Baby bonus bona ja piltti etikettikirjakeräyskampanjasta???

Moikka!

Kyseinen kampanja päättyi 15.8.-07.Ja viimeiset lähetykset ovat lähteneet viime perjantaina postin matkaan.Itse en ole keräämiäni pisteitä vastaavia kirjoja saanut.:(Lähetin etiketit vkoa ennen keräyskampanjan päättymistä.Oletteko muut osallistuneet saaneet jo kirjat kyseisestä kampanjasta?
 
Älkää soittako sinne.Soitin itse niin aikas töykeää käytöstä oli.Kysyi et koska olin lähettänyt etiketit ja monenko pisteen edestä sekä tilaamani kirjat.Lupasi meilata pääpaikkaa Nestle Bonalle.Saa nähä saako kirjoja koskaan.Semperilläkin nopeampaa ja åarempaa toimintaa.Reppukeräys päättyi viimen pvä elokuuta ja tänään sain keräämäni reput Semperiltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t858399
Kopioitu täältä:
Näin vastasi Suomen Nestle tänään 12.9

Hei!

Kiitos yhteydenotostanne. Kilpailun sääntöjen mukaan etikettikampanjaan osallistuneille ja oikean määrän etikettejä keränneille lähetetään kirjat viimeistään 15.9.2007 eli kuukausi kampanjan päättymisen jälkeen. Mikäli ette jostain syystä ole saanut tilaamianne kirjoja viikkoon viimeisestä postituspäivästä lukien, pyydän Teitä ystävällisesti palaamaan asiaan. Tuolloin kannattaa nimenne lisäksi ilmoittaa osoite, johon pyysitte kirjat lähettämään sekä puhelinnumeronne, jotta saamme selvitettyä asian mahdollisimman nopeasti kirjojen postituksesta vastaavan yrityksen kanssa.



Ystävällisin terveisin

Kuluttajapalvelu
Suomen Nestlé Oy

 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuäiti30:
Älkää soittako sinne.Soitin itse niin aikas töykeää käytöstä oli.Kysyi et koska olin lähettänyt etiketit ja monenko pisteen edestä sekä tilaamani kirjat.Lupasi meilata pääpaikkaa Nestle Bonalle.Saa nähä saako kirjoja koskaan.Semperilläkin nopeampaa ja åarempaa toimintaa.Reppukeräys päättyi viimen pvä elokuuta ja tänään sain keräämäni reput Semperiltä.
Semperille lähetin kuoren n. viikko ennen umpeutumista, ei ole reppua vielä näkynyt. Mutta en kyllä odottanutkaan mitenkään nopeasti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuäiti30:
Moikka!

Kyseinen kampanja päättyi 15.8.-07.Ja viimeiset lähetykset ovat lähteneet viime perjantaina postin matkaan.Itse en ole keräämiäni pisteitä vastaavia kirjoja saanut.:(Lähetin etiketit vkoa ennen keräyskampanjan päättymistä.Oletteko muut osallistuneet saaneet jo kirjat kyseisestä kampanjasta?
Minä sain melkein heti ja kaksinkappalein...
 
Salama McQueen
Ei ole vielä tullut, mä kyselin sieltä Nestleltä viime viikolla ja sain tuon ylläolevan vastauksen. Jos perjantain postissa ei kirjoja näy, soitan maanantaina sinne. Kaksi kirjaa puuttuu täältä.
 

Yhteistyössä