Hakutulokset

  1. H

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    No aika harvassa on kättärilläkin synnyttäneet. ja kertauksen vuoksi, 08.02.06-10.02.2006 28.09.07-30.09.2007
  2. H

    Lapsen kiroilu ei ole hauskaa mutta äsken petti pokka

    Mä oon niin kova kiroamaan itse että olen aina ollut varma että lapset oppii ensimmäisenä juuri nuo "pahat" sanat. Mutta näitä juttuja lukiessa voin kyllä sanoa, etteivät ole kiroamaan oppinu :) Noh, kerkeehän ne vielä :saint:
  3. H

    Sana mamma

    Kyllä mä miellän että mamma on äiti. On hämäävää jos varsinkin itäsuomen kaverit puhuu mammasta, niin en ikinä tiedä tarkottavatko äitiään vai isoäitiään. Yleensä kyllä meinaavat jälkimmäistä.
  4. H

    Uudelleensynnytjät Hki!!

    Mulla tais olla joka toinen viikko...En oo kyllä ihan varma, mutta harvemmin kävin kuin ekassa raskaudessa.
  5. H

    Tähtimerkkisi voi olla vaihtunut!

    01.12. - 20.12. = Käärmeenkantaja <- ja mikä toi on??
  6. H

    Tähtimerkkisi voi olla vaihtunut!

    Ja me oltas tytön kanssa yhtäkkiä kauriita eikä vesimiehiä ..juupa juu.
  7. H

    Miksi mun autossani nousi lämmöt ihan yhtäkkiä???? :O

    Jos se vaikka keittää.. :whistle:
  8. H

    Mitä SINÄ ajattelisit, jos ykskaks ovikello soisi

    jos ykskaks ovikello soisi, niin aattelisin että siellä on tv-lupa tarkastaja enkä edes menisi ovelle. Meille pääsee sisään vain jos on soittanut etukäteen tulostaan :kieh:
  9. H

    itkitkö synnytyksessä?

    No ihan tasan varmaan itkin, ja ihan kivusta.
  10. H

    siis kertokaapas typerälle.. (asunnoista)

    Niin, vaikka meillä molemmilla vakityö niin ei me silti miehen kanssa tienata kovinkaan paljoa. Välillä on vaikea selvitä 730? vuokrasta ja laskuistakin, joten miten me ikinä voitas lainaa maksaa. Ja mä ahditun tähän tilanpuutteeseen ja paskaan kun ei voi muuttaa mieleisekseen paikkoja.
  11. H

    siis kertokaapas typerälle.. (asunnoista)

    Mä niin haluaisin oman asunnon, ihan kerrostaloasunnon...Vaan täällä meilllä se maksais jotain 180000-220000 sellanen, joka ois järkevä ostos. Meiän tuloilla on varmasti mahdoton saada sellaiseen lainaa :ashamed:
  12. H

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    Jospa laittas merkin tähän kohtaan, että tässä kohtaa ei ainakaan vielä oo löytynyt samaan aikaaan sairaalassa olleita.
  13. H

    Oonkohan mä ilkeä kun epäilen...

    Ihan sillee ohimennen vaan nappaan tissistä kiinni ja saan vaustaukseni :laugh: Näinhän se on melkeen tehtävä :whistle:
  14. H

    Oonkohan mä ilkeä kun epäilen...

    Sepä se ku ei oo mikään ihan selvä silikonitissi-tapaus. On vaan niin terhakat ja pyöreet et ei välttämättä aattelis aidoiks. Mutta voi ihan yhtä hyvin ollakin! Ihan jo silläkin kun hällä on lapsi, ja mulla kaks niin kyllä tuo imetys sai aikaan sellaset kinthaat tohon rintaan että hyvä vaan jos...
  15. H

    MURTEISTA! Miten sanot?

    Läheks mun ja skidien kans puistoilee?
  16. H

    Oonkohan mä ilkeä kun epäilen...

    ...että yhellä mun tutulla on silikonit tisseissä? Tiedän että sillä ois sellasiin varaa, eikä varmaan oudoksuis sellasia ottaakaan. Sillä on vaan niin "täydelliset" tissit että ei oo tosikaan. Ja jos oiski niin että on ihan luomut niin voin rehellisesti sanoa olevani kateellinen! Ja ei, en...
  17. H

    Ou jee, ukko heltyi!

    en mä kysellykään mielipiteitä, oudoksutta vaan et kui joku voi teilaa jonki asian ilman että on itse kokeillu?
  18. H

    Ou jee, ukko heltyi!

    Ja kiitos että joku jolla on OMAKOHTAISTA kokemusta vastasi tähän :flower:
  19. H

    Ou jee, ukko heltyi!

    Ne on suomessa jotakuinkin 595? ja lisäistuin 120? lisää, joten kannattaa tilaa ulkomailta jos haluaa säästää.

Yhteistyössä