Hakutulokset

  1. C

    Lahti pinoon ohoi!! =)

    Hmm...nyt olen taas ihan pihalla. Liityin kanssa sinne, mutta lähe nyt etsimään sitä ryhmää kun ei se haulla löytynyt eli jos joku sinne päässyt viitsisi lähettää kutsun mulle. Osoitteeni on une_maman@hotmail.com KIITOS!
  2. C

    Lahti pinoon ohoi!! =)

    Ilmottaudutaan pojan kanssa mukaan! Minä olen 25v. ja poika 4kk, asutaan Sopenkorvessa ja ainakin lenkkiseuraa kaivataan. Tulisi ehkä lähdettyä ulos useammin, pakko tunnustaa olevani hieman laiska. Varsinkin lenkkeilyn suhteen;) Kirjoitella voi osoitteeseen une_maman@hotmail.com
  3. C

    Vellistä

    Meillä pojalla sama juttu, että heräili parin tunnin välein tissille ja ei edes syönyt kunnolla. Aikaisemmin oli nukkunut kuitenkin jo 6-7h putkeen. Aloitin 3,5kk iässä sitten porkkana-perunavellin antamisen. Aluksi vain 30ml ja joka ilta lisäsin ja nykyään se syö sen koko 2dl. Ei siltikään...
  4. C

    Vauva 2 kk valvoo pikkutunneille :(

    Unohdin vielä sanoa sen, että siinä 3kk iässä laitoin pojan aina samaan aikaan sänkyyn. Nukutti tai ei - aluksi siinä 21-21.30 maissa, lapsi alkoi oppia siihen joten muutamien päivien ja iltarutiinien jälkeen nukahti yksinään 10-20min. Nykyäänkin kun laitan sänkyyn poika näyttää ihan virkeältä...
  5. C

    Vauva 2 kk valvoo pikkutunneille :(

    Meidän poika valvoi aluksi kanssa aina puoleen yöhön, mutta opetin sen neuvolan ohjeiden mukaan yö- ja päivärytmiin. Illlan tullen himmensin valoja ja oltiin rauhakseen lapsen kanssa, kun taas päivällä oli kaikki valot päällä. Näin lapsi oppii hiljalleen yön ja päivän eron, sama juttu jos...
  6. C

    Lanzarotelle talvella lähdössä

    Ei siellä valitettavasti taida olla mitään tekemistä noin pienten lasten kanssa. Playa blanca on kylläkin lapsiperheille suunnattu kohde, joten siellä voi jotakin ohjelmaa olla, mutta muualla ei sitäkään. Mihin kohteeseen olette menossa?
  7. C

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Olen käynyt aina välillä kurkkaamassa miten teillä muilla menee ja nähtävästi moni on plussannut tai saanut jo vauvan. Onnea kaikille! Tuossa mun kohdalla on kysymysmerkki ja siihen vastauksena on poika 06/08. Onnea ja voimia myös plussaa odottaville!
  8. C

    Maidon loppuminen 3vk imetyksen jälkeen?!

    Nyt maitoa taas tulee normaalisti, mutta kyllä poikaa piti syöttää ja usein. Olisinpa käynyt lukemassa aikasemmin Milkan viestin, ettei korviketta saa jättää kerralla pois...on hieman enemmän tosiaankin ollut kärttyisyyttä, mutta ei pahasti kuitenkaan.
  9. C

    Maidon loppuminen 3vk imetyksen jälkeen?!

    Kiitos hyvistä ja rohkaisevista viesteistä! Lapsi kyllä kasvaa hyvin, joten ei siis syytä huoleen. Annan siis vain tissiä, kun poika sitä haluaa - teen oikein testin huomenna miten pärjää ilman korviketta...
  10. C

    Maidon loppuminen 3vk imetyksen jälkeen?!

    Olen imettänyt lastani päivittäin 1-2h välein ja öisin 2-3 kertaan. Maitoa tuli kuin lehmällä, mutta yksi päivä ihmettelin miten lapsi oli vieläkin nälkäinen vaikka oli imenyt mielestäni ihan normaalisti. Yritin sitten pumpata hieman maitoa, niin eihän sitä tullut kuin muutama tippa...
  11. C

    Öiset kivuliaat kivut?

    Herään aina parin tunnin yöunien jälkeen todella kivuliaseen kipuun vasemmassa nivusessa/kyljessä ja kipu häviää vasta tunnin sisällä herättyäni kokonaan eli kipu kestää tunteja. Lääkärit epäilee normaalia kohdun kasvua, mutta ihmettelee kestoa. Kipu on niin kova, etten ole viikon aikana...
  12. C

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Onnea wiiwi84!!! Nyt vasta kuulin sellaisen faktan, että jos syö pillereitä niin menee ainakin 6-8kk ennen kun kroppa alkaa toimimaan taas luonnollisesti. Se on yksi syy miksi raskaaksi tulemisessa kestää usein näinkin kauan. Tietenkin on paljon poikkeuksia, mutta usein tämä on syynä. Olisi...
  13. C

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Olin jo vaipua epätoivoon, kun alkuviikosta alkoi tuntua että kuukautiset alkaa....no tuntu kyllä, muttei näkynyt. Tein sitten tänään testin ja plussa se oli. Mitään oireita ei vielä ole, mutta jotenkin vaan tuntu koko viikon oudolta, ihan kun olisi tiennyt (tosin en halunnut uskoa, etten pety)...
  14. C

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Joo, kohta on tämäkin kuukausi ohi ja maalari tekee taas ensi viikolla todennäköisesti tuloaan. Justiin miehen kaveri sai lapsen (vahinko) ja pistihän se miettimään, että meilläkin olisi vauva ihan näinä päivinä, jos olisi tärpännyt heti. Onhan se epäreilua, että ne jotka haluaa lapsen ei niitä...
  15. C

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Onnea vaan MissMaisa! Nyt mulla on tyhmä kysymys ovistesteistä. Aloitin testit ihan sinä päivänä, kun ohjeessa luki ja haamu tuli..tein seuraavina päivinä testit uudelleen, niin ne oli edelleen aika vaalaita viivoja. Nyt tänään sitten ei enää tullut mitään, jos oikein olen ymmärtänyt niin...
  16. C

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Dreamer-88......kp 3/26-86............ ...yk 10..... 1. toiveissa Tinttu...............kp 4/26.....................yk 6.......1 toiveissa Bayan Fare........kp 17/32-?................yk 9.......1 toiveissa Nasu86.............kp 18/33-??...............yk 12.....1 toiveissa...
  17. C

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Bayan Fare.........kp 7/32-?................yk 9............1 toiveissa Sarah85.............kp12/28-30..............yk14............1 toiveissa Hempukka87......kp17/30-?................yk 11..........1 toiveissa Haltia................kp 18/31-36...............yk 10.........1 toiveissa...
  18. C

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Hei taas, Kun nyt näistä vinkeistä/nikseistä ollaan puhuttu, niin tuli mieleen yksi lukemani artikkeli jostakin lehdestä. Joku maa oli tutkinut miten maito vaikuttaa raskaaksi tulemiseen. Toisille testiryhmässä oltiin juotettu n.2dl rasvatonta maitoa päivässä ja toisille sitten sitä 1%...
  19. C

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Minä popsin aikaisemmin b-vitamiinitabuja, siinä oli osaksi myös foolihappoa. Nyt ostin verkkoapteekista pelkkää foolihappoa, sen nimi on Bio-Folin. Foolihappo on vesiliukoinen b-vitamiini, joka on tarpeellinen normaalille solujen jakautumiselle ja auttaa veri- ja punasolujen muodostumista- eli...
  20. C

    n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

    Olen lukenut ahkerasti teidän viestejä ja nyt oli pakko kirjoittaa... ollaan yritetty jo 8kk saada lasta, mutta ei vielä mitään. Lohtua saan, kun luen monen täälläkin saaneen lapsen yli vuoden yrittämisen jälkeen ja ihan luomuna. Yritän olla miettimättä kaikkea tätä, mutta edes töissä ei pääse...

Yhteistyössä