Hakutulokset

  1. O

    Isänpäivän lahjavinkit jne.

    Isänpäivä lähestyy ja pitäisi alkaa suunnitella ja miettiä lahjoja. Onko kellään ideoita jakaa? itse ajattelin lahjaa, pojan askartelut ja posse ulos syömään tai elokuviin tms.
  2. O

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Mulla on nyt ihan ihmepäivät menossa. Kp 33/28-30 ja testi (parikin) on negatiivinen. ovulaatio oli samsungin menkkakalenterin mukaan (hehhe) kp 16-18. Tunsin ilmeisesti ovulaation tosi kipeästi jonka jälkeen meni hetki ja alkoi kaikki maholliset raskausoireet paitsi rintojen aristus, jopa pissa...
  3. O

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    hyvää viikonloppua! tässä itse valmistautumassa töihin lähtöön vaikka ei kyllä yhtään huvita. Onko kellään kokemusta selkäkivuista alkuraskaudessa? Itsellä alkoi toissapäivänä ihan hirmuiset selkäkivut vasemmalla puolella alaselässä ja nyt on siirtynyt ylemmäs, melkein jo kylkeäkin...
  4. O

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Heippa! täällä kp 15 ja yk 1 esikoinen täyttää tässä kuussa 3.v :) Lehti valikoimaan kuuluu sisustuslehtien sijasta nyt vauva-lehdet ja kaikki raskaana olevat varmasti pelkäävät mua kun tuijottelen niiden mahoja kateellisena. mietittiin aika kauan ennen kun alettiin yrittämään koska piti...
  5. O

    Minulla on ihan hirrrrveä koirakuume. Kertokaa kaikki huonot puolet koiranomistajana :)

    Heippa! minkälaista/rotuista koiraa olet ajatellut jos saa udella? Meillä koirat ei ole pahemmin hajottaneet mitään, mutta aikaa vievät senkin edestä:)! Huonoin puoli on se että jos ei yhtään huvita niin silti on pakko leikittää, lenkittää, kouluttaa jne. Lähinnä silpuksi on päätynyt...
  6. O

    Nyt kun on ollu puhetta lasten nimistä,niin entäs kotieläimet? =)

    Meillä on americanbulldogit Dallas ja Pulla, sekä kolme pupua joita kutsutaan yhteisnimellä puput :).. ovat tosin kaikki erivärisiä niin värillä voi sitten tarkentaa ketä niinstä tarkoittaa.
  7. O

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    kuuluuko raskausoireisiin huippaaminen. esikoisesta en enää muista. Me ollaan tässä nyt vähän mietitty että milloin sitä alottaa ja ensin meinattiin syksyllä myöhään vasta mutta tuntuu vaan aikaistuvan ja aikaistuvan suunnitelmat :) jonki aikaa pitäs kuitenki jaksaa..vaikeeta on
  8. O

    Ja puistossa nähtyä..

    yhtä hyvin se voisi olla joku vihreä perhe. tai jos ne olisi ihan vaan valkoisia mutta kiharatukkaisia tai vaikka pigmentti häiriöisiä niin mainitsisitko senkin? jos perhe ei pue lapsiaan hyvin niin tuskin se on ihon väristä kiinni vaikka jotkut haluauvat sen sen piikkiin laittaakkin. - aika...
  9. O

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    ilmottaudun nyt minäkii kun täälä koko ajan kuitenkin muita kyttään :D eli parin kuukauden päästä alotetaan yritys (ei jaksa odottaa) ja toinen haaveissa, poika 08 ennestään.
  10. O

    Ja puistossa nähtyä..

    menkää niille siellä pihalla sanomaan että kannttaisko laittaa pipo, älkääkä täällä jaaritelko.
  11. O

    Ja puistossa nähtyä..

    miksi piti mainita että tummaihoiset - onko sillä jotain tekemistä asian kanssa?
  12. O

    Äitillekö vain kiuktellaan?

    meillä 2 v. poika tekee samaa! maailman kultaisin ja reippain aina muualla, mutta kotona kiukuttelee ja vänkää kaikesta vastaan isälleen ja minulle. uhmapäissään. uhmasta ei muualla tietoakaan. Mummokin oli sitä mieltä että eihän sillä ole kun on niin kiltti (kunnes erään kerran seurasi vierestä...
  13. O

    Naimisiin, säilyttääkö oma sukunimensä

    mä jätin oman nimeni kun olisi tuntunut hassulta vaihtaa nimi kun menee naimisiin - en oikein ymmärrä pointtia. Nimeni on osa identiteettiäni, se on aina ollut minun ja siitä nimestä minut tunnetaan. Yhdistelmä nimen olisin voinut ottaa, mutta miehen nimi ei ole kovin nätti eikä meidän nimet...
  14. O

    Tärkeä kysely! tarvitsen mielipiteitä!

    ihanaa että olette vastannut noin hanakasti.kiitos, tämä on enemmän kun hyödyllistä! laitan vaikka muutaman kuvankin jossain vaiheessa.
  15. O

    Tärkeä kysely! tarvitsen mielipiteitä!

    hyvä pointti. tahdon ehdottomasti jättää sijan uskonnon vapaudelle eli tälläistä kohtaa ei ole vaan ehkä vapaamuotoinen tila jonka kukin täyttää tavallaan oli sitten ristiäiset, nimiäiset tai vaan maistraattireissu äidin ja isin kanssa. Vielä lisäys että mitkä olisi mielestänne mainitsemisen...
  16. O

    Tärkeä kysely! tarvitsen mielipiteitä!

    Eli tärkeä kysely näistä "minä lapsena"- kirjoista! Tein lapselleni itse sellaisen koska markkinoilla olevat ovat mielestäni tylsiä ja niitä on hurjan vähän. no nyt sitten olen ajatellut viedä tekeleeni kustantajalle. Olisiko teidän näkökulmasta tilausta uusille lapsen alkuelämästä (ja...
  17. O

    Hoitaako miehenne vauvaa?

    miksi ei mieheni hoitaisi? onhan se nyt yhtä paljon sen kun minun lapsi!! en kyllä sellasta ukkoa kattelis mikä ei haluaisi lasta hoitaa yhtä lailla, kertoo jotain kyllä ihmisen sielun elämästä!
  18. O

    Annatteko jo 2- vuotiaalle karkkia?

    pikku galluppi: annatteko jo 2-vuotiaille karkkia ja jos ette niin mitä käytätte herkkuna? entä mikä on mielestänne sopiva ikä karkeille?
  19. O

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    mun pitää noihin liikkumis kysymyksiin kommentoida sen verran että mulla mini kyllä on tosi aktiivinen, potkut tuntuu ja näkyykin mahan läpi. Alkaa olla todella säännölliset riekkumis ajat. oon tässä yrittänyt sen perusteella miettiä että mihin vuorokauden aikaan on valvomista tiedossa jos sama...
  20. O

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    mun pitää noihin liikkumis kysymyksiin kommentoida sen verran että mulla mini kyllä on tosi aktiivinen, potkut tuntuu ja näkyykin mahan läpi. Alkaa olla todella säännölliset riekkumis ajat. oon tässä yrittänyt sen perusteella miettiä että mihin vuorokauden aikaan on valvomista tiedossa jos sama...

Yhteistyössä