Hakutulokset

  1. Kissansilmä

    Hoitajat, oletteko tilanneet työvaatteita täältä?

    Pitääkö kuin paikkaansa koot, onko siulla tietoa?
  2. Kissansilmä

    Mcleodin tyttäret?

    Monesko kausi nyt on menossa telkkarissa, onko sarjan viimeinen siis 8? Tiedosta kiitollinen :)
  3. Kissansilmä

    Kelan asiointipalvelu ja maksusumma, onko siitä jo verot pois?

    Se mikä näkyy on brutto ja tyhjään kohtaan tulee sitten maksun jälkeen mitä olet nettona saanut.
  4. Kissansilmä

    Kysymys kotihoidontuesta?

    Ok, tämä selventää jo asiaa, tietää vain sitten varautua että kun saa viimeiset rahat vanhempainvapaalta seuraavan kerran rahaa tulee toukokuun lopussa. Kiitos vastauksestanne :)
  5. Kissansilmä

    6kk ikäisenne mitat?

    Meidän typykkä 0li 68,5cm ja 8530g
  6. Kissansilmä

    Kysymys kotihoidontuesta?

    Minulta loppuu vanhempainvapaa 13.4 ja jään kotihoidontuelle, maksetaanko kotihoidontukea jo huhtikuussa ½ kuulta vai vastako saan toukokuulta kotihoidontuen? Hakemuksen täytin netissä, eikä sieltä kelan sivuilta asia selvinnyt, yritin soittaakkin kysyäkseni, mutta varattua oli- siis selviäiskö...
  7. Kissansilmä

    Haaveiletko, vai onko teillä jo, iltatähti?

    Meillon parasta aikaa ns. "iltatähti". Isommat lapset on 9 ja 7 ja mä halusin vielä viimosen vauvan meiän perheeseen, itse olen 31v.
  8. Kissansilmä

    Ihan nyt mielenkiinnosta utelen, mitä pelilaitteita teidän lapsillanne on?

    Meiän lapsille on ostettu vain pleikkari, mun mielestä se on riittävä. Vaan nyt olen kuunnellut pojan kavereita, joillon useampiakin ja on kuulema tosi tylsää ettei mun pojallani oo kun vain se pleikkari.. Jäin sitten miettimään, et onks lapsilla yleensä sit useampia pelikoneita??
  9. Kissansilmä

    Kuinka viihdyttää 9-vuotiaita poikia synttäreillä?

    Viime vuonna EI viihdytetty ja meni sitten riekkumiseks, joka vois tänä vuonna jäädä väliin! Ei mitään kummosempaa, mutta jotain kuitenkin? EI vaan oma pää ideoi nyt mitään :|
  10. Kissansilmä

    Kuinka viihdyttää 9-vuotiaita poikia synttäreillä?

    Jotain ideoita -ohjelmaa? Ettei menis yleiseksi riehumiseksi, synttärit siis järjestetään meillä kotona.
  11. Kissansilmä

    Montako lasta teillä on?

    Kolme ihanuutta :heart:
  12. Kissansilmä

    Mikä on PYHÄRUOKA?

    Meillei sen kummosemmin erotu arkiruoka ja pyhäruoka toisistaan, mutta mun kotona äiti teki monesti pyhäisin esim: muussia, pihvejä, kasvislisuketta ja salaattia sekä sitten jälkiruokaa sunnuntaisin -ja mä miellän sellaset pyhäruuaksi.
  13. Kissansilmä

    G Mikä on kallein vaate jonka olet itsellesi ostanut?

    Pari sataa talvitakkiin, se on varmaankin kalleinta.
  14. Kissansilmä

    Äitiysloman aikana työnteko??

    Kiitos- tää olikin hyödyllinen tieto =)
  15. Kissansilmä

    Ottaisitko silikonit ja menisitkö vatsanahan kiristykseen, kun lapsiluku on täysi, jos saisit ne ilmaiseksi??

    En nahkankiristykseen, mutta silikonit ottaisin. Mun tissit "katosivat" tyystin kolmosen jälkeen ja hieman asia on mietityttänyt :ashamed: turhamaisuutta joo. Meillä keskimmäinen tossa totesikin vasta, et äiti mihin sun tissit on kadonneet, niiston tullut ihan lättänät.. niimpä.
  16. Kissansilmä

    Äitiysloman aikana työnteko??

    Joo, nää mä olen kelan kans setvinyt. Mua vain vaivaa toi verokortti, meillon verotoimisto ollut tän vkoa kii ja en nyt sitten tullut vielä soittaneeksikaan asiasta ja mietin tartteeko mun minnekään soitellakaan, jos vien vain lisäverokortin.. mut lähinnä vain siis asiassa mietin, ettei tuu...
  17. Kissansilmä

    Äitiysloman aikana työnteko??

    Joo, toki =)
  18. Kissansilmä

    Äitiysloman aikana työnteko??

    Joo, sen mä kyllä tiedän, et arkipäivisin tippuu minimi äippärahalle ja olenkin lupautunut keikoille lähinnä vain vkonloppuisin, jotta olis enempi hyötyä. Mä pähkäilen ton verokortin kans. Ok-VIPPIS - kiitos!
  19. Kissansilmä

    Oletteko luottaneet ultran tyttöveikkaukseen??? Kamalasti tekis mieli mennä shoppailemaan lapsilisistä tyttövaatteita, mut viimeis

    Meillon ultraveikkaukset pitäneet aina paikkaansa ja itekkin on ollut joko poika tai tyttö tuntemus, kaks viimosinta lasta ovat tyttöjä ja olen mä jotakin tyttövaatetta ostanut valmiiksi.
  20. Kissansilmä

    Äitiysloman aikana työnteko??

    Tartteeks mun kummosemmin verokorttia muutella, kun käyn satunnaisia vkonloppu keikkoja tekemässä ja vien työpaikalle lisäverokortin? Ja äitiysrahasta menee sitten normiprosentin mukaan, siis pähkäilen ettei sitten tuu mitään mätkyjä.. Osaattekos viisaammat asiaa valaista?? =)

Yhteistyössä