivut

    Hei! Osaisikohan joku kertoa omia kokemuksiaan. Eli minulla tänään menossa kp 31/32?. Ovulaatiosta on 12 tai 13 päivää. Olen tiistaista asti saanut vahvistuvia viivoja raskaustestiin ja tänä-aamulla selkeä värillinen viiva ei niin herkässä testissä, jolla voi testata kuukautisten ollessa...
  9. M

    Onko Mammaksin erittäin herkässä(10mIU) viivanpaikkaa?

    Hei! Testasin tänään haamun Mammaksin erittäin herkällä(10mIU) raskaustestillä. Menkkojen pitäisi alkaa lauantaina. Viiva tuli oikeaan kohtaan ja testiajan sisällä mutta on todella haalea, juuri ja juuri silminnähtävä. Onko kenelläkään kokemusta kyseisistä testeistä, onko siinä viivanpaikkaa...
  10. M

    Terolut pitkittyneeseeen kuukautisvuotoon (kp 20)

    Hei! Kyselisin täällä vielä ihan yleisesti, josko joku muu olisi saanut Teroluteja pitkittyneeseeen kuukautisvuotoon? Minulla PCO ja nyt vuotoa on ollu 4 viikkoa siten, että ensimmäisen reilun viikon tuhruilun jälkeen muutama päivä runsaampaa vuotoa ja sen jälkeen tuhruilu jatkunut. Nyt kp 20...

Yhteistyössä