Hakutulokset

  1. piipero86

    Haluan lapsia, mies ei

    Lähipiirissä samanlainen pariskunta ja mies oli antanut vuosia vähän siimaa ja aina puhunut että katsotaan katsotaan. Joku aika sitten oli sanonut että on 100% varma että ei halua lapsia. Nainen jäänyt suhteeseen vaikka aina halunnut lapsia ja haluaa edelleen. Todella ikävää ja itse en olis...
  2. piipero86

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    TYTTÖ TULI! :heart: Meille syntyi ihana pikkumuori suunnitellulla sektiolla tiistaina 2.10 rv37+1 klo 8.36. Painoa oli hienot 3380g ja pituutta 49cm, päänympäryskin oli jo 36cm :) Leikkaus meni todella hyvin ja neiti oli todella virkeä ja ei tarvittu happikaappia tai muitakaan apukeinoja...
  3. piipero86

    voiko flunssa siirtää suunniteltua sektiota?

    Minulle suunniteltiin ensin rv38, mutta sitten lääkärikin alkoi jo puoltaa aikaisempaa sektiota minun psyykkeen takia (mitä pitemmälle mennään sitä suuremmat alkaa olla pelot) + istukasta löytyi reikä joten sekin tekee oman osansa siihen että sektio tehdään jo tuossa vaiheessa.
  4. piipero86

    voiko flunssa siirtää suunniteltua sektiota?

    Kyllä yritän kovasti syödä hedelmiä, D-vitamiinia, juon hunajateetä ja syön vielä raakaa valkosipulia niin jos tämä pysyis edes tämmösenä eikä pahenis. Mulla tämä on pelkosektio kun edellinen vauva kuoli alatiesynnytyksessä 39+2 niin en tiedä miten kestän jos joudun ilman miestä menemään. Ei...
  5. piipero86

    voiko flunssa siirtää suunniteltua sektiota?

    Mieskään ei varmaan pääse saliin mukaan jos tauti päällä.. :( ei voinu taas yhtään parempaan aikaan tämäkään aalto iskeä
  6. piipero86

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Paljon onnea kaikille vauvan saaneille!=):flower: Meilläkin on ensi viikolle sovittu sektio,joten ei ole enää montaa päivää täälläkään h-hetkeen. Nyt vaan toivotaan, että leikkaus menee kaikkien kannalta hyvin ja haava paranisi ongelmitta. piipero86 & matkalainen 36+5
  7. piipero86

    voiko flunssa siirtää suunniteltua sektiota?

    Minulla on ensi viikolle sovittu sektio rv.37+1 ja nyt meinaa flunssaa ruveta pukkaamaan,kurkku karhea ja nokka meinaa alkaa tiputtelemaan. Joudutaanko sektio siirtämään jos flunssa iskee ihan kunnolla päälle?
  8. piipero86

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Pakkastyttö minulla on sektio 5.päivä, tosin en ole saanut siihen mitään ohjeistusta, mutta maanantaina onlääkäri niin siellä varmaan asiastataas keskustellaan. Ainoa minkä tiedän on se että minun hätäsektioarven kautta vauva otetaan,kun yleensä se suunniteltu tehdään sitte vaakaan,mutta ei...
  9. piipero86

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Olipas mukava lukea että muillekkin on iskenyt älytön jano,koska itselleni tullut sama vaiva. Yritin googlailla kans aiheesta mutta tuli vain jotain raskausajan diabetes juttuja ja kun olen nyt miehen sokerimittarilla mittaillut omia arvoja niin ei sekään ole nyt käypä diagnoosi. Jos kaikki...
  10. piipero86

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Tervehdys kuukausien tauon jälkeen! Täällä on nyt rv 33+0 ja juuri tänään kotiuduin sairaalasta, kun eilen oli supistuksia niin jouduin seurantaan. Eilen kutsuivatmyös lääkärin tutkimaan kohdunsuun ja tekemään ultran ja ultra ei ollutkaan niin mukava kokemus, istukassa on nimittäin yli 4cm...
  11. piipero86

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Äitiyspakkausta en ota. Odotan neljättä ja vauvan vaatteita on jo niin paljon ennenstäänkin vielä varastossa, niin ei ole tarvetta laatikolle, vaikka vähän tympiikin että se rahasumma on vain puolet pakkauksesta. Rahalla ostetaan uusi turvakaukalo, tuntuu että se kaukalo tulee sitten niinku...
  12. piipero86

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Tervehdys! Täällä odotellaan rakenneultraa kovalla innolla, 4.6 on aika varattuna niin vielä olis pari viikkoa jännitettävä. Onneksi on tuo dopleri niin saa kuitenkin kuunnella pikkusen sykkeitä kun ei oo neuvolaakaan ollut pitkään aikaan, tosin ens viikolla pääsee sielläkin käymään ja saan...
  13. piipero86

    Pakkaan muuttokuormaa, kuka arvaa mitä löysin makkarin yläkaapista?

    Meillä tuommoset on lapsilla tiuhassa käytössä ollu jo vuosia ja hyvin toimii :D
  14. piipero86

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Perhosia Olen kovin pahoillani menetyksenne vuoksi, voimia :hug:
  15. piipero86

    Apuva!! Plussaa, negaa??

    Selvä vaalea viiva tuossa näkyy vahvemman kaverina, odotat nyt pari vrktta ja teet uudelleen niin sitte näkyy selvemmin jos on plussa. Itellä 2 raskautta on näkyny aluksi just noin haaleana ja toinen näistä on nyt 12. viikolla menossa :)
  16. piipero86

    Jippii, enää ei tartte ite vatkata kermaa ja rahkaa sekaisin, sitä saa nyt purkista!

    Kyllä vaan on kaneli-sokeria valmiina ja jossain vaiheessahan eines hyllystä löyty valmiiksi kuutioitua sinistä hk:n lenkkiä, sillon piti hetki kauhistella hyllyllä että eikö oikeesti ihmiset kehtaa enää palotella ite makkaraakaan, mutta sen stoori tais ONNEKSI olla lyhyt kun ei ole pitkiin...
  17. piipero86

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Moikka pitkästä aikaa :wave: Peloista ollu puhetta, voi hyvä tavaton, voisin varmaan aiheesta kirjoittaa kirjan.. Sanoin jo neuvolassakin heti ekalla käynnillä, että opin jo oman vauvan kuolemasta niin paljon niin saatikka se tiedon määrä minkä olen saanut vertaistuen kautta, sanoin että olen...
  18. piipero86

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    No nyt on lopultakin saatu la! Elikkäs tänään ultrassa näkyi pieni ihmisen alku joka vastasi viikkoja 9+2 joten laskettuaika on 22.10
  19. piipero86

    Eli mä en voi siis viedä mun 7-vuotiasta uimaaan?

    No ei oo ikinä sattunu saman luokan tyttöjä samaan aikaan sinne niin enpä tiedä mitä olisi tuumannut, mutta hyvin on reissut aina mennyt vaikka samaa ikäluokkaa olevia tyttöjä onkin ollut samassa pesuhuoneessa/saunassa. Miksi niinkin normaalista asiasta kuin alastomuudesta pitää nostaa sellanen...
  20. piipero86

    Eli mä en voi siis viedä mun 7-vuotiasta uimaaan?

    Tottakai voit ottaa 7 vuotiaan pojan naisten puolelle. En usko että yksikään lapsi tuosta pahastuu, se on vaan se aikuisten hullu mieli joka keksii vaikka mitä kauheuksia siitä että tuon ikäinen poika tulee naisten puolelle. Oma poika on 9v ja meni nyt vasta miesten puolelle. Ihan vaan siksi...

Yhteistyössä