Hakutulokset

  1. L

    Ihana plussaus tänään!

    Joka pettymys on henkisesti raskasta mutta toivoahan ei kannata menettää. Kävin itse tänään gynellä keskenmenon jälkitarkastuksessa, hän totesi että kaikki hyvin, uutta yritystä peliin. Oli myös sitä mieltä että jo se että tulin toisella Clomifen kierroksella raskaaksi, on ihme minun ikäiselleni...
  2. L

    Onnesta mykkyrällä:)))

    Tässä kohtaa voin rehellisesti kirjoittaa että "tiedän miltä sinusta tuntuu" Kävin itse rv6 ultrassa jossa syke näkyi, tämän viikon maanantaina (rv8) alkoi vuoto. Tiistaina yksityiselle ultraan, ei sykettä ja sikiö vastasi rv 6:tta, eli ei ollut enää kasvanut/elänyt sen ensimmäisen ultran...
  3. L

    Äidiksi yksin?

    Hei onko ikä-äitejä joilla on kokemuksia varhaisesta keskenmenoista ja toivottavasti onnistuneita kokemuksia uudesta raskaudesta. Itsellä meni kesken eilen (rv9), ja kun ikää on jo 45 tuntuu vähän toivottomalta onnistuuko tämä enää. Ullukka ja ainotar Ymmärrän hyvin tuskanne jos mies ei...
  4. L

    Onnesta mykkyrällä:)))

    Huolestuttaa, missä kaikissa testeissä, kunnan korvaamissa tai yksityisellä, olisi hyvä käydä ja missä vaiheessa. Nyt rv8 ja varasin vkolle 11 Naisteklinikalta ajan, tekevät kuintekin vain yhden testin, eikä minulle puhelimessa selvinnyt mikä se on. Netissä on kaikenlaista tietoa, mutta...
  5. L

    odotus jo loppusuoralla!

    Hei kyselit raskauden onnistumista. Olen itse 45 v, uusperheellinen, yhteensä ennestään 5 lasta (12-22 v.). Päätös yhteisen hankkimisesta tehtiin viime vuoden lopulla, kierukka poistettiin marraskuussa -06 ja nyt olen raskaana (rv 7). Kävin yksityisellä gynellä keväällä hormonitutkimuksessa ja...

Yhteistyössä