Hakutulokset

  1. S

    Taas perätilasta, ja missä liikkeet tuntuu?

    Moi!! Mulla on vauva perätilassa. Nyt Rv 38, viikon päästä edessa suunniteltu sektio. Ei yritetty kääntää koska kriteerit eivät ihan täyttyneet ja olin itsekkin sitä mieltä että väkisin ei käännetä. Lantiokuvissa ahtautta, joten lääkäri "määräs" sektion, alatiesynnytystä ei voi ajatellakkaan...
  2. S

    Turkulaisia odottajia?

    Sanna-78, siis todellä typerää et ne järjestää niit valmennuksii keskellä päivää... miten ne olettavat, että kukaan sinne pääsee? höh, toivottavasti meidän nla järjestää illalla koska mun mies ainakin odottaa niitä innolla... tosin en tiedä ku hän on suomenkielinen ja mä ruotsinkielinen et miten...
  3. S

    Turkulaisia odottajia?

    Heissan taas kaikille, pitkästä aikaa... Ok, olen siis nyt RV 13 + 5 (uä12 mukaan) ja oireet jo helpottaneet aika kivasti... kyllä se kolmen-neljän viikon :x olo oli kaameeta mut onneks on päässy siitä yli... nyt on välillä vähän yöks olo mut ei ollenkaan niin pahasti... Niskaturvotus oli...
  4. S

    Turkulaisia odottajia?

    Ultrassa käytiin... oli mukava käynti. Nähtiin papunen ja sydän äänet oli positiiviset joten hyvältä näyttää. Mahdollisesti siellä on kaks dyykkarii mut sen näkee sitten ku kolmen viikon päästä mennään vielä uudestaan... mut kyl se oli ihanan herkkä hetki, vähän epätodellinen mut silti... siellä...
  5. S

    Raskausvaivoista...

    ^ ei vielä mutta taatusti perässä tullaan... koita kestää!! :hug:
  6. S

    Alkuraskauden oireet.

    Mulla oli ennen plussaa vähän menkkamainen kipu vatsalla, rinnat vähän arat, ei siis poikennut ns normaalista ollenkaan... vähän oli olevinaan jotain pahoinvointia mut se liittyy varmasti johonkin toiseen asiaan... kuitnekin, se plussa voi tulla vaikkei olis ollenkaan oireita, tai jos on menkka...
  7. S

    Turkulaisia odottajia?

    Moikka taas ja TERVETULOA UUSILLE :flower: Alkuraskauden ultrasta: Käytiin miehen kanssa ennen "raskaantumista" kerran väestöliitossa, oli ihan mukava lääkäri. Koska se on kiinni vissin nyt niin tilasin alkuraskauden ultraan ajan gynekologikeskuksesta (olen aiemmin joskus käyny siellä ja...
  8. S

    Turkulaisia odottajia?

    Moi vaan kaikille!:wave: Ilmoittaudun tänne Turkulaisena "uunituoreena" odottajana :heart: Viikkoja on huimat 4+4 ja LA menee sinne varmaan 20.3.2008 paikkeille. Minut saa lisätä ekalle sivulle... olen 26v ja esikoinen kyseessä =) Kirjoittelemisiin!

Yhteistyössä