Hakutulokset

  1. V

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Pitää teillä käydä kommentoimassa ❤vaikkakin olen tässä taustalla teidän juttuja lukenut ja hengessä mukana ollut.. ....meille synty tänään pikkuinen prinsessa rv 38
  2. V

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Minäkin olen ymmärtänyt ettei ne ns. " harjoitus supistukset" pitäisi kohdunsuuta avata tuntuu vaan hurjalta että pari kipeetä jo aiheuttaa sen. . . .lääkäri totesi että ainakin 4-5 vkoa vauvan pitäisi pysyä sisällä.
  3. V

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Heipä hei :) lueskelen tätä teidän ryhmää säännöllisesti en ole kuitenkaan jaksanut "virallisesti" liittyä siihen. . ..minulla on laskettuaika 12.10 eli viikolla 31+4 mennään.. ..kysymys kuuluu onko teillä tarkastettu kohdusuun tilanne kuinka usein? Itsellä on ollut ensimmäisestä neuvolan...
  4. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Pikkuinen paikannettu oikeasta paikasta :love: ja sydän sykki vimmatusti
  5. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Hei! Varovasti kurkistelen tähän ryhmään :unsure: en uskalla vielä "virallisesti" liittyä. Meillä kesällä 2015 takana tuulimuna raskaus ja nyt sitten tärppäs uudelleen. Huoli on kuitenkin kova että onko siellä ketään edes, raskaus oireita löytyy enemmän kuin viimeksi mutta ei oikeen vielä...
  6. V

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Hei=) täällä olisi uusi plussalainen kesäkuulle...
  7. V

    Kotka-Karhula Äidit...

    Kumparepuisto sopisi meillekin hyvin...=)
  8. V

    Kotka-Karhula Äidit...

    ....Mitäs jos tehtäis ne treffit jonnee leiksalle kun ilmatkin antais periksi jo =) ??? Onko halukkaita ?? ehdotuksia??
  9. V

    Kotka-Karhula Äidit...

    .... Mitäs jos tehdään Leikkipuisto treffit ?! Laittakaa ysäriä jos kiinnostais ....
  10. V

    Kotka-Karhula Äidit...

    Karhulan puolella.... =)
  11. V

    Kotka-Karhula Äidit...

    Ulkoilu, Kahvittelu kavereita kaipailisi Äiti ja jälkikasvut (3vja10kk) ...
  12. V

    KYMENLAAKSO!

    Hei! Täällä olisi 34v Äiti Kotkasta ...Pienimmät lapset meillä on 1kk ja 2v =) Juttu,Kahvi ja ulkoilu seura olisi tervetullutta ....
  13. V

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    11.1.2010 (rv40) Tyttö 3830g 51 cm <3
  14. V

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    mulish Mulle sanottiin neuvolasta et rinnan alla oleva kipu johtuu siitä että kohtu alkaa olla korkeimmillaan, voisko sullakin johtua siitä kivut?!
  15. V

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Enie :heart: Perässä me kaikki tullaan .... [/b]KiaralA[b] :hug:
  16. V

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Huomenta :) en tiedä miten teillä muilla mutta itse en oikeen ole pystynyt yöllä nukkumaan kauheiden lonkka/lantiokipujen takia. Yö menee pyöriessä, eikä hyvää asentoa tunnu löytyvän sitten kävellään ympäriasuntoa ja yritetään päästä kivuista eroon :/
  17. V

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Enie Hui..sulla on tosi korkealla ollut lapsena hemppa :) Itsellä on normi tilanteessa 140-142 mutta raskaana laskee sinne 100 paikkeille ..nyt jopa kävi 90 mikä oli jo vähä liian alhaalla :| Nyt vika käynnillä oli 110 nousussa ollaan......
  18. V

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Enie Tottahan se tietty on että jokaiselle rauta imeytyy omalla tavalla =) itsellä toooosi huonosti maitotuotteiden takia..siksi usein otankin raudan yöllä kun ei vielä tule harrastettua yösyömistä :whistle:
  19. V

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    raudasta Oletteko miettineet maitotuotteita? Mulla on joka raskaudessa hemppa huono eikä kärsi maitotuotteita ottaa lähellä raudan ottamista ( neuvolan ohje 2h enne ja 2h jälkeeen) ... huomaa heti jos en ole noudattanut ....

Yhteistyössä