Hakutulokset

  1. P

    KUUKAUTISKUPPI!!!

    Onko kenelläkään kyseistä tuotetta?Toimiiko käytännössä? Haluaisin mielipiteitä.Että kannattaako hankkia itselle?
  2. P

    Enkeli tyttö syntyi!

    OTAN OSAA SUUREEN SURUUNNE!!! :flower: Itse synnytin "enkelin työn" vuonna 2005 rv 40+1.Pahimman yli olemme jo päässeet.Muru Wilhelmiina annettiin prinsessan nimeksi.Hän loistaa tähtenä taivaalla ja seuraa meitä sieltä.T:Kohtalotoveri ja yhden pojan äiti 1v4kk p.s Voimia teille!!!
  3. P

    Baby bonus bona ja piltti etikettikirjakeräyskampanjasta???

    Älkää soittako sinne.Soitin itse niin aikas töykeää käytöstä oli.Kysyi et koska olin lähettänyt etiketit ja monenko pisteen edestä sekä tilaamani kirjat.Lupasi meilata pääpaikkaa Nestle Bonalle.Saa nähä saako kirjoja koskaan.Semperilläkin nopeampaa ja åarempaa toimintaa.Reppukeräys päättyi...
  4. P

    Baby bonus bona ja piltti etikettikirjakeräyskampanjasta???

    Moikka! Kyseinen kampanja päättyi 15.8.-07.Ja viimeiset lähetykset ovat lähteneet viime perjantaina postin matkaan.Itse en ole keräämiäni pisteitä vastaavia kirjoja saanut.:(Lähetin etiketit vkoa ennen keräyskampanjan päättymistä.Oletteko muut osallistuneet saaneet jo kirjat kyseisestä...
  5. P

    Anu huvituttikampanjasta!

    Moikka! Kyselisin siitä ainun huvituttikeräys kampanjasta,että onko kenelläkään tietoa että käykö huvitutista leikatut imuosattomat tutit keräykseen?
  6. P

    HOTMAILISTA/MESESTÄ, HUOMIO!!!!

    :flower: Kiitos tossuliini sinulle vaivannäöstä ja asian selvää ottamisesta. :hug:
  7. P

    HOTMAILISTA/MESESTÄ, HUOMIO!!!!

    Onkos muilla ollu tänään ongelmia meseen tai hotmailiin pääsyssä?Herjaa vaan jostain virheestä.Kenellä teistä on Soneran-laajakaista liittymä.Liittyykö tämä homma pelkästään Soneran asiakkaisiin.
  8. P

    VILJA-raskaustesti,onko kellään kokemuksia sen käytöstä????

    Moikka! Kyselisin,että onko kenelläkään kokemuksia VILJA-raskaustestin käytöstä ja sen luotettavuudesta.Oletteko tehneet testin aina aamupissasta vai onko jonain muunakin vuorokauden aikana tehty testi?Kuinka kauan olette pidättäneet pissaa,ennenkuin olette testin tehneet?KIITOS ETUKÄTEEN!!!
  9. P

    Mitkä ovat luotettavimpia raskaustestejä???

    Moikka! Kyselisin mikä raskaustesti on teistä luotettavin?Tein muutama päivä sitten RFSU-raskaustestin,kyllä siihen kaksi viivaa näytti tulevan,toinen huomattavasti himmeämpi.Eli "POSITIIVINEN" ilmeisesti?=)Toisen testin tein Apteekin omalla raskaustestillä niin "nega" tuli,mutta en tehny...
  10. P

    HUUTO.NET PINO: KOOTAAN KAIKKI HURJIMMAN HINTAISET KEHIIN...

    Taitaa taas ihimisillä olla vapaa-ajan puutetta kun aletaan arvosteleen ihmisten myymiä tuotteita.Sellaiset ostaa kalliita kenellä on varaa.Tuntuu tääkin aihe olevan kateellisten panettelua. Kun itsestä ei löydä vikaa,niin muista sitä on sitten haettava.Kannattais pitää mölyt mahassansa...
  11. P

    Valkeakoskelaisia äitejä lapsineen puistoilemaan yms.

    Hei! Olen Valkeakoskelainen 6/06syntyneen pojanvesselin äiti.Olisi hakusessa äitejä Valkeakoskelta lapsineen,puistoilemis yms. seuraksi.Kavereita ei ole löytynyt tältä paikkakunnalta,vaikka olen asunut täällä kohta 4vuotta. Laita yv:tä jos kiinnostaa!
  12. P

    Maha kovalla

    Meil poika 1v3vko,välil vatsa kovalla.Luumu meil ei auttanu ja Levolacia annoin ni tottu sen makuun.Mut yks konsti auttoi ostin kaupasta kauraleseitä ja laitoin 1rkl jogurtin tai marjasoseen joukkoon ni kakka alkoi luistaan.Suosittelen!Eli lapselle saa antaa 2rkl/vrk kauraleseitä jogurttiin yms...
  13. P

    ystäviä hakusessa valkeakosken suuntaan

    siis mailini oli [b]pike76@wippies.com
  14. P

    ystäviä hakusessa valkeakosken suuntaan

    Moikka! Tääl huhuilis 30w 6/06 syntyneen pojan vesselin äiti valkeakoskelta.Olis kiva saada ystäviä tältä seudulta ajatustenvaihtoon,tapailuihin yms. En tunne muita äitejä täältä,vaiks 3vuotta olen tääl asunu.:( Vastauksia kaipailisin:pike76@wippies.com :p
  15. P

    Valkeakoskelaiset 06-syntyneiden äidit

    Moikka! Täs olis yhteystietojani. Elikkäs mailini on pike76@wippies.com ja messenger osoitteeni on salonen-laurila@hotmail.com. Otahan yhteyttä niin tutustutaan. =)
  16. P

    Valkeakoskelaiset 06-syntyneiden äidit

    tässä olis mun yhteystietojani elikkäs mailiosoitteeni on pike76@wippies.com.Laitelkaahan mailia tulemaan. =)
  17. P

    Mese Ystäviä ajatustenvaihtoon...

    Mutkin voitte lisätä listallenne mikäli kiinnostaa ajatustenvaihto. salonen-laurila@hotmail.com. Oon 30w 1v. pojan vesselin äiti Valkeakoskelta. ;)
  18. P

    Rintamaito kelpaa,mut tavallinen maito ei!!!!

    Kiitos vastauksista...oon todel kiitollinen.mul ittellä laktoosi-intoleranssi,joten käytän HYLA-tuotteita.Voisikohan se olla perinnöllistä.Hyla-maidon maku muistuttaa rintamaidon makua.Josko HYLA-maitoa antamalla voisin vieroittaa 1v. pojan vesselini rinnalta???Vastauksia ja kokemuksia,onko...
  19. P

    Valkeakoskelaiset 06-syntyneiden äidit

    Moikka! Oon 30w kesäkuussa 06 syntyneen pojan äiti Valkeakoskelta.Ettisin ystäviä muista äideistä ja lapsista ulkoiluun,kahvitteluun ja ajatusten vaihtoon.En tunne täältä muita äitejä.Vastauksia kaipailisin.
  20. P

    Rintamaito kelpaa,mut tavallinen maito ei!!!!

    Moikka! Mul 8.6 vuoden täyttänyt pojan vesseli.Rintaa haluaa aamuin ja illoin.Päivällä koittanut lämpöisen ruoan jälkeen antaa tavallista maitoa mukista,mut ei kelpaa.Pää kääntyy pois ja "tittin" huutaminen alkaa.Haluaisin päästä imettämisestä jo eroon,kun olis toiveissa...

Yhteistyössä